Tune voor Elise 111R Tuned

13 jaren 7 maanden geleden - 13 jaren 7 maanden geleden #10847 door mv1979
Tune voor Elise 111R Tuned werd gestart door mv1979
Hallo allen en m.n. de mechaniciëns onder ons,

ik ben nu bezig met de online tijdrit op Suzuka, ik merk dat je om in aanmerking te komen voor een toptijd de Elise 111R tuned moet gebruiken of anders de Ford GT tuned. Ik kom nu tot rond de 80e plaats, maar ik heb geen idee hoe ik deze auto stabiel moet krijgen. Hij gaat als de brandweer maar het voelt aan alsof ik over een plas water aan het rijden ben. Bij de ForD GT is dit nog erger. En als ik de herhaling van de nr. 1 bekijk zie ik dat zijn auto echt nog geen millimeter uitbreekt. Ik kom ook nergens een tune tegen hier op het forum, heeft iemand die of aanwijzingen hoe zelf een goede tune te maken?

gr. Martijn.
Laatst bewerkt 13 jaren 7 maanden geleden door mv1979.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • mv1979
  • mv1979's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Spammer
Lees meer
13 jaren 7 maanden geleden #10848 door kloek
Beantwoord door kloek in topic Re: Tune voor Elise 111R Tuned
mv1979 schrijft:

Hallo allen en m.n. de mechaniciëns onder ons,

ik ben nu bezig met de online tijdrit op Suzuka, ik merk dat je om in aanmerking te komen voor een toptijd de Elise 111R tuned moet gebruiken of anders de Ford GT tuned. Ik kom nu tot rond de 80e plaats, maar ik heb geen idee hoe ik deze auto stabiel moet krijgen. Hij gaat als de brandweer maar het voelt aan alsof ik over een plas water aan het rijden ben. Bij de Fort GT is dit nog erger. En als ik de herhaling van de nr. 1 bekijk zie ik dat zijn auto echt nog geen millimeter uitbreekt. Ik kom ook nergens een tune tegen hier op het forum, heeft iemand die of aanwijzingen hoe zelf een goede tune te maken?

gr. Martijn.



Hoeveel pp's moet je hebben ?
Als je kijkt in de community in garages kan je gewoon zoeken of er een tune bijstaat.
Andere tip gewoon google kom je vanzelf een community tegen die wel een tune heeft.
( vaak gt planet) alleen zijn ze wel allemaal op circuit en pp's ingericht.

Suc6

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 7 maanden geleden #10850 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Re: Tune voor Elise 111R Tuned
Vraag me af of je daar wel kan tunen bij die online time trial... weet ik ff niet meer :) Weet wel dat een tune altijd persoonlijk is, maar een goede basis is altijd wel fijn. Via community > teams > garages vind je de tuners hier.. wellicht dat daar een basis tune tussenstaat!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 7 maanden geleden #10851 door giznav
Beantwoord door giznav in topic Re: Tune voor Elise 111R Tuned
@Martijn als je het in Arcade doet kun je hem niet tune rij je op S2/S2
in free run kun je hem wel tune

Elise 111 R Tuned

248 pk
600 kg
aero 15-30
-13/-13
8/9
8/9
+0.04/-0.04
1.8/0.9
5/5
43
---
abs 1

2997
2011
1463
1162
0934
0818
final 4458

nooit geprobeerd weet niet of het werkt had hem liggen proberen en je weet het grt Giz

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 7 maanden geleden #10852 door mv1979
Beantwoord door mv1979 in topic Re: Tune voor Elise 111R Tuned
Ga em proberen Giz, dank je wel! Het is overigens één van de online tijdritten van deze maand (Suzuka 750pp) dus geen arcade ofzo.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • mv1979
  • mv1979's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Spammer
Lees meer