Gran Turismo Sport Gespot

7 jaren 11 maanden geleden #115641 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Gran Turismo Sport Gespot
12 oktober lijkt de release datum van Gran Turismo sport te gaan worden. Zo bericht een Duitse Playstation site. No Man's Sky wordt op dezelfde site aangekondigd waarvan de release datum al wat breder bekend is... dus lijkt die 12 oktober best te kunnen!

Bijlagen:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 11 maanden geleden - 7 jaren 11 maanden geleden #115666 door Bodhie
Beantwoord door Bodhie in topic Gran Turismo Sport Gespot
Racefans opgelet! Op donderdag 19 mei laat Polyphony Digital nieuwe content over Gran Turismo Sport op de digitale racebaan los tijdens een heuse livestream! Schakel vanaf 19:30 in om niks te missen van dit racespektakel.
Wil je meer weten? Check dan het PlayStation Blog via:

blog.eu.playstation.com/2016/05/12/watch-the-new-gran-turismo-sport-trailer-here-on-19th-may/

Bijlagen:
Laatst bewerkt 7 jaren 11 maanden geleden door Bodhie.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Djie, Jilt

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 10 maanden geleden #115825 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Gran Turismo Sport Gespot
Ook Japan krijgt een event: www.jp.playstation.com/blog/detail/3104/20160601-gt.html

Er zal ook een livestream beschikbaar zijn via: www.youtube.com/user/GranTurismoOfficial
Hoogstwaarschijnlijk zal alles in het Japans zijn en even de tijd omrekenen zal dat 4 juni ongeveer tussen 05:15 - 06:45 onze tijd zijn :)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 10 maanden geleden - 7 jaren 10 maanden geleden #115895 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Gran Turismo Sport Gespot


Sport modes zal Dedicated servers krijgen ipv de connection type in vorige GT's. Wat dat betekend voor normale online races.... geen idee
Laatst bewerkt 7 jaren 10 maanden geleden door Djie.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 10 maanden geleden #115899 door stonelejo
Beantwoord door stonelejo in topic Gran Turismo Sport Gespot
Wat mij opvalt is dat bij alle demo filmpjes nooit de cockpit mode is te zien.
Ik hoop dat het beter is als in GT6,dan bedoel ik de instellings mogelijkheden.
Bij de pc games zoals R3E- Assetto Corsa- Rf2- Project Cars etc is de view of field ,look to the apax
seat adjustment en steering adjustments volop aanwezig.
Wil GT sport echt realistisch overkomen met de door de FIA gesteunde races moeten mi deze mogelijkheden
wel aanwezig zijn.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 10 maanden geleden #115900 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Gran Turismo Sport Gespot

Wat mij opvalt is dat bij alle demo filmpjes nooit de cockpit mode is te zien.
Ik hoop dat het beter is als in GT6,dan bedoel ik de instellings mogelijkheden.
Bij de pc games zoals R3E- Assetto Corsa- Rf2- Project Cars etc is de view of field ,look to the apax
seat adjustment en steering adjustments volop aanwezig.
Wil GT sport echt realistisch overkomen met de door de FIA gesteunde races moeten mi deze mogelijkheden
wel aanwezig zijn.


Ik vrees dar GT Sport niet om realisme of concurrent van hardcore sim games zal gaan vallen.
GT is en was altijd voor mainstream race gamen en dat zal wel zo blijven.
Het gaat hiermee om de grote getallen.

Wat wel een interessante ontwikkeling is, is dat de Forza serie ook op pc verschijnt. Dat betekent in ieder geval dat de markt in beweging is.

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 9 maanden geleden - 7 jaren 9 maanden geleden #115971 door Kevin-R34
Beantwoord door Kevin-R34 in topic Gran Turismo Sport Gespot
Early Details on Gran Turismo Sport’s FIA Digital Licensing Requirements

www.gtplanet.net/early-details-on-gran-turismo-sports-fia-digital-licensing-requirements/?utm_content=buffer481c5&utm_medium=social&utm_source=twitter.com&utm_campaign=buffer

Er komt een licentie systeem aan die verplicht om iedereen daarvoor jaarlijks een vergoeding te betalen om online te kunnen racen. Er komt een iRacing achtig systeem met safety rating lijkt het op. Leuk idee, ze willen het echt een stuk serieuzer maken maar ik vraag mij af of dat wel zo'n slimme zet is. Gran Turismo blijft toch een simcade die gericht is op het grote publiek en het is geen hardcore sim. Mensen die gewoon af en toe lekker willen racen met een controller bijvoorbeeld die gaan zo'n licentie nooit kopen haken af. Of hebben er geen plezier in als het te serieus wordt genomen. Het voordeel hiervan is dat het clean racen op Gran Turismo een boost zal krijgen. Het is goed nieuws voor de serieuzere GT'ers.
Laatst bewerkt 7 jaren 9 maanden geleden door Djie.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 9 maanden geleden - 7 jaren 9 maanden geleden #115972 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Gran Turismo Sport Gespot

Early Details on Gran Turismo Sport’s FIA Digital Licensing Requirements

www.gtplanet.net/early-details-on-gran-turismo-sports-fia-digital-licensing-requirements/?utm_content=buffer481c5&utm_medium=social&utm_source=twitter.com&utm_campaign=buffer

Er komt een licentie systeem aan die verplicht om iedereen daarvoor jaarlijks een vergoeding te betalen om online te kunnen racen. Er komt een iRacing achtig systeem met safety rating lijkt het op. Leuk idee, ze willen het echt een stuk serieuzer maken maar ik vraag mij af of dat wel zo'n slimme zet is. Gran Turismo blijft toch een simcade die gericht is op het grote publiek en het is geen hardcore sim. Mensen die gewoon af en toe lekker willen racen met een controller bijvoorbeeld die gaan zo'n licentie nooit kopen haken af. Of hebben er geen plezier in als het te serieus wordt genomen. Het voordeel hiervan is dat het clean racen op Gran Turismo een boost zal krijgen. Het is goed nieuws voor de serieuzere GT'ers.


Daar slaan ze de plank idd mis.
Dan moet het wel zo vreselijk goed zijn! Maar vrees inderdaad dat het teveel simcade zal zijn.

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast
Laatst bewerkt 7 jaren 9 maanden geleden door Djie.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 9 maanden geleden - 7 jaren 9 maanden geleden #115973 door HF_BobdeBauer
Beantwoord door HF_BobdeBauer in topic Gran Turismo Sport Gespot
En dat terwijl er al een leuke simcade is op de PS4: pCars
En voor de mensen die het serieuzer nemen, is AC onderweg.
Ik denk ook dat dit geen slimme set is van Kaz...
Laatst bewerkt 7 jaren 9 maanden geleden door Djie.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 9 maanden geleden #115974 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Gran Turismo Sport Gespot

En dat terwijl er al een leuke simcade is op de PS4: pCars
En voor de mensen die het serieuzer nemen, is AC onderweg.
Ik denk ook dat dit geen slimme set is van Kaz...


Extra kosten eraan verbinden lijkt me een bridge to far tenzij er echte voordelen aanzetten. Die zie ik nu nog niet terugkomen. Doordat het een Simcade is leent het zich uitstekend voor eSports, dit werkt ook goed bij pCars. Maar om dan er een officieel betalend licentie systeem aan te gaan hangen.... daarvoor zie ik nu nog geen meerwaarde..

De plannen zijn allemaal zo groots en de details en uitwerkingen eromheen worden allemaal nog nauwelijks toegelicht. Hopelijk kunnen ze dit keer wel iets waarmaken tijdens de launch....

Heb btw even de berichten in juiste topic geplaatst

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer