Winter Cup: Inschrijven Hier!

15 jaren 4 maanden geleden - 15 jaren 4 maanden geleden #525 door Djie
Winter Cup: Inschrijven Hier! werd gestart door Djie



Gran Turismo 5.nl is geheel vernieuwd! Deze gloednieuw look gaat gevierd worden met de organisatie van de Gran Turismo 5 Prologue Winter Cup! Uiteraard kan je bij deze cup leuke prijzen winnen! In samenwerking met Sony Computer Entertainment Europe mogen wij weer goodiepakketen verdelen onder de winnaars. In het goodiepakket zit deze keer een sweatshirts met capuchon, tshirt en keyring.

De winnaars zijn degene die na 5 races bovenaan staat in het punten klassement, de winnaar van elke race zal worden bepaald aan de hand van de snelste ronde die is gereden. Een echte hotlap cup dus!

Elke ronde zal een circuit en auto bekend worden gemaakt van te voren, dan heb je 2 weken de tijd om je hotlap neer te zetten. Om een snel rondje neer te zetten ga je in Gran Turismo 5 Prologue naar Arcade > Circuit > Tijdrit en kies je voor realisme Professional en voor banden S2/S2. Degene die punten verdienen zullen hun beste ronde moeten opslaan en zullen deze moeten posten in dit forum om te controleren of de rondes juist zijn verreden volgens de regels. Deze regels kun je checken op deze site onder Winter Cup > Cup Overzicht

De regels zijn over het algemeen allemaal hetzelfde maar per circuit zit er nog een beschrijving bij om zeker te weten dat niemand afsnijd. Vergeet niet dat alleen je best ronde tijd geld die is gereden tussen de aangegeven data! Bewaar ook altijd je beste ronde tijd waarvan je zeker bent dat deze geldig is!

Geef in dit forum aan dat je wilt deelnemen zodat wel je aan de lijst kunnen toevoegen!

Happy laprecord hunting!
Laatst bewerkt 15 jaren 4 maanden geleden door Djie.
Discussie gesloten.
Lees meer
15 jaren 4 maanden geleden #526 door SolarSystem
Beantwoord door SolarSystem in topic Re:Winter Cup
Hoi,

Ben nieuw hier maar ken de site al langer natuurlijk (gt academy). Ik zie een wintercup wel zittenB) ! Count me in:

SolarSystem
Discussie gesloten.
Lees meer
15 jaren 4 maanden geleden - 15 jaren 4 maanden geleden #527 door HammerNL
Beantwoord door HammerNL in topic Re:Winter Cup
Zag toevallig de reactie van Djie in GT5 topic op GOT en het leek me wel leuk om mee te doen.
Ben dus nieuw hier,maar wel een GT fanaat en wil dus ook graag meedoen. Ben benieuwd ;)
Laatst bewerkt 15 jaren 4 maanden geleden door HammerNL.
Discussie gesloten.
Lees meer
15 jaren 4 maanden geleden #528 door kwakman1984
Beantwoord door kwakman1984 in topic Re:Winter Cup
Hallo,

leuk initiatief! :cheer:

Ik wil graag meedoen.

gr Niels
Discussie gesloten.
Lees meer
15 jaren 4 maanden geleden #529 door Keisuki
Beantwoord door Keisuki in topic Re:Winter Cup
Leuk, wil ook graag mee doen. :woohoo:
Discussie gesloten.
Lees meer
15 jaren 4 maanden geleden #530 door a Guest
Beantwoord door a Guest in topic Re:Winter Cup
ik wil ook wel mee doen maar alleen als ik met m´n 111R Tuned mee kan doen met maximale prestatiepunten, anders hoeft het niet.
dus ook max power, min gewicht, mijn afgestelde bak, R3 banden en zelfbepaalde Tractiecontrole, als dit niet mag hoef ik niet mee te doen en wil ik je vragen om dan een keer een Lotus match te houden, replays heb ik al
Discussie gesloten.
  • a Guest
  • a Guest's Profielfoto
  • Bezoeker
15 jaren 4 maanden geleden #531 door HammerNL
Beantwoord door HammerNL in topic Re:Winter Cup
Driverx111 wrote:

ik wil ook wel mee doen maar alleen als ik met m´n 111R Tuned mee kan doen met maximale prestatiepunten, anders hoeft het niet.
dus ook max power, min gewicht, mijn afgestelde bak, R3 banden en zelfbepaalde Tractiecontrole, als dit niet mag hoef ik niet mee te doen en wil ik je vragen om dan een keer een Lotus match te houden, replays heb ik al


Ik denk dat dit niet helemaal de opzet van de deze winter cup is: Iedereen in z'n favo auto laten rijden/setup. Ik denk dat juist de uitdaging zit, in de beheersing van de verschillende auto’s/tracks
Discussie gesloten.
Lees meer
15 jaren 4 maanden geleden #532 door Keisuki
Beantwoord door Keisuki in topic Re:Winter Cup
Als je op cup overzicht klikt zie je dat dat niet gaat gebeuren ;)
Wel een leuk idee voor een andere challenge :P
Discussie gesloten.
Lees meer
15 jaren 4 maanden geleden #533 door Latour
Beantwoord door Latour in topic Re:Winter Cup
Schrijf mij ook maar in!
Discussie gesloten.
Lees meer
15 jaren 4 maanden geleden #534 door JJF
Beantwoord door JJF in topic Re:Winter Cup
Schrijf mij ook maar in!!
Discussie gesloten.
Lees meer