Even voorstellen

8 jaren 7 maanden geleden #112853 door GRC_moto_17
Even voorstellen werd gestart door GRC_moto_17
Het Race Camp van GT Academy is inmiddels nog maar een goede drie weken weg, dus ik zal me maar even aan jullie voorstellen.

Mijn naam is Kevin Mostert en ik heb me dit jaar (net als W-G-E) via de time trials geplaatst voor de Race Camp finale. Ik ben 22 jaar en zit op dit moment in het laatste jaar van mijn HBO opleiding Technische Bedrijfskunde.

Naast GT Academy speel ik ook regelmatig iRacing, rFactor(1/2), PCars etc. Tot ongeveer een jaar geleden racete ik ook redelijk serieus op pocketbikes, maar ja de kosten he ;). Wat betreft simracing ben ik begonnen toen live for speed nog populair was, maar eigenlijk is het halverwege 2014 pas echt serieuzere vormen aan gaan nemen toen ik voor mezelf besloten had dat het pocketbiken maar op een lager pitje moest gaan staan.

Dit jaar was overigens niet de eerste poging die ik heb gewaagd om in de finale van GT Academy te komen, want ook in 2014 zat ik heel dichtbij de nationale finale. Ik ben toen wel in Spa aanwezig geweest als reserve, maar omdat iedereen gewoon aanwezig was heb ik toen alleen genoten van de 24 uurs race. Achteraf is het feit dat ik toen de nationale finale niet gehaald heb mijn geluk geweest, want daardoor was het nu dus mogelijk om in 1 keer naar Abu Dhabi te gaan.

Ik ga ervan uit dat ik in Abu Dhabi wel een werkende internetverbinding zal kunnen vinden, dus de planning is dat ik dagelijks een update zal posten (Geschreven, of d.m.v. een video) om de geïnteresseerden op de hoogte te houden van de vorderingen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: giznav, Kevin-R34

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • GRC_moto_17
  • GRC_moto_17's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
8 jaren 7 maanden geleden #112854 door giznav
Beantwoord door giznav in topic Even voorstellen

Het Race Camp van GT Academy is inmiddels nog maar een goede drie weken weg, dus ik zal me maar even aan jullie voorstellen.

Mijn naam is Kevin Mostert en ik heb me dit jaar (net als W-G-E) via de time trials geplaatst voor de Race Camp finale. Ik ben 22 jaar en zit op dit moment in het laatste jaar van mijn HBO opleiding Technische Bedrijfskunde.

Naast GT Academy speel ik ook regelmatig iRacing, rFactor(1/2), PCars etc. Tot ongeveer een jaar geleden racete ik ook redelijk serieus op pocketbikes, maar ja de kosten he ;). Wat betreft simracing ben ik begonnen toen live for speed nog populair was, maar eigenlijk is het halverwege 2014 pas echt serieuzere vormen aan gaan nemen toen ik voor mezelf besloten had dat het pocketbiken maar op een lager pitje moest gaan staan.

Dit jaar was overigens niet de eerste poging die ik heb gewaagd om in de finale van GT Academy te komen, want ook in 2014 zat ik heel dichtbij de nationale finale. Ik ben toen wel in Spa aanwezig geweest als reserve, maar omdat iedereen gewoon aanwezig was heb ik toen alleen genoten van de 24 uurs race. Achteraf is het feit dat ik toen de nationale finale niet gehaald heb mijn geluk geweest, want daardoor was het nu dus mogelijk om in 1 keer naar Abu Dhabi te gaan.

Ik ga ervan uit dat ik in Abu Dhabi wel een werkende internetverbinding zal kunnen vinden, dus de planning is dat ik dagelijks een update zal posten (Geschreven, of d.m.v. een video) om de geïnteresseerden op de hoogte te houden van de vorderingen.


@GRC_moto_17 geniet er van en heel veel succes :)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 7 maanden geleden #112857 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Even voorstellen


Ik ga ervan uit dat ik in Abu Dhabi wel een werkende internetverbinding zal kunnen vinden, dus de planning is dat ik dagelijks een update zal posten (Geschreven, of d.m.v. een video) om de geïnteresseerden op de hoogte te houden van de vorderingen.


Heel gaaf Kevin! Tof dat je je hier aanmeldt!
We gaan je belevenissen op de voet volgen en als je daaraan kan bijdragen is dat helemaal cool!

Geniet er vooral van!!! ;)

Pocket bikes, dat zijn toch van die kleine race motoren= Dan zit het met hand/oog coördinatie bij jou wel goed. Een van de belangrijkste dingen in het racen.

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 7 maanden geleden #112865 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Even voorstellen
Leuk dat je even een berichtje achterlaat! Hopen natuurlijk van alle 4 de deelnemers straks de ervaringen te horen! Heel veel succes!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 7 maanden geleden #112897 door GRC_moto_17
Beantwoord door GRC_moto_17 in topic Even voorstellen
Thanks! Ja klopt, pocketbikes zijn die veel te kleine racemotoren ;). Ongeveer een halve meter hoog en iets minder dan een meter lang. Op mijn profielfoto zie je me aan het werk tijdens een wedstrijd in 2012.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • GRC_moto_17
  • GRC_moto_17's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer