Logitech Driving Force EX

14 jaren 5 maanden geleden #4113 door Peetjuhh
Logitech Driving Force EX werd gestart door Peetjuhh
Hoi Allen,

Hier neuzend en gelijk ff vraag stellen:p

Zit al een tijd te klooien met me stuur,waarbij ik me afvraag of het werkelijk aan het stuur ligt. Of ...aan de settings van een auto.
Bij hogere snelheden...rechtuit...reageert mijn stuur heftig door steeds kort heen en weer te gaan. Iri is dat,maar weet nog niet de oorzaak:-(
Iemand tips?

Peet

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Peetjuhh
  • Peetjuhh's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
14 jaren 5 maanden geleden #4114 door Roomboter
Beantwoord door Roomboter in topic Re:Logitech Driving Force EX
Peetjuhh schrijft:

Hoi Allen,

Hier neuzend en gelijk ff vraag stellen:p

Zit al een tijd te klooien met me stuur,waarbij ik me afvraag of het werkelijk aan het stuur ligt. Of ...aan de settings van een auto.
Bij hogere snelheden...rechtuit...reageert mijn stuur heftig door steeds kort heen en weer te gaan. Iri is dat,maar weet nog niet de oorzaak:-(
Iemand tips?

Peet


Hi Peet

Welkom hier.

Als je je force feedback op 10 hebt staan dan kan je dat probleem hebben. Metname met hele snelle bakken. Ik heb hem ook altijd op 10 staan maar nu we het F1 event rijden (oversnelle bakken gesproken) zet ik hem op 5. Verder laat ik hem altijd op 10 staan. Inprincipe heb ik er verder nietzoveel last van. Met snelle bakkke, buiten de F1 om, doel ik op Amuse S2000 of de tuned Z06 op bv HSR waar je soms dik boven de 300 rijd. Alleen daar stoor ik me er niet zo aan dan los ik het op, door heel licht t sturen. Races tot 750PP heb ik er geen last van. Dus zet je force feedback 1 of 2 klikjes lichter, dat kan voldoende zijn.

Hoop dat je er wat aan hebt

Volg me op Twitter Roomboter_GT om op de hoogte te blijven de TT's en overige races.
Virtual Roadster with G27
Fun days of my life
My Youtube Channel

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 5 maanden geleden #4115 door Peetjuhh
Beantwoord door Peetjuhh in topic Re:Logitech Driving Force EX
Roomboter schrijft:

Peetjuhh schrijft:

Hoi Allen,

Hier neuzend en gelijk ff vraag stellen:p

Zit al een tijd te klooien met me stuur,waarbij ik me afvraag of het werkelijk aan het stuur ligt. Of ...aan de settings van een auto.
Bij hogere snelheden...rechtuit...reageert mijn stuur heftig door steeds kort heen en weer te gaan. Iri is dat,maar weet nog niet de oorzaak:-(
Iemand tips?

Peet


Hi Peet

Welkom hier.

Als je je force feedback op 10 hebt staan dan kan je dat probleem hebben. Metname met hele snelle bakken. Ik heb hem ook altijd op 10 staan maar nu we het F1 event rijden (oversnelle bakken gesproken) zet ik hem op 5. Verder laat ik hem altijd op 10 staan. Inprincipe heb ik er verder nietzoveel last van. Met snelle bakkke, buiten de F1 om, doel ik op Amuse S2000 of de tuned Z06 op bv HSR waar je soms dik boven de 300 rijd. Alleen daar stoor ik me er niet zo aan dan los ik het op, door heel licht t sturen. Races tot 750PP heb ik er geen last van. Dus zet je force feedback 1 of 2 klikjes lichter, dat kan voldoende zijn.

Hoop dat je er wat aan hebt


Thnx voort je snelle reactie:-)

Zal dat eens bekijken...ik had hem volgens mij al niet zo hoog staan. Kom ik dus op terug als ik dat eens getest heb.

Fijn weekend

Peet

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Peetjuhh
  • Peetjuhh's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
14 jaren 4 maanden geleden #4572 door Vali1992nl
Beantwoord door Vali1992nl in topic Re:Logitech Driving Force EX
ik weet wat je bedoelt. ik dacht altijd dat het meer aan het gewicht van de wagen lag. ik had er met bijvoorbeeld de lotus elise 111r tuned een hoop last van, net als met de f1. wat ik doe is heel lichtjes weaven op de rechte stukken, dan ben je er redelijk vanaf.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer