Configuratie G25

14 jaren 11 maanden geleden #1625 door fz-errie
Configuratie G25 werd gestart door fz-errie
Hallo mensen,

Ik heb gisteren de G25 gekocht, maar ik heb problemen met het configureren. In het configuratie menu van GT5 staat de G25 niet. Wel de Logitech GT5 en Driving Force Pro. Nu wil ik graag de flippers gebruiken en, als ik aan het stuurtje gewend ben, ook het koppelings pedaal in combinatie met het H schakelpookje, maar ik kan het niet werkend krijgen. :( Weet iemand hier of dat kan en hoe het dan ingesteld moet worden?

Alsvast bedankt!

fz-errie

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • fz-errie
  • fz-errie's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
14 jaren 11 maanden geleden #1626 door kloek
Beantwoord door kloek in topic Re:Configuratie G25
Ik heb gisteren de G25 gekocht, maar ik heb problemen met het configureren. In het configuratie menu van GT5 staat de G25 niet. Wel de Logitech GT5 en Driving Force Pro. Nu wil ik graag de flippers gebruiken en, als ik aan het stuurtje gewend ben, ook het koppelings pedaal in combinatie met het H schakelpookje, maar ik kan het niet werkend krijgen. :( Weet iemand hier of dat kan en hoe het dan ingesteld moet worden?

Klopt staat niet in ps3 scherm.
Even zo uit het hoofd als je in configuratie scherm waar je de stuurtjes opzoekt in option menu opent kan je wel de basis zaken instellen, mate van force feedback wel/geen stuurbekractiging e.d. ( alles op max zetten en uiteraard GEEN stuurbekrachtiging)
Verder werkt het prima. Als je toebent aan het schakelen
druk je de pook in en draai je de (ronde) schakelaar om
om het schakel mechanisme te activeren.
Vervolgens start je de game ( zet de versnelling meestal in 2) en druk op het bovenste knopje.( het bovenste knopje) ( zitten er 4 om de ronde schakelaar heen)
Dan is de koppelings functie ingeschakeld.
Dus je activeert het nadat je de game start. op het moment dat het systeem je "loslaat"dus je bestuurt zelf de auto knopje activeren en let op zet dus de pook in de versnelling die op scherm staat zodra je "los"kan
Have fun hoop dat je het zo snapt

Groet Kloek

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 11 maanden geleden #1636 door fz-errie
Beantwoord door fz-errie in topic Re:Configuratie G25
Bedankt Kloek!

Het is me nu een stuk duidelijker en het werkt:) Het is alleen nog wel wennen allemaal. Mijn ronde tijden zijn een stuk omhoog gegaan... Eerst maar eens wennen aan het stuur en de pedalen en daarna leren schakelen en koppelen. Ik weet nu tenminste dat het kan en hoe het geactiveerd kan worden.

Nogmaals bedankt!

fz-errie

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • fz-errie
  • fz-errie's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
14 jaren 11 maanden geleden #1639 door kloek
Beantwoord door kloek in topic Re:Configuratie G25
Het is me nu een stuk duidelijker en het werkt:) Het is alleen nog wel wennen allemaal. Mijn ronde tijden zijn een stuk omhoog gegaan... Eerst maar eens wennen aan het stuur en de pedalen en daarna leren schakelen en koppelen. Ik weet nu tenminste dat het kan en hoe het geactiveerd kan worden.


Graag gedaan man voelt goed he dat leder, vind het persoonlijk om te zien wel beetje saai ding maar geeft speelervaring leuke dimensie.

Je weet dat indien je handschakeld ( met koppeling) dat dit niet is toegestaan in de cups. Het handschakelen geeft een Xtra dimensie ik heb de g25 nog niet zolang en eigenlijk ook nog niet veel mee handgeschakeld. Is best lastig en het is een feit dat je met gebruik van koppeling door sneller schakel moment sneller bent met veel auto's.

Als ik online race speel ik gewoon met flippers omdat ik weet dat de meeste gasten niet het voordeel hebben van het koppelend schakelen.
Vind het sportiever dan.

In ieder geval veel plezier en wellicht komen we elkaar wel eens tegen op het net.

Groet.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 11 maanden geleden #1687 door Fxx_666
Beantwoord door Fxx_666 in topic Re:Configuratie G25
ik heb ook al een tijdje de G25 en ben er wel content van :)
vraagje aan kloek;
staat uw force feedback dan echt op het max? op 10dan?
dat stuurt dan wel ontzettend zwaar toch? Ik heb nog nooit op meer dan 5gezet denk ik :)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 11 maanden geleden #1688 door kloek
Beantwoord door kloek in topic Re:Configuratie G25
vraagje aan kloek;
staat uw force feedback dan echt op het max? op 10dan?
dat stuurt dan wel ontzettend zwaar toch? Ik heb nog nooit op meer dan 5gezet denk ik :)[/quote]

Ja hoor ik heb alles gewoon op maximaal staan.
Lekker man ik heb eigenlijk meteen alles op maximaal gezet.
Weet niet eens hoe het is op 5 wen je aan en voelt gewoon maximaal qua realisme. Het is denk ik gewoon een kwestie van wat je gewend bent.
Ik had hiervoor ook al een stuurtje dus was al wat gewend.

Probeer het gewoon zou ik zeggen.:)

O ja ik ben een je hoor !!!! geen u.:)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 11 maanden geleden #1694 door TurboTeam-Hugo
Beantwoord door TurboTeam-Hugo in topic Re:Configuratie G25
Alles op 10 met die G25... We zijn toch mannen, hoe meer hoe beter ;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 2 maanden geleden #30980 door Rmidget
Beantwoord door Rmidget in topic Re:Configuratie G25
Hey Kloek,

Welke schakelaar bedoel je nu, de bovenste, welke bedoel je met de bovenste, er zitten 4 rode in een rij boven de draai schakelaar. En dan nog 4 zwarte die je eigenlijk moet zien in dezelfde volgorde als de triangel, square, enz. Maar welke is de bovenste?????? Ik vind het onduidelijk graag antwoord.

Bedankt Eric

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 2 maanden geleden #30989 door Rmidget
Beantwoord door Rmidget in topic Re:Configuratie G25
Hallo Kloek,

Ik ben er al uit, even gegoogled, zeg dan gewoon dat het de triangel button is, wel zo handig, op het pookje zitten deze in dezelfde volgorde als op de joypad. Dus wel zo makkelijk.

Toch bedankt,

Eric

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer