Stealth Model

13 jaren 1 week geleden #42642 door harannek
Stealth Model werd gestart door harannek
Wie kan mij vertellen hoe je Stealth Modellen kan krijgen of kopen of winnen?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • harannek
  • harannek's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
13 jaren 1 week geleden #42643 door mjhorenberg
Beantwoord door mjhorenberg in topic Re: Stealth Model
Stealth model wagens zijn in principe alleen te krijgen door het kopen van de signature editie van Gran Turismo. Je kan iemand bij jou in de buurt proberen te vinden die die editie heeft en ze bij jou wil komen installeren. Laatste optie zou denk ik zijn door de codes van iemand via ebay ofzo te kopen.

Iemand die de auto's heeft, kan ze niet aan je versturen. De Stealth auto's zijn namelijk niet te versturen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 1 week geleden #42653 door TheNewPlayer
Beantwoord door TheNewPlayer in topic Re: Stealth Model

Stealth model wagens zijn in principe alleen te krijgen door het kopen van de signature editie van Gran Turismo. Je kan iemand bij jou in de buurt proberen te vinden die die editie heeft en ze bij jou wil komen installeren. Laatste optie zou denk ik zijn door de codes van iemand via ebay ofzo te kopen.

Iemand die de auto's heeft, kan ze niet aan je versturen. De Stealth auto's zijn namelijk niet te versturen.

Kan je die stealth models ook tape of hoe dat heet van vrienden die dan bij je inloggen?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 1 week geleden #42677 door a Guest
Beantwoord door a Guest in topic Re: Stealth Model
Heel eerlijk hoop ik dat het niet mogelijk is. Niet dat ik jouw die auto's niet gun maar ik heb zelf de collectors edition gekocht. Die was €80,- euro. Dan krijg je er 5 chrome line modellen bij. Als iedereen die zomaar kan downloaden zou ik het verschil met de gewone GT5 terug willen hebben. Stealth auto's zitten in het pakket van €180,-

Die mensen zouden dan lijkt mij nog harder balen. Van mij mag PD er wel voor zorgen dat je de auto's mag "lenen" van je vrienden. Kun je er toch mee rijden.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • a Guest
  • a Guest's Profielfoto
  • Bezoeker
13 jaren 1 week geleden #42678 door TheNewPlayer
Beantwoord door TheNewPlayer in topic Re: Stealth Model
Ik heb ook de CE maar volgens kut eplaza zou ik daarin ook stealth krijgen, dus niet, nu kan je bij de MM de Signature Edition krijgen voor €111.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 1 week geleden #42680 door mjhorenberg
Beantwoord door mjhorenberg in topic Re: Stealth Model

Stealth model wagens zijn in principe alleen te krijgen door het kopen van de signature editie van Gran Turismo. Je kan iemand bij jou in de buurt proberen te vinden die die editie heeft en ze bij jou wil komen installeren. Laatste optie zou denk ik zijn door de codes van iemand via ebay ofzo te kopen.

Iemand die de auto's heeft, kan ze niet aan je versturen. De Stealth auto's zijn namelijk niet te versturen.

Kan je die stealth models ook tape of hoe dat heet van vrienden die dan bij je inloggen?


De chrome line cars en stealth model cars zijn downloadeble content en worden dus geinstalleerd op je PS3 systeem. Elk account dat je vervolgens aanmaakt, beschik ook over deze auto's. Heb zelf 2 accounts en heb in beide de chrome line en stealth cars.

Stel dat ik met mijn account op jou systeem zou inloggen, dan kan ik de wagens weer downloaden via PSN en vervolgens installeren. Dan zou jij dus ook beschikken over deze auto's.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 1 week geleden #42681 door WebWolf
Beantwoord door WebWolf in topic Re: Stealth Model
Ik heb de DLC codes voor de stealth Cars op e-bay kunnen kopen.
Alleen die Corvette en Nascar gaat echt niet lukken want dat zijn NTSC uitvoeringen/codes
en worden niet door europese GT5 systemen herkent.

En wat MJHorenberg zegt klopt. Mijn users op mijn PS3 krijgen automatisch ook de Stealth cars in bezit!
Theoretisch kun je dus een backup dan maken van je account, de-aktiven op het ps3 systeem
en dan weer inloggen op je eigen systeem met data restore van gt5. Dan moet de stealth er in zitten.
Niet geprobeert en weet niet of iedereen daar op zit te wachten.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 1 week geleden #42685 door SamFone
Beantwoord door SamFone in topic Re: Stealth Model
Zou iemand dat voor mij doen...

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 1 week geleden #42688 door WebWolf
Beantwoord door WebWolf in topic Re: Stealth Model
Nee ikke niet :( , maar succes met de zoektocht.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 1 week geleden #42764 door a Guest
Beantwoord door a Guest in topic Re: Stealth Model

Nee ikke niet :( , maar succes met de zoektocht.


Ik ook niet. Betalen of helaas. Hoop echt dat dit exclusieve auto's blijven en niet iedereen ze straks heeft.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • a Guest
  • a Guest's Profielfoto
  • Bezoeker