hotlaps

13 jaren 9 maanden geleden #9307 door ferrari-599GTO
hotlaps werd gestart door ferrari-599GTO
hallo , ik bn al een tijdje bezig op GT5p

dus ik zou graag eens weten wat jullie rondetijden zijn

ik doe eiger-nordwand in 1:11:543 ( in de tuned lotus elise )

ik zou graag weten wat jullie snelste tijden zijn :D

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • ferrari-599GTO
  • ferrari-599GTO's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
13 jaren 9 maanden geleden - 13 jaren 9 maanden geleden #9308 door Roomboter
Beantwoord door Roomboter in topic Re: hotlaps
Welkom

Doe je dat tijdens een online event en in op welk niveau doe je dat dan, beginners, gevorderde of expert of doe je dat in een time trail (arcade)? En als het tijdens een online event is geweest. Is het dan een clean air (practice laps) rondje geweest of heb je kunnen profiteren van een slipstream?

Volg me op Twitter Roomboter_GT om op de hoogte te blijven de TT's en overige races.
Virtual Roadster with G27
Fun days of my life
My Youtube Channel
Laatst bewerkt 13 jaren 9 maanden geleden door Roomboter.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 9 maanden geleden #9310 door ferrari-599GTO
Beantwoord door ferrari-599GTO in topic Re: hotlaps
Roomboter schrijft:

Welkom

Doe je dat tijdens een online event en in op welk niveau doe je dat dan, beginners, gevorderde of expert of doe je dat in een time trail (arcade)? En als het tijdens een online event is geweest. Is het dan een clean air (practice laps) rondje geweest of heb je kunnen profiteren van een slipstream?


het is gereden opp een 'time trail' met S2 banden

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • ferrari-599GTO
  • ferrari-599GTO's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
13 jaren 9 maanden geleden - 13 jaren 9 maanden geleden #9312 door Roomboter
Beantwoord door Roomboter in topic Re: hotlaps
Dit is nuttige info om elkaar te kunnen meten. Alleen nog 1 vraagje heb je hem op Professional gereden?

Ik hoop voor je dat iemand de tijd kan vinden om een ronde voor je neer te zetten. ik persoonlijk heb er niet zoveel tijd voor op het moment want er is een event aan de gang tussen dit forum en een engels forum GTDrivers.com. Deze word ook gereden in arcade mode. Hier heb je wat uitslagen, misschien kan je er 1 uitkiezen en daar een tijd neerzetten om jezelf met een aantal andere te meten, die hier ook lid zijn. Klik hier voor de uitslagen.

Succes en vooral veel plezier

Volg me op Twitter Roomboter_GT om op de hoogte te blijven de TT's en overige races.
Virtual Roadster with G27
Fun days of my life
My Youtube Channel
Laatst bewerkt 13 jaren 9 maanden geleden door Roomboter.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 9 maanden geleden #9313 door giznav
Beantwoord door giznav in topic Re: hotlaps
@Ferrari-599GTO mss heb je wat aan deze link eu.gran-turismo.com/nl/products/gt5p/ranking/co11ca65s1m0.html tijden gereden online in arcade op S2 banden suc6 Giz

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 9 maanden geleden #9315 door ferrari-599GTO
Beantwoord door ferrari-599GTO in topic Re: hotlaps
Roomboter schrijft:

Dit is nuttige info om elkaar te kunnen meten. Alleen nog 1 vraagje heb je hem op Professional gereden?

Ik hoop voor je dat iemand de tijd kan vinden om een ronde voor je neer te zetten. ik persoonlijk heb er niet zoveel tijd voor op het moment want er is een event aan de gang tussen dit forum en een engels forum GTDrivers.com. Deze word ook gereden in arcade mode. Hier heb je wat uitslagen, misschien kan je er 1 uitkiezen en daar een tijd neerzetten om jezelf met een aantal andere te meten, die hier ook lid zijn. Klik hier voor de uitslagen.

Succes en vooral veel plezier


bedoel je het realisme professional ?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • ferrari-599GTO
  • ferrari-599GTO's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
13 jaren 9 maanden geleden #9316 door ferrari-599GTO
Beantwoord door ferrari-599GTO in topic Re: hotlaps
giznav schrijft:

@Ferrari-599GTO mss heb je wat aan deze link eu.gran-turismo.com/nl/products/gt5p/ranking/co11ca65s1m0.html tijden gereden online in arcade op S2 banden suc6 Giz


bedankt , ik heb er zeker wat aan :D

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • ferrari-599GTO
  • ferrari-599GTO's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
13 jaren 9 maanden geleden #9317 door Roomboter
Beantwoord door Roomboter in topic Re: hotlaps
ferrari-599GTO schrijft:

Roomboter schrijft:

Dit is nuttige info om elkaar te kunnen meten. Alleen nog 1 vraagje heb je hem op Professional gereden?

Ik hoop voor je dat iemand de tijd kan vinden om een ronde voor je neer te zetten. ik persoonlijk heb er niet zoveel tijd voor op het moment want er is een event aan de gang tussen dit forum en een engels forum GTDrivers.com. Deze word ook gereden in arcade mode. Hier heb je wat uitslagen, misschien kan je er 1 uitkiezen en daar een tijd neerzetten om jezelf met een aantal andere te meten, die hier ook lid zijn. Klik hier voor de uitslagen.

Succes en vooral veel plezier


bedoel je het realisme professional ?



Ja dat bedoel ik.

ferrari-599GTO schrijft:

giznav schrijft:

@Ferrari-599GTO mss heb je wat aan deze link eu.gran-turismo.com/nl/products/gt5p/ranking/co11ca65s1m0.html tijden gereden online in arcade op S2 banden suc6 Giz


bedankt , ik heb er zeker wat aan :D



Oh als ik dat had geweten, dan hat ik je die link ook gegeven. Maar gelukkig was Giz er nog :)

Volg me op Twitter Roomboter_GT om op de hoogte te blijven de TT's en overige races.
Virtual Roadster with G27
Fun days of my life
My Youtube Channel

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 9 maanden geleden #9320 door ferrari-599GTO
Beantwoord door ferrari-599GTO in topic Re: hotlaps
kheb niet op professional gereden :$

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • ferrari-599GTO
  • ferrari-599GTO's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
13 jaren 9 maanden geleden #9327 door WhiteAnimal166
Beantwoord door WhiteAnimal166 in topic Re: hotlaps
Als je een beetje door de online ranking bladert, zie je dat je op de limiet de Standard instelling in principe sneller kunt dan met de Professional. Dat komt doordat op pro de physics zo goed mogelijk worden gesimuleerd, en je bijvoorbeeld niet abrupt in een bocht gas kunt loslaten, of vol de bocht in remmen. Zaken die je in het echt ook niet moet uithalen, en die je op Standard nog wel kunt doen en je net dat voordeel geven in rondetijd.

Volg anders een de link van Roomboter naar de uitslagen, en ga bv eens het HSR event van week 6 nadoen op Professional. Is een goede graadmeter, want iedereen probeert in de wedstrijd het maximale eruit te halen, dus elke rondtijd die je daar ziet is het uiterste dat iemand eruit heeft kunnen persen.

"On track I don't fear anyone, but respect everyone"

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • WhiteAnimal166
  • WhiteAnimal166's Profielfoto
  • Offline
  • Moderator
  • GTHQ_WhiteAnimal - D2G
Lees meer