Circuit de la Sarthe in GT5p Special edition

14 jaren 1 maand geleden #7289 door Djie
Heb deze nog niet eerder gezien! Wel een speciale versie van GT5p op de Nurnburgring maar nog niet op dit circuit!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 1 maand geleden #7290 door giznav
Beantwoord door giznav in topic Re:Circuit de la Sarthe in GT5p Special edition
Djie schrijft:

Heb deze nog niet eerder gezien! Wel een speciale versie van GT5p op de Nurnburgring maar nog niet op dit circuit!


Djie is dat niet het Bugatti Circuit in Le-Mans waar ze vroeger de F1 werd gehouden :unsure:
En dat zit in de lang verwachte special edition van GT5 ??? of gaan ze ons verblijden met een content,voor het lange wachten :lol:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 1 maand geleden #7291 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Re:Circuit de la Sarthe in GT5p Special edition
Volgens mij is dit gewoon het Le Mans circuit uit GT4. Deze special edition van GT5prologue stond bij de 24u van Le Mans vorig jaar. Zo stond er ook een special edition van GT5Prologue bij de 24uurs race op de Nurburgring.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 1 maand geleden #7292 door giznav
Beantwoord door giznav in topic Re:Circuit de la Sarthe in GT5p Special edition
Djie schrijft:

Volgens mij is dit gewoon het Le Mans circuit uit GT4. Deze special edition van GT5prologue stond bij de 24u van Le Mans vorig jaar. Zo stond er ook een special edition van GT5Prologue bij de 24uurs race op de Nurburgring.


Na mijn weten is het Bugatti Circuit het verkorte gedeelte van Le-Mans daar werd in de jaren '60 de F1 gehouden en werd in het verleden ook aan gedaan door de MoterGP

Het is dus gebruikt in de stand van playstation op locatie?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 1 maand geleden #7293 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Re:Circuit de la Sarthe in GT5p Special edition
Djie schrijft:

Volgens mij is dit gewoon het Le Mans circuit uit GT4. Deze special edition van GT5prologue stond bij de 24u van Le Mans vorig jaar. Zo stond er ook een special edition van GT5Prologue bij de 24uurs race op de Nurburgring.


Yep volgens mij ook, La Sarthe, dus het circuit waar de 24-uur van Le Mans gehouden wordt.
Wel in een nieuw, lees GT5, jasje.

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer