GT Academy 2014 Practice Lounge

9 jaren 9 maanden geleden - 9 jaren 8 maanden geleden #106509 door Djie
GT Academy 2014 Practice Lounge werd gestart door Djie
GT Academy Practice Lounge


Op 26 juli zal de nationale finale van de GT Academy plaatsvinden op het circuit van Spa Francorchamps. Net als andere jaren gaan we weer met deze finalisten oefenen tot de finale! Elke dag zullen we een lounge openen om gezamenlijk met de finalisten voor te bereiden op deze mooie finale dag. Natuurlijk is iedereen welkom!

Wil je helemaal goed voorbereiden? GTHQ_Stef, winnaar van vorig jaar, bereid jullie voor op het echter werk! Fysieke challenge en met karts aan de gang om de fijne kneepjes te leren op 21 juni! Het kan zomaar zijn dat de finalisten gaan karten op Spa naar tuurlijk! Lees hier de details .

Bekijk het schema hieronder om te zien wie je moet toevoegen om in de lounge te komen. Wil je een lounge openen? Laat het in dit topic weten op welke dag je een lounge wil openen!
Dag
Lounge eigenaar
Maandag 14 juli 20:00GTHQ_Djie
Dinsdag 15 juli 20:00GTHQ_MJHorenberg
Woensdag 16 juli 20:00D-Raw77_NL
Donderdag 17 juli 20:00GTHQ_MJHorenberg
Vrijdag 18 juli 20:00GTHQ_Djie
Zaterdag 19 juli 20:00GTHQ_MJHorenberg
Zondag 20 juli 20:00GTHQ_MJHorenberg
Maandag 21 juli 20:00tinus_in_da_haus
Dinsdag 22 juli 20:00GTHQ_MJHorenberg
Woensdag 23 juli 20:00D-Raw77_NL
Donderdag 24 juli 20:00GTHQ_davinci

Hoe dan te oefenen? We weten natuurlijk niet welke circuits en auto's gekozen gaan worden tijdens de nationale finale. Maar we verwachten natuurlijk alleen maar Nissans! Kies voor circuit de standaard circuit die bij GT6 zitten en niet recent zijn toegevoegd aan de game. Het is aan te raden om met een van volgende autos te rijden:

Nissan 370Z
  • Nissan Fairlady Z (Z34) '08

Nissan GT-R
  • Nissan GT-R Black Edition '12

Nissan GT-R GT500
  • Nissan GT500 Base Model
  • Nissan Motul Autech GT-R '08
  • Nissan Xanavi NISMO GT-R '08
  • Nissan Calsonic IMPUL GT-R '08
  • Nissan YellowHat YMS TOMICA GT-R '08
  • Nissan WOODONE ADVAN Clarion GT-R '08

Nissan GT-R GT3
  • Nissan GT-R GT3 Base Model
  • Nissan GT-R NISMO GT3 N24 Schulze Motorsport '13
  • Nissan GT-R NISMO GT3 Team RJN '13

We houden de lounge instellingen zo veel mogelijk gelijk aan wat het bij de finale gaat zijn, schade uit, penatlies op medium en abs op 1. Tijdens de laatste 3 dagen geven we aan 1 van de deelnemers een door Yamauchi Kazunori gesigneerde pet van GT Academy weg. Zorg dus dat je er bij bent om kans te maken op deze prijs.

Hier nog even een preview van de Prijs.

Bijlagen:
Laatst bewerkt 9 jaren 8 maanden geleden door mjhorenberg.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 9 maanden geleden #106517 door OR_BJZ
Beantwoord door OR_BJZ in topic GT Academy 2014 Practice Lounge
Ziet er naar uit dat ik ook mee kom doen met oefenen want ik heb een email gehad van Yorrick Hendrixen en heb met de minigame event gewonnen en mag 25 en 26 juli naar Spa Franchorchamps om mee te gaan doen met de mini game event .
Bij eventueel winnen ga ik gewoon door naar de finalisten.....ongelofelijk he..... :blink:

Dit is echt het laatste wat ik verwacht had,de mini game heb ik ook maar 1 keer gespeeld en nooit meer aangedacht.

Maar ik ben op Spa 25 en 26 Juli yeahhhhhh

P.s en ik krijg een T shirt...... ;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 9 maanden geleden #106518 door Djie
Beantwoord door Djie in topic GT Academy 2014 Practice Lounge
Gefeliciteerd! Zo zijn er dus weer best veel GTHQérs erbij deze GT Academy finale! Top!

Leuk om met elkaar te oefenen, altijd goed om de skills bij te schaven!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 9 maanden geleden #106522 door Bodhie
Beantwoord door Bodhie in topic GT Academy 2014 Practice Lounge
Kijk ik ook even in m'n inbox, heb ik blijkbaar ook een mail gekregen van Yorrick Hendrixen, om als reserve kandidaat mee te gaan.
Nu snap ik alleen niet helemaal of ik dan evengoed op Spa op 26 juli aanwezig moet zijn, of dat ik nog een mail krijg of ik wel of niet uitgekozen ben geworden om mee te komen doen / daar aanwezig moet zijn?!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 9 maanden geleden #106525 door mjhorenberg
Beantwoord door mjhorenberg in topic GT Academy 2014 Practice Lounge

Kijk ik ook even in m'n inbox, heb ik blijkbaar ook een mail gekregen van Yorrick Hendrixen, om als reserve kandidaat mee te gaan.
Nu snap ik alleen niet helemaal of ik dan evengoed op Spa op 26 juli aanwezig moet zijn, of dat ik nog een mail krijg of ik wel of niet uitgekozen ben geworden om mee te komen doen / daar aanwezig moet zijn?!


Het is wel een beetje offtopic hier, maar toch even een reactie. Stuur Yorrick je vragen. Hij reageert snel en dan heb jij duidelijkheid. ;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 9 maanden geleden #106526 door Djie
Beantwoord door Djie in topic GT Academy 2014 Practice Lounge

Kijk ik ook even in m'n inbox, heb ik blijkbaar ook een mail gekregen van Yorrick Hendrixen, om als reserve kandidaat mee te gaan.
Nu snap ik alleen niet helemaal of ik dan evengoed op Spa op 26 juli aanwezig moet zijn, of dat ik nog een mail krijg of ik wel of niet uitgekozen ben geworden om mee te komen doen / daar aanwezig moet zijn?!


In 2011 was ik ook reserve en moest ik bevestigingen of ik er bij ging zijn. Ik zou het gewoon even een mailtje terug sturen dat je erbij bent en meteen vragen waar je je daar moet melden! Sowieso verwacht ik dan dat je kaarten krijgt, dan kan je het spectakel + de 24u race van dichtbij meemaken. Unieke kans lijkt me! :D

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 9 maanden geleden #106547 door Bodhie
Beantwoord door Bodhie in topic GT Academy 2014 Practice Lounge
Ik schrijf me alvast in voor deze Practice Lounges. Wel belangrijk dat ik met een goede voorbereiding ga beginnen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 9 maanden geleden #106569 door D-Raw77
Beantwoord door D-Raw77 in topic GT Academy 2014 Practice Lounge
Ik zal op de woensdagen de lounge openen dus wie mij nog niet als vriend heeft toegevoegd, psnid D-Raw77_NL

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 9 maanden geleden #106575 door giznav
Beantwoord door giznav in topic GT Academy 2014 Practice Lounge
als het mogelijk is ?, zou ik graag ook wat rondjes mee willen gummen :)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 9 maanden geleden #106576 door mjhorenberg
Beantwoord door mjhorenberg in topic GT Academy 2014 Practice Lounge

als het mogelijk is ?, zou ik graag ook wat rondjes mee willen gummen :)


Tuurlijk is dat mogelijk. Iedereen is gewoon welkom, zoals altijd. Je hoeft dus geen deelnemer te zijn om mee te kunnen doen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: giznav

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer