Koppeling

14 jaren 6 maanden geleden #3892 door a Guest
Koppeling werd gestart door a Guest
Hey.

Ik heb zojuist mijn G25 ontvangen samen met GT5 Prologue *hoera*
Alleen nu zit ik met een simpele en misschien wel domme vraag.. Hoe komt het als ik Events ga spelen en ik zet de auto op Handgeschakeld (HV) in auto-instellingen dat ik de koppeling niet hoef te gebruik? Ik kan gewoon schakelen.. Is dat ergens in de opties te veranderen? Of doe ik iets fout?

Mvg,
Marcel

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • a Guest
  • a Guest's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
14 jaren 6 maanden geleden - 14 jaren 6 maanden geleden #3893 door kloek
Beantwoord door kloek in topic Re:Koppeling
@ marcel je doet niet iets fout, je doet iets NIET

Als je spel opstart en je hebt de draaiknop omgedraaid zodat de pook inschakelt zeg maar, moet je bij rollende start even in de versnelling zetten
die op je scherm staat en ik dacht het bovenste van de 4 losse knoppen of de bovenkant van de ronde 4 weg schakelaar indrukken. Dan activeer je het gedeelte van de koppeling.

Anders moet je even kijken naar de review van jilt kijken op de site die heeft een test geschreven over dit stuur.

Gaaf ding he ? :woohoo:

Aanvulling in de opties kent het spel de g25 niet dus kan je niets instellen behalve de mate van force feedback en wel of geen stuurbekrachtiging dat doe je wel in de opties van het spel maar bij het algemene gedeelte van controlers.
Succes en heel veel plezier :woohoo:
Laatst bewerkt 14 jaren 6 maanden geleden door kloek.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 6 maanden geleden #3934 door a Guest
Beantwoord door a Guest in topic Re:Koppeling
Dankje kloek het is gelukt, en ja het is zeker een top stuur voorheen speelde in alleen shooters, maar dit is een zeker een leuke afwisseling :)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • a Guest
  • a Guest's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
14 jaren 6 maanden geleden #3944 door kloek
Beantwoord door kloek in topic Re:Koppeling
mOOI ZO :woohoo:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer