Opzoek naar een stuurtje

14 jaren 2 maanden geleden #6510 door Blackpolo555
Opzoek naar een stuurtje werd gestart door Blackpolo555
Hallo iedereen, ik ben Kristof, ik heb me nog maar net aangemeld hier op dit forum en ik heb al een vraag/probleem:)
Ik ben een echt autofanaat en daarom speel ik dus ook graag GT ik heb ze al sinds GT3 maar nu was ik aan het overwegen om de prologue te kopen (tegen een spotprijsje van een vriend) en dit in combinatie met een stuurtje. Nu twijfel ik tussen de G25 en de driving force GT. ik weet dat dit in prijsklasse grote verschillen met zich meebrengt maar ik ben een student en je weet dat deze voor elke aankoop moeten sparen gedurende een lange periode en dus ook extra over een aankoop moeten nadenken.
Om mijn situatie nog eventjes te verduidelijken: een vriend van me heeft het G25 stuur en daar heb ik al verschillende keren mee gereden en dat beviel me uitermate goed maar de prijs zit me wat tegen. dus als ik in het logitech gamma een trapje lager ga dan de G25 dan kom ik bij de DFGT uit maar nu ben ik bang dat ik dit maar niets ga vinden na mijn ervaringen met de G25. nog een toevoeging: ik speel graag racegames maar ik ben geen fanatiekeling die uren per week/dag speelt. Hopelijk kunnen jullie mij helpen met mijn "probleem" :)of indien er iemand is die zijn G25 tweedehands verkoopt omwille van de G27 of er eentje te koop weet, mag je het me gerust zeggen.

Dank bij voorbaat
Kristof

BTW zeer leuk forum!!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Blackpolo555
  • Blackpolo555's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
14 jaren 2 maanden geleden #6512 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Re:Opzoek naar een stuurtje
Blackpolo555 schrijft:

Hallo iedereen, ik ben Kristof, ik heb me nog maar net aangemeld hier op dit forum en ik heb al een vraag/probleem:)
Ik ben een echt autofanaat en daarom speel ik dus ook graag GT ik heb ze al sinds GT3 maar nu was ik aan het overwegen om de prologue te kopen (tegen een spotprijsje van een vriend) en dit in combinatie met een stuurtje. Nu twijfel ik tussen de G25 en de driving force GT. ik weet dat dit in prijsklasse grote verschillen met zich meebrengt maar ik ben een student en je weet dat deze voor elke aankoop moeten sparen gedurende een lange periode en dus ook extra over een aankoop moeten nadenken.
Om mijn situatie nog eventjes te verduidelijken: een vriend van me heeft het G25 stuur en daar heb ik al verschillende keren mee gereden en dat beviel me uitermate goed maar de prijs zit me wat tegen. dus als ik in het logitech gamma een trapje lager ga dan de G25 dan kom ik bij de DFGT uit maar nu ben ik bang dat ik dit maar niets ga vinden na mijn ervaringen met de G25. nog een toevoeging: ik speel graag racegames maar ik ben geen fanatiekeling die uren per week/dag speelt. Hopelijk kunnen jullie mij helpen met mijn "probleem" :)of indien er iemand is die zijn G25 tweedehands verkoopt omwille van de G27 of er eentje te koop weet, mag je het me gerust zeggen.

Dank bij voorbaat
Kristof

BTW zeer leuk forum!!


Hallo Kristof, welkom op deze site!

Je kunt de reviews hier lezen om zelf een beslissing te nemen.

Als je goed shopt, vind je de G25 voor een spoit prijs, omdat deze langzaam verdwijnt, vanwege de komt van de G27.
Denk aan sites zoals pixmania en dergelijke.

De DFGT is echter een heel goed stuur, die momenteel voor net onder de 90,.- euro te koop is en een perfect stuur is voor Gran Turismo.
Tuurlijk de G25 is fantastisch, maar mijn opa zijn vroeger al: Cheap no good, good no cheap! Des te beter het stuur, des te duurder is tie dus.

Veel succes met je keuze! ;)

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 2 maanden geleden #6514 door Rikson66
Beantwoord door Rikson66 in topic Re:Opzoek naar een stuurtje
Welkom Kristof
Via deze link www.granturismo5.nl/index.php?option=com_kunena&Itemid=42&func=showcat&catid=14
kun je wat reviews lezen over verschillende stuurtjes.
Ik dacht trouwens dat de G25 al behoorlijk in prijs gezakt was,dus mss de moeite om eerst eens wat rond te neuzen.
Denk dat t veelal een kwestie van gewenning is,succes!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 2 maanden geleden #6521 door Blackpolo555
Beantwoord door Blackpolo555 in topic Re:Opzoek naar een stuurtje
Ik had al eens rondgekeken voor een G25 maar overal waar ik ze goedkoper vind, zijn ze niet meer leverbaar. Iemand een voorstel of oplossing? :)
De DFGT heb ik hier in Belgie gevonden voor 89 euro.
mvg
kristof

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Blackpolo555
  • Blackpolo555's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
14 jaren 2 maanden geleden #6525 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Re:Opzoek naar een stuurtje
Denk dat het inderdaad een aflopende zaak is met de G25 stuurtjes. Voorraad wordt denk ik niet meer bijgevuld vanwege de G27, ik denk dat je net te laat bent voor een G25. Momenteel waar ze nog wel op voorraad zijn ligt de prijs alweer ruim boven de €200,- dat was een paar maanden geleden wel anders!

Voor een supergoed stuur ben je dus meer dan 200 eurie kwijt, dan is voor 89 euro de DFGT een prima alternatief!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 2 maanden geleden #6531 door VR6_CLUB
Beantwoord door VR6_CLUB in topic Re:Opzoek naar een stuurtje
Als jij nou eens even jouw stuurtje komt brengen Rikson.
Kan ik een beetje oefenen en kijken of het bevalt.
Bij jou staat ie toch maar stof te happen omdat je met sixaxis sneller bent


:laugh: :lol: B) :woohoo:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 2 maanden geleden #6542 door Roomboter
Beantwoord door Roomboter in topic Re:Opzoek naar een stuurtje
G25 is inderdaad uit productie is vervangen door de G27

Vind je die te duur dan is de DFGT een heeeeeel goed alternatief. Ik gebruik hem ook nu en heb echt geen klagen

Volg me op Twitter Roomboter_GT om op de hoogte te blijven de TT's en overige races.
Virtual Roadster with G27
Fun days of my life
My Youtube Channel

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 2 maanden geleden #6546 door Vali1992nl
Beantwoord door Vali1992nl in topic Re:Opzoek naar een stuurtje
De DFGT 'doet' op marktplaats zon 60 eu. Ik heb zelf een DF Pro gehad, die geeft op de een of andere manier geen force feedback meer. :angry: Een vriend van me leent hem nu, en op zijn ps3 weer wel. Maar op mijn ps2 ook niet. Nu heb ik een G25 en dat is de bomb. zeker als je wilt driften, want dan kun je clutch kicken en dergelijke :woohoo: Dat betekent niet dat de DFGT niet een heel goed stuurtje is.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 2 maanden geleden #6568 door Blackpolo555
Beantwoord door Blackpolo555 in topic Re:Opzoek naar een stuurtje
Bedankt voor de snelle reacties en de tips. ik heb zonet de Logitech G27 besteld.
Wie heeft er nog eentje?

grts kristof

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Blackpolo555
  • Blackpolo555's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
14 jaren 2 maanden geleden #6573 door Roomboter
Beantwoord door Roomboter in topic Re:Opzoek naar een stuurtje
Blackpolo555 schrijft:

Bedankt voor de snelle reacties en de tips. ik heb zonet de Logitech G27 besteld.
Wie heeft er nog eentje?

grts kristof


ik heb hem staan maar gebruik hem nog niet omdat de flippers niet werken in prologue. Komt goed straks in het volledige spel, tot die tijd doe ik het met me DFGT. Maar ik weet zeker dat je geen spijt krijg van je aankoop

Volg me op Twitter Roomboter_GT om op de hoogte te blijven de TT's en overige races.
Virtual Roadster with G27
Fun days of my life
My Youtube Channel

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer