Fanatec CSR Elite pedalen

7 jaren 7 maanden geleden #116180 door CrossEEEh
Fanatec CSR Elite pedalen werd gestart door CrossEEEh
Ha mensen,

Ik heb al een tijdje een Fanatec stuurtje en daarbij ook de CSR Elite pedals. Echter heb ik het idee dat mijn pedals het nooit helemaal naar toebehoren hebben gedaan. Bij het gebruik van het rempedaal voel ik altijd een soort van schokkerig gevoel. Het rempedaal kan niet helemaal lekker vloeiend ingetrapt worden en dat voel je ook. Heeft jullie enig idee wat dit kan zijn? Ik ben zelf HELEMAAL NIET technisch dus ik heb echt even jullie hulp nodig. Desnoods wil ik zelfs wel even langskomen bij één van jullie thuis die er wél verstand van heeft om het te laten fixen :laugh:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • CrossEEEh
  • CrossEEEh's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
7 jaren 7 maanden geleden #116181 door Kevin-R34
Beantwoord door Kevin-R34 in topic Fanatec CSR Elite pedalen
Hey man, lang geleden! Ik heb dit ook regelmatig met mijn T3PA pedals. Wordt vaak veroorzaakt door troep zoals hondenharen die er tussen komen of bewegende onderdelen die gesmeerd moeten worden. Paar druppeltjes smeerolie op de veer en je pedaal vervolgens een stuk of 50x ff snel achter elkaar induwen helpt bij mij altijd. Dan voelt alles weer vloeiend aan.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: CrossEEEh

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 7 maanden geleden #116187 door mjhorenberg
Beantwoord door mjhorenberg in topic Fanatec CSR Elite pedalen
Heb altijd al aangegeven dat je wel langs kon komen om er naar te kijken en ze te vergelijken met die van mij. Ik heb dezelfde pedalen en heb ze ook al menig maal uit elkaar gehad. Ik weet dus precies waar eventuele smering nodig is. Bij de Fanatec pedalen hoef je de veer namelijk niet in te smeren. Er zit een Bush in de rem, die je mogelijk wel kan smeren. Heb de olie thuis ook liggen. Laat maar weten. Je hebt mijn nummer, dus je kan rustig bellen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer