Thrustmaster T300RS

8 jaren 2 maanden geleden #114707 door snelle46
Beantwoord door snelle46 in topic Thrustmaster T300RS
Ik heb een T300RS ik denk dat het stuur perfect is maar de pedalen zijn niet professioneel. TP3A weet ik ook zo net nog niet. Ik zit zelf te denken aan
TP3A -PRO maar daar ben ik nog niet over uit.
De calibratie daar is idd een programma voor maar voor de mensen die ik ken waren de sturen kapot en konden niet gerepareerd worden.
Maar ik weet niet hoe het nu zit.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 2 maanden geleden - 8 jaren 2 maanden geleden #114709 door GTHQ_koop
Beantwoord door GTHQ_koop in topic Thrustmaster T300RS

Ik ben nu ook aan het rondkijken voor een T300rs in combinatie met T3PA pedalen. Mijn gaspedaal heeft het vandaag begeven van mijn G27 terwijl round 1 van een DTM kampioenschap in de avond op het programma stond :pinch:

Ik had de G27 al een jaar of 5 dus het is tijd voor wat anders en weer een stap vooruit. Ik zou er dan ook graag die conical brake mod bij willen hebben.

Wordt nog even goed zoeken waar ik het goedkoopste uit ben. :)


Ik heb eventueel nog wel een setje G-pedalen liggen...Kan je iig nog ff sturen voor je, je nieuwe set hebt :)
Laatst bewerkt 8 jaren 2 maanden geleden door GTHQ_koop.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 2 maanden geleden #114710 door toostruus
Beantwoord door toostruus in topic Thrustmaster T300RS
Ik heb nu de T3PA-Pro sinds een week bij mn T300. Hier zit een brake-mod bij en ik ben erg blij dat ik m gekocht heb.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 2 maanden geleden #114711 door Kevin-R34
Beantwoord door Kevin-R34 in topic Thrustmaster T300RS
Thanks voor de feedback. Ik ga mij vandaag nog eens goed verdiepen in de betrouwbaarheid van de T300rs.

@Koop, thanks voor je aanbod man maar heb pas volgende week donderdag pas weer echt een stuur nodig omdat dan alweer een ander kampioenschap van start gaat :P Waarschijnlijk volgende week dinsdag het stuur in huis hebben dus dan heb ik 2 dagen de tijd om te wennen :)

Alle tips, ervaringen en advies zijn welkom.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 2 maanden geleden - 8 jaren 2 maanden geleden #114713 door marsj
Beantwoord door marsj in topic Thrustmaster T300RS

Thanks voor de feedback. Ik ga mij vandaag nog eens goed verdiepen in de betrouwbaarheid van de T300rs.



Alle tips, ervaringen en advies zijn welkom.


www.thrustmaster.com/nl_NL/producten/t3pa-pro-add
Ik weet niet of je deze padels ook kan maar ik vond ze erg prettig toen ik een t 500 had.Ik reed altijd in omgedraaide stand.
www.basherboards.com/T500RS-BMK en deze www.ricmotech.com/Load_Cell_Kit_for_Thrustmaster_Pedals_p/rmt-lc500.htm zijn maar dingen die daar op kunnen hoor ik had die rubbers en die waren erg fijn.
Laatst bewerkt 8 jaren 2 maanden geleden door marsj.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Kevin-R34

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 2 maanden geleden #114715 door Kevin-R34
Beantwoord door Kevin-R34 in topic Thrustmaster T300RS
Uiteindelijk toch voor bovenstaande combi gekozen. Maandag of dinsdag in huis :woohoo: Brake mod zit er standaard bij inbegrepen. Ik teken ervoor als het stuur weer net zo lang meegaat als mijn G27 deed. +5 jaar :) Ik ga trouwens nog wel zo'n adapter kabeltje aanschaffen zodat ik mijn aankomende Thrustmaster pedalen kan koppelen aan mijn G27. Dan heb ik nog iets waar ik tijdelijk op kan terugvallen mocht er iets kapot gaan.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 2 maanden geleden #114723 door marsj
Beantwoord door marsj in topic Thrustmaster T300RS
Veel plecier met je nieuwe aankoop. :cheer:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 1 maand geleden #115083 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Thrustmaster T300RS
Als je nog een Logitech G25/G27 hebt staan kan je met onderstaande connector deze gewoon aansluiten op Thrustmaster stuurtjes!
shop.thrustmaster.com/en_gb/db9-pedals-t-rj12-adapter.html

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 6 maanden geleden #116631 door Rikson66
Beantwoord door Rikson66 in topic Thrustmaster T300RS
Ik had sinds vorige week zo'n T300rs gekocht.Maar hij is nu al naar de kl@ten..
Kort nadat ik 'm in gebruik had genomen viel hij een keer uit,maar na een cooling down werkte alles weer.Tot 2 dagen geleden.Nu is hij overleden.Ruik ook zo'n lekker verbrand elektrisch luchtje,dus die motor zal wel doorgefikt zijn.
Meer mensen ervaring mee?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 6 maanden geleden - 7 jaren 6 maanden geleden #116632 door Illoeminati
Beantwoord door Illoeminati in topic Thrustmaster T300RS
Geen ervaring mee, maar het internet staat vol denk ik met T300rs problemen (al dan niet cooling, kan ik niet meteen zeggen).
Zou toch onder garantie moeten vallen zoiets?

Edit: Denk dat hier ook iemand op het forum zit die zijn T300rs gemod heeft voor betere cooling. Mss een idee als ze je een nieuwe sturen :) (garantie vervalt van ook wel als je eraan prutst :))
Laatst bewerkt 7 jaren 6 maanden geleden door Illoeminati.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer