Eiger Nordwand B-3 Lancer...1.15, 1.18,1.27

14 jaren 4 maanden geleden - 14 jaren 4 maanden geleden #5306 door a Guest
Hoi,

Ik ben als een dolle bezig om op Eiger Nordwand in de B klasse 3de race goud neer te zetten. Nu gaat me dat wel lukken, ik snoep er steeds wat vanaf, heb een 1.16,4... gereden. Maar ging op youtube kijken of ik ergens wat tips kon zien in bochten etc.

Dus nu vind ik op youtube "eiger nordwand B-3" alleen staan op die filmpjes andere tijden die je moet halen. Ipv 1.15 voor goud staat daar 1.14 voro goud. En ik heb me rot gezocht maar kan niks vinden en snap er geen drol van.

Weet iemand waar ik het over heb??

B klasse, 3de race met de lancer, 10:00 tijd om onder de 1.15 te rijden, op youtube staat ie alleen maar met 1.14!!!!????

EN mochten jullie een link hebben van een filmpje van B-3 onder de 1.15 dan graag!!

Thnks
o ja, ik rijd alles op pro/handgeschakeld zonder enige assists ofzo, tcs staat op 3. Tips ook welkom..
Laatst bewerkt 14 jaren 4 maanden geleden door a Guest. Reden: wat vergeten

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • a Guest
  • a Guest's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
14 jaren 4 maanden geleden - 14 jaren 4 maanden geleden #5312 door Roomboter
Beantwoord door Roomboter in topic Re:Eiger Nordwand B-3 Lancer...1.15, 1.18,1.27
Fantasmagor schrijft:

Hoi,

Ik ben als een dolle bezig om op Eiger Nordwand in de B klasse 3de race goud neer te zetten. Nu gaat me dat wel lukken, ik snoep er steeds wat vanaf, heb een 1.16,4... gereden. Maar ging op youtube kijken of ik ergens wat tips kon zien in bochten etc.

Dus nu vind ik op youtube "eiger nordwand B-3" alleen staan op die filmpjes andere tijden die je moet halen. Ipv 1.15 voor goud staat daar 1.14 voro goud. En ik heb me rot gezocht maar kan niks vinden en snap er geen drol van.

Weet iemand waar ik het over heb??

B klasse, 3de race met de lancer, 10:00 tijd om onder de 1.15 te rijden, op youtube staat ie alleen maar met 1.14!!!!????

EN mochten jullie een link hebben van een filmpje van B-3 onder de 1.15 dan graag!!

Thnks
o ja, ik rijd alles op pro/handgeschakeld zonder enige assists ofzo, tcs staat op 3. Tips ook welkom..


Heb je de up-date van GT5P al gedownload?

Ik weet niet of dat het is hoor, maar dat is wat ik me nu evenkan bedenken.

Volg me op Twitter Roomboter_GT om op de hoogte te blijven de TT's en overige races.
Virtual Roadster with G27
Fun days of my life
My Youtube Channel
Laatst bewerkt 14 jaren 4 maanden geleden door Roomboter.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 4 maanden geleden #5314 door a Guest
Beantwoord door a Guest in topic Re:Eiger Nordwand B-3 Lancer...1.15, 1.18,1.27
Oh dat weet ik niet, ik ga ervanuit dat ie zelf updates "ziet" en download. Waar kan ik zien of GT5P updates "nodig" heeft? Ik heb bijvoorbeeld net nog online geraced, of geeft ie dat niet zelf aan dat er updates "available" zijn?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • a Guest
  • a Guest's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
14 jaren 4 maanden geleden #5316 door Roomboter
Beantwoord door Roomboter in topic Re:Eiger Nordwand B-3 Lancer...1.15, 1.18,1.27
Fantasmagor schrijft:

Oh dat weet ik niet, ik ga ervanuit dat ie zelf updates "ziet" en download. Waar kan ik zien of GT5P updates "nodig" heeft? Ik heb bijvoorbeeld net nog online geraced, of geeft ie dat niet zelf aan dat er updates "available" zijn?


als je net nog online hebt geraced dan heb je de update, zoda je online gaat en jr hrbt de laatste up date niet dan haalt hij deze automatisch binnen.

Er moet ergens Spec III staan boven in je scherm. voordat je inlogt bij online race. als ik me niet vergis

Volg me op Twitter Roomboter_GT om op de hoogte te blijven de TT's en overige races.
Virtual Roadster with G27
Fun days of my life
My Youtube Channel

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 4 maanden geleden #5317 door a Guest
Beantwoord door a Guest in topic Re:Eiger Nordwand B-3 Lancer...1.15, 1.18,1.27
Dat klopt daar staat ook specIII, misschien als je eens op jou game wilt checken wat de tijden zijn in B-3. Bij mij dus Gold:1.15 Silver:1.18 Bronze:1.27. Als je B-3 op youtube zoekt staat deze er best vaak op maar met andere tijden.

Best raar.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • a Guest
  • a Guest's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
14 jaren 4 maanden geleden #5319 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Re:Eiger Nordwand B-3 Lancer...1.15, 1.18,1.27
Fantasmagor schrijft:

Dat klopt daar staat ook specIII, misschien als je eens op jou game wilt checken wat de tijden zijn in B-3. Bij mij dus Gold:1.15 Silver:1.18 Bronze:1.27. Als je B-3 op youtube zoekt staat deze er best vaak op maar met andere tijden.

Best raar.


De Youtube filmpjes die ik tegen kom zijn allemaal Spec II

Weet niet of dat het verschil was....

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 4 maanden geleden #5320 door a Guest
Beantwoord door a Guest in topic Re:Eiger Nordwand B-3 Lancer...1.15, 1.18,1.27
AH haaaaa! Dan zal dat het hem zijn...neem ik aan. bedankt!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • a Guest
  • a Guest's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
14 jaren 4 maanden geleden #5321 door Roomboter
Beantwoord door Roomboter in topic Re:Eiger Nordwand B-3 Lancer...1.15, 1.18,1.27
had het toch met de spec 3 update t maken

de youtube filmpjes zijn dus al zo oud.

Volg me op Twitter Roomboter_GT om op de hoogte te blijven de TT's en overige races.
Virtual Roadster with G27
Fun days of my life
My Youtube Channel

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 4 maanden geleden #5324 door a Guest
Beantwoord door a Guest in topic Re:Eiger Nordwand B-3 Lancer...1.15, 1.18,1.27
Ja dat is inderdaad opletten. Staat dus nog niet zoveel op van Spec III.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • a Guest
  • a Guest's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker