Opzoek naar een stuurtje

14 jaren 2 maanden geleden #6510 door Blackpolo555
Opzoek naar een stuurtje werd gestart door Blackpolo555
Hallo iedereen, ik ben Kristof, ik heb me nog maar net aangemeld hier op dit forum en ik heb al een vraag/probleem:)
Ik ben een echt autofanaat en daarom speel ik dus ook graag GT ik heb ze al sinds GT3 maar nu was ik aan het overwegen om de prologue te kopen (tegen een spotprijsje van een vriend) en dit in combinatie met een stuurtje. Nu twijfel ik tussen de G25 en de driving force GT. ik weet dat dit in prijsklasse grote verschillen met zich meebrengt maar ik ben een student en je weet dat deze voor elke aankoop moeten sparen gedurende een lange periode en dus ook extra over een aankoop moeten nadenken.
Om mijn situatie nog eventjes te verduidelijken: een vriend van me heeft het G25 stuur en daar heb ik al verschillende keren mee gereden en dat beviel me uitermate goed maar de prijs zit me wat tegen. dus als ik in het logitech gamma een trapje lager ga dan de G25 dan kom ik bij de DFGT uit maar nu ben ik bang dat ik dit maar niets ga vinden na mijn ervaringen met de G25. nog een toevoeging: ik speel graag racegames maar ik ben geen fanatiekeling die uren per week/dag speelt. Hopelijk kunnen jullie mij helpen met mijn "probleem" :)of indien er iemand is die zijn G25 tweedehands verkoopt omwille van de G27 of er eentje te koop weet, mag je het me gerust zeggen.

Dank bij voorbaat
Kristof

BTW zeer leuk forum!!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Blackpolo555
  • Blackpolo555's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
14 jaren 2 maanden geleden #6512 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Re:Opzoek naar een stuurtje
Blackpolo555 schrijft:

Hallo iedereen, ik ben Kristof, ik heb me nog maar net aangemeld hier op dit forum en ik heb al een vraag/probleem:)