Code voor gratis downlaod gt mobile

14 jaren 6 maanden geleden #4012 door Twannie01
Code voor gratis downlaod gt mobile werd gestart door Twannie01
Heej mensen,

Ik heb vandaag toch de psp go gehaald puur voor gt mobile!

Alleen nu heb ik hem geregistreerd en het thema gedownload.
Maar nu moet ik op die code wachte iemand een idee hoelang dit duurt?
Op internet staat wel ergens dat het 30 dagen kan duren maar ook dat het meestal binnen een week is erg beroerd als het zo lang duurt..

Iemand ervaringen hier in?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Twannie01
  • Twannie01's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
14 jaren 6 maanden geleden #4015 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Re: Code voor gratis downlaod gt mobile
Door de drukte zijn raken de servers volgens mij nogal overbelast. Op de Japanse Sony site hebben ze er al een berichtje over geplaatst! Zie deze link!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 6 maanden geleden #4018 door Lendell
Beantwoord door Lendell in topic Re: Code voor gratis downlaod gt mobile
ik heb hem van de playstationstore als dowload binnen gehaald...kan ik nu wel of niet online races rijden?? en jullie hebben het over codes??

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 6 maanden geleden #4029 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Re: Code voor gratis downlaod gt mobile
Lendell schrijft:

ik heb hem van de playstationstore als dowload binnen gehaald...kan ik nu wel of niet online races rijden?? en jullie hebben het over codes??


Jij hebt een PSPgo gekocht Lendell? Hoefde je voor de download niet te betalen? Ik dacht namelijk dat je een code kreeg waarmee je Gran Turismo voor de PSP gratis kon downloaden bij de aanschaf van een PSPgo!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 6 maanden geleden - 14 jaren 6 maanden geleden #4033 door Lendell
Beantwoord door Lendell in topic Re: Code voor gratis downlaod gt mobile
Ik heb de eerste psp...en heb voor het spel gewoon betaald..ik heb een site gevonden waar je een programma kunt dowloaden voor je psp zodat je online races tegen anderen kunt rijden zoals in gt5 prologue..
tunegt.com/forum/showthread.php?t=13.


Heb het nog niet geprobeerd maar mocht iemand het gaan doen dan hoor ik graag het resultaat
Laatst bewerkt 14 jaren 6 maanden geleden door Lendell.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 6 maanden geleden #4036 door Mark
Beantwoord door Mark in topic Re:Code voor gratis downlaod gt mobile
Ik heb netttt via via goedkoop een PSP-2000 kunnen regelen en gelijk Gran Turismo gehaald, leuk spel!
Al had ik de graphics iets mooier verwacht, maar ach wat wil je met een psp..

Wanneer kan je al je auto's xtra vermogen geven en het gewicht naar beneden laten halen?
Als je al de driving events hebt gehaald?
Ik moet alleen de laatste nog.. dat is "i" geloof ik?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 6 maanden geleden #4037 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Re: Code voor gratis downlaod gt mobile
Lendell schrijft:

Ik heb de eerste psp...en heb voor het spel gewoon betaald..ik heb een site gevonden waar je een programma kunt dowloaden voor je psp zodat je online races tegen anderen kunt rijden zoals in gt5 prologue..
tunegt.com/forum/showthread.php?t=13.


Heb het nog niet geprobeerd maar mocht iemand het gaan doen dan hoor ik graag het resultaat


Offtopic: OOh inderdaad in Japan kunnen ze via de PS3 online tegen elkaar racen, dus als je een japanse account aanmaakt en het programma adhoc party mode van de japanse store download is het misschien mogelijk! Is misschien een leuke om uit te zoeken!

Ontopic: Gewoon downloaden kan dus blijkbaar wel maar als je een PSPgo hebt dan zou je GT gratis kunnen downloaden via een code! Dat werkt dus nog even niet.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 6 maanden geleden #4040 door Lendell
Beantwoord door Lendell in topic Re: Code voor gratis downlaod gt mobile
Het is mogelijk volgens die gasten van een amerikaanse gt site..

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 6 maanden geleden #4047 door Roomboter
Beantwoord door Roomboter in topic Re: Code voor gratis downlaod gt mobile
Djie schrijft:

Lendell schrijft:

Ik heb de eerste psp...en heb voor het spel gewoon betaald..ik heb een site gevonden waar je een programma kunt dowloaden voor je psp zodat je online races tegen anderen kunt rijden zoals in gt5 prologue..
tunegt.com/forum/showthread.php?t=13.


Heb het nog niet geprobeerd maar mocht iemand het gaan doen dan hoor ik graag het resultaat


Offtopic: OOh inderdaad in Japan kunnen ze via de PS3 online tegen elkaar racen, dus als je een japanse account aanmaakt en het programma adhoc party mode van de japanse store download is het misschien mogelijk! Is misschien een leuke om uit te zoeken!

Ontopic: Gewoon downloaden kan dus blijkbaar wel maar als je een PSPgo hebt dan zou je GT gratis kunnen downloaden via een code! Dat werkt dus nog even niet.


betekend dit dan ook dat me psp/gt mobile game menu dan japans is van me psp/ps3 want dat wil ik natuurlijk niet. zal wel super vet zijn als je online kan race met GT mobile.

Volg me op Twitter Roomboter_GT om op de hoogte te blijven de TT's en overige races.
Virtual Roadster with G27
Fun days of my life
My Youtube Channel

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 6 maanden geleden #4071 door Twannie01
Beantwoord door Twannie01 in topic Re:Code voor gratis downlaod gt mobile
Code voor gt mobile en de 3 gratis games zijn binnen!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Twannie01
  • Twannie01's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer