Seizoen event Nürnburgring 500GT

8 jaren 2 maanden geleden #114413 door N-RicoRaceR
Seizoen event Nürnburgring 500GT werd gestart door N-RicoRaceR
Hoi allemaal,

Fantastische race, maar alles geprobeerd met de aanbevolen auto's, maar kom niet verder dan zilver met 3 seconden verschil achter de immer winnende Amerikaan Nielsen, met zijn Xanavi Nismo 06.
Geen echte topper, maar tóch.

Heb de downforce aangepakt, de wagenhoogte verlaagd en daardoor óók de veerwegen, de schokbrekers en de dwars stabilisatoren.
Oók de 1ste t/m de laatste versnellingen zijn aangepast aan het circuit.

De wegligging is top, maar heb de race nu zeker een keer of 50 gereden, maar het blijft bij max 3 seconden.

Iemand tips???

Heb geprobeerd, de Xanavi 08, de Xanavi 06, de Clarion, de Woodone, NSX Gt 500 Base model 08, Raybrig HSV 010'12, en de Calsonic Impul; allemaal prima auto's maar de winst blijft uit.

Graag jullie hulp.

Groet Rico :) :)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • N-RicoRaceR
  • N-RicoRaceR's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
8 jaren 2 maanden geleden #114432 door zeppos

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 2 maanden geleden #114468 door N-RicoRaceR
Beantwoord door N-RicoRaceR in topic Seizoen event Nürnburgring 500GT
Hoi Zeppos,

Deze site had ik idd ook al gevonden.
Op een paar dingen na, heb ik gedaan wat Cliffords tuning was met de HSV-010-GT Base model'12.

Wat ik zelf heb veranderd, is, het camber, als je die op voor én achterkant op 0 zet, is de auto zeer instabiel, daarom achter op -3.5 en voor op -1.5.
Ook de toe spoor heb ik iets beter aangepast.

Máár wat hij zegt over de afstelling van de gearbox, is mij een compleet raadsel gebleven.
Hij zegt, dat moet kiezen voor 'default,' dat heb ik gedaan maar als je dan de laatste versnelling op 3100 eindoverbrenging zet, dan kom je met goed fatsoen niet meer in zijn zesde versnelling en daarom op de snelle stukken niet boven de 285 km.

Deze snelheid is veel te laag om het te winnen van de rest.

Hij stelt: Transmission reset to default
149 mph
3.100 final gear

Ergens klopt hier iets niet, of ik begrijp hem verkeerd.

Gisteren wéér gereden met dezelfde auto maar nu de laatste overbrenging op 3700 gezet én de zesde versnelling strakker.
Tóch wéér verloren, maar met 1 seconde, maar tóch.

Die door Clifford vermelde 149 mph is maar 238 km; ik denk, dat ik hem niet helemaal begrijp.
Heb jij een idee???

Zeer bedankt voor je hulp. :) :)

Groet Rico

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • N-RicoRaceR
  • N-RicoRaceR's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
8 jaren 2 maanden geleden #114524 door zeppos
Beantwoord door zeppos in topic Seizoen event Nürnburgring 500GT
www.gtplanet.net/forum/threads/praiano-gt6-tunes-gran-turismo-red-bull-x2014-junior.291084/page-108#post-9980653

deze lijkt mij beter en duidelijker...als je gemakkelijk wil werken met deze tune dan kun je bij instelling km veranderen in mph..

zelf ben ik er nog niet aan begonnen...
als je met ps3 werkt kun je een fr sturen naar zeppos altijd leuk om wat te kunnen vergelijken qua tijden

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 2 maanden geleden #114527 door lenso
Beantwoord door lenso in topic Seizoen event Nürnburgring 500GT
Zopas eens naar de Nurnbergring geweest met de HSV010 met de instellingen van de site
en 2 keer moeten proberen om te winnen...
Eerste keer 7'01" met 0.6sec na de Nismo en tweede keer met dezelfde line up eerste met 7'05"
en de Nismo 0.8sec achter!! :unsure:
De tuning heeft wel goed geholpen,kleeft aan de baan en goeie topsnelheid, met inhalen moet je geduldig en goed aanpakken.

Ben blij met de nieuwe NSX als geschenk :woohoo:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer