Ad-Hoc Party via PS3

14 jaren 4 maanden geleden #4957 door SolarSystem
Ad-Hoc Party via PS3 werd gestart door SolarSystem
Hallo allemaal,

Wie van jullie heeft er een PSP en GT PSP :laugh: Die mensen wil ik graag vragen om de nieuwe service te downloaden van de US PSN store om op die manier tegen elkaar te kunnen racen! En dit werkt wel zoals het moet dus hier zal je mij vaker zien racen dan in GT5 Prologue. Bovendien ben ik in de PSP versie nou niet schikbarend goed dus leuke mogelijkheid om mij eens om de oren te rijden.

Wie heeft er interesse in? Laat het hier even weten!

Gr Eric

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • SolarSystem
  • SolarSystem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Spammer
Lees meer
14 jaren 4 maanden geleden #4962 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Re:Ad-Hoc Party via PS3
SolarSystem schrijft:

Hallo allemaal,

Wie van jullie heeft er een PSP en GT PSP :laugh: Die mensen wil ik graag vragen om de nieuwe service te downloaden van de US PSN store om op die manier tegen elkaar te kunnen racen! En dit werkt wel zoals het moet dus hier zal je mij vaker zien racen dan in GT5 Prologue. Bovendien ben ik in de PSP versie nou niet schikbarend goed dus leuke mogelijkheid om mij eens om de oren te rijden.

Wie heeft er interesse in? Laat het hier even weten!

Gr Eric


Hey Eric,

Mooi initiatief.
Binnenkort als het goed is ook te downloaden via onze eigen PSStore.
De instructies zullen dan hier op de site volgen!
Ik ben dan zeker van de party om een online te gaan proberen en we zullen ook zeker e.e.a. organiseren alhier! ;)

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 4 maanden geleden #4971 door kloek
Beantwoord door kloek in topic Re:Ad-Hoc Party via PS3
Leuk.

Ik heb net het spel onder het klepje van de psp gedrukt :P
Even de menu's doorlopen en tot en met E de uitdagingen even doorlopen.
Levert in ieder geval geld op. Doe ze 1 of 2 keer en brons zilver en paar goud mee gehaald. Wel weer heeel erg wennen.

Dit was even inleidingkje, ja ik kom er ook bij.

Laterz

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 4 maanden geleden #4977 door SolarSystem
Beantwoord door SolarSystem in topic Re:Ad-Hoc Party via PS3
Via het Ad-Hoc is auto's unlocken ook geen uitdaging meer :P De mensen die je daar ontmoet willen maar al te graag hun 2000+ auto's met je delen... Ja je hebt er zieke mensen tussen daarzo! Maargoed ik zeg er geen nee tegen

Leuk dat er al wat animo voor is en eigenlijk snap ik ook weer niet waarom dit wel in de US store is en niet in de EU store dat terwijl hij op een EU account gewoon werkt! Wat is dan de moeite om dat ook gewoon gelijk in de EU store te douwen... Owh Sony, soms begrijp ik ze echt niet...

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • SolarSystem
  • SolarSystem's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Spammer
Lees meer
14 jaren 4 maanden geleden #4978 door Denur
Beantwoord door Denur in topic Re:Ad-Hoc Party via PS3
SolarSystem schrijft:

Via het Ad-Hoc is auto's unlocken ook geen uitdaging meer :P De mensen die je daar ontmoet willen maar al te graag hun 2000+ auto's met je delen... Ja je hebt er zieke mensen tussen daarzo! Maargoed ik zeg er geen nee tegen

Het is inderdaad ongelooflijk hoe snel je via AHP je garage kunt uitbreiden. Snel geld verdienen is via Adhoc ook mogelijk, vooral als tijdens de races de jackpot gaat meetellen. :P

Het waren trouwens een paar lekkere races gisteravond SolarSystem. Ik hoop dat er snel meer nederlanders de weg naar AHP vinden. Door de week ben ik regelmatig, aan het begin van de avond, in World G, Lobby 1 te vinden. :)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 4 maanden geleden - 14 jaren 4 maanden geleden #4985 door kloek
Beantwoord door kloek in topic Re:Ad-Hoc Party via PS3
@ denur

Waar dient de kraan in je achterhoofd voor.
Is dan de nitro vulopening of ben je een mobiele brandweerman ;)
Laatst bewerkt 14 jaren 4 maanden geleden door kloek.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 4 maanden geleden #4987 door Denur
Beantwoord door Denur in topic Re:Ad-Hoc Party via PS3
Waar die kraan voor dient vraag ik me ook vaak af. Misschien dat de jongens van Valve meer weten. Dat ding is in ieder geval verdomd irritant als je een helm wilt dragen. :woohoo:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 4 maanden geleden - 14 jaren 4 maanden geleden #5007 door Denur
Beantwoord door Denur in topic Re:Ad-Hoc Party via PS3
Wie hebben hier de beschikking over GT PSP, een PS3 en de mogelijkheid om de PS3 hard-wired (al dan niet via een wireless bridge) aan te sluiten? Als er genoeg zijn en er is voldoende animo, dan kunnen we een AHP meeting afspeken. :)

btw, room G1-L1 is nu open.
Laatst bewerkt 14 jaren 4 maanden geleden door Denur.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 4 maanden geleden #5013 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Re:Ad-Hoc Party via PS3
Denur schrijft:

Wie hebben hier de beschikking over GT PSP, een PS3 en de mogelijkheid om de PS3 hard-wired (al dan niet via een wireless bridge) aan te sluiten? Als er genoeg zijn en er is voldoende animo, dan kunnen we een AHP meeting afspeken. :)

btw, room G1-L1 is nu open.


Ej Denur,

Ik ben zo een iemand. Heb inmiddels ook een Adhoc Party gedownload en wil hier wel mee aan de slag. Weet nog helemaal niet hoe het werkt.... :blush:
Ben dit weekend alleen druk aan het werk enzo, dus heb wat minder de tijd. Misschien van de week 's avonds een keer?
Ik probeer Roomboter ook zo ver te krijgen, wie weet lukt het nog ook :huh:

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 4 maanden geleden - 14 jaren 4 maanden geleden #5015 door Denur
Beantwoord door Denur in topic Re:Ad-Hoc Party via PS3
Probeer het eens via deze guide . Door de week ben ik regelmatig tussen 6 en 8 uur 's avonds online. :)

Het zou idd ook leuk zijn een keer tegen RoomBoter te racen, iemand die ik alleen ken als een geweldig goede tuner in GT5p.
Laatst bewerkt 14 jaren 4 maanden geleden door Denur.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer