Online rijden irritant!!!

16 jaren 3 dagen geleden #133 door Latour
Online rijden irritant!!! werd gestart door Latour
Na enige uren online te hebben gereden word ik werkelijk he-le-maal gek door de onsportiefelingen die het nodig vinden je de zandbak in te moeten rossen.
Voorbeeld: Je rijd de hele race mooi eerste en diegene achter je pikt dat niet, ramt je dus mooi de allerlaatste bocht uit van de laatste ronde en zeg maar dag tegen je 50.000 credits. Dit vind ik een gigantisch nadeel. Ik zeg er even bij dat ik dit NOOOIT doe.

Daarnaast vind ik het strafsysteem vaak ook waardeloos. Ik heb soms dat iemand mij aantikt, en krijg ik de strafseconden. Of bijvoorbeeld in Daytona drukt iemand je tegen de vangrail en krijg jij de strafseconden voor het schampen :S. Daarnaast heb je ook wel eens misschien dat je die bocht iets te krap instuurt waardoor je even over het gras gaat, hier krijg je ook weer een zootje strafseconden voor voor het afsneiden. :S

Zijn er verder ook mensen die zich helemaal doodergeren aan de twee punten??!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Latour
  • Latour's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
15 jaren 11 maanden geleden #144 door Kenanie
Beantwoord door Kenanie in topic Re:Online rijden irritant!!!
Ikke!!!!

gisteren nog online gespeeld, maar wat me wel opvalt dat die Engelse gasten erggggggg irritant rijden. erg onsportief!!!! sjonge jonge!!! maarjah dat wou ik ff kwijt:)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
15 jaren 11 maanden geleden #149 door Latour
Beantwoord door Latour in topic Re:Online rijden irritant!!!
Ja klopt, ik vind ze erg agressief. Maar het zijn bij mij ATLIJD Fransen die mij eruit rossen. Maarja dat is ook logisch, ga naar frankrijk en kijk eens hoe debiel ze daar rijden. :P

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Latour
  • Latour's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
15 jaren 11 maanden geleden #150 door Kenanie
Beantwoord door Kenanie in topic Re:Online rijden irritant!!!
ohhhh die Fransen die laat ik altijd achter me heehheehhe:)Im 2 fast 4 them:)

nooit in frankrijk geweest, maar dat zal ik wel vanavond meemaken als ik weer online ben hoe die stokbroodeters rijden heheehe:)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
15 jaren 11 maanden geleden #151 door Latour
Beantwoord door Latour in topic Re:Online rijden irritant!!!
Ja, ik laat ze ook altijd achter me, daarom is het ook zo lullig dat als je eerste staat dat ze je eruit moeten rossen :). Maaaaaar gaa maar even proberen idd! Succes!:)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Latour
  • Latour's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
15 jaren 11 maanden geleden #152 door Kenanie
Beantwoord door Kenanie in topic Re:Online rijden irritant!!!
wat ook af en toe irritant is.....als je gewoon events speeld. Start je meestal op de laatste plaats.......dat is gewoon lullig:(

Net als bij de laatste onderdeel bij event B moet je met je Honda Integra helemaal van de 16e plaats naar voren komen in 1 ronde.....zo stom....heb lang moeten herhalen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
15 jaren 11 maanden geleden #153 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Re:Online rijden irritant!!!
Dat is niet irritant dat is toch gewoon een uitdaging!
Als je goeie ideeen hebt over verbeteringen voor GT5 kan je dat natuurlijk in de prijsvraag bij vraag 4 noemen en mss win je wel de goodies en GT5 Prologue!

En als je je laptimes kan posten op het forum kan er een kleine competitie ontstaan over wie het snelste is!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
15 jaren 11 maanden geleden #154 door Kenanie
Beantwoord door Kenanie in topic Re:Online rijden irritant!!!
dat is gewoon lullige uitdaging ;)

als ik zal dat onthouden om goeie ideeen te bedenken en mijn laptimes te posten.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
15 jaren 9 maanden geleden #212 door emdarser
Beantwoord door emdarser in topic Re:Online rijden irritant!!!
Het is inderdaad irritant als mensen die niet kunnen rijden je in de bochten eruit rammen. zo heeft het toch niets meer te maken met de techniek van het racen.
Dan zou je natuurlijk wel alleen maar tijdritten kunnen doen, maar dan is het gevoel dat je tegen anderen racet er weer af.

Wat ook soms vervelend is, is wanneer de host het spel verlaat. Misschien zou het spel iets van een waarschuwing moeten geven zodat je zelf weet dat je de host bent.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
15 jaren 9 maanden geleden #216 door Latour
Beantwoord door Latour in topic Re:Online rijden irritant!!!
In prencipe kun je wel weten wanneer je de host bent. De host heeft namelijk het voorrecht om als 1e te beginnen in een race. Kijk dus altijd als de race begint wie op als eerste plek rijdt.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Latour
  • Latour's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer