Poll voor uitsluitend Divisie gekwalificeerde

×

Enquete: Poll voor uitsluitend Divisie gekwalificeerde (was ended 2011-10-18 00:00:00)

Ja ik koop Spa meteen en zal ook deze meedoen.
30 93.8%
Nee ik koop Spa niet en zal dus niet meedoen.
Geen stemmen 0%
Maakt mij niet uit. Ik wacht wel op de volgende
2 6.3%
Totaal aantal stemmers: 32 ( Djie, jordyleroy, BlackBullGSX1400, mjhorenberg, Lexum707 ) Lees verder
U kunt niet aan deze enquete deelnemen omdat u niet bent ingelogd.
12 jaren 5 maanden geleden #55799 door Roomboter
Poll voor uitsluitend Divisie gekwalificeerde werd gestart door Roomboter
Zoals velen van jullie inmiddels weten komt Spa Francorchamps als DLC tot onze beschikking. Voordat we besluiten om daar een TT te houden, willen weten of het merendeel bereid is om de betaalde DLC aan te schaffen. Hij zou ongeveer €3.99 gaan kosten en is vanaf 18 oktober verkrijgbaar.

Ben je geen Divisie gekwalificeerde deelnemer. Stem dan niet!

Voor degene die wel een divisie kwalificatie hebben maar niet de intentie om TT’s te rijden op korte termijn, stem dan ook niet.

Bedankt en race ze.

Het oh zo mooie Spa

Volg me op Twitter Roomboter_GT om op de hoogte te blijven de TT's en overige races.
Virtual Roadster with G27
Fun days of my life
My Youtube Channel

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Roomboter
  • Roomboter's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
12 jaren 5 maanden geleden #55800 door Roomboter
Beantwoord door Roomboter in topic Re: Poll voor uitsluitend Divisie gekwalificeerde
Tuurlijk wil ik Spa, als kost t me een tientje. En tuurlijk wil ik daar een TT rijden. Betere training om een baan te leren kennen is er niet. Kan niet wachten. Als een kind die s'nachts stiekem z'n bed uitkomt om in z'n schoen te kijken wat de sint erin heeft gestopt, zo kijk ik uit naar die baan. :laugh:

Volg me op Twitter Roomboter_GT om op de hoogte te blijven de TT's en overige races.
Virtual Roadster with G27
Fun days of my life
My Youtube Channel

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Roomboter
  • Roomboter's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
12 jaren 5 maanden geleden #55801 door Jilt
Tsss... Ik heb bij de aanschaf van GT5 meteen een PSN card gekocht van 50 euro. Na een Tsunami en een paar avatars heb ik nog 38 euries over.
Ik kan nog 3 DLC updates meedoen voordat dit op is.

Tuurlijk doe ik mee op Spa. Hier zitten we toch op te wachten.

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 5 maanden geleden #55803 door WhiteAnimal166
Beantwoord door WhiteAnimal166 in topic Re: Poll voor uitsluitend Divisie gekwalificeerde
Waarom staan die andere twee opties erbij?

"On track I don't fear anyone, but respect everyone"

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • WhiteAnimal166
  • WhiteAnimal166's Profielfoto
  • Offline
  • Moderator
  • GTHQ_WhiteAnimal - D2G
Lees meer
12 jaren 5 maanden geleden - 12 jaren 5 maanden geleden #55809 door firebird79
Beantwoord door firebird79 in topic Re: Poll voor uitsluitend Divisie gekwalificeerde
tuurlijk,spa moet je gewoon hebben.

nu nog mount panorama!
donington
brands hatch
een paar amerikaanse enz.
Laatst bewerkt 12 jaren 5 maanden geleden door firebird79.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 5 maanden geleden - 12 jaren 5 maanden geleden #55813 door BlackBullGSX1400
Beantwoord door BlackBullGSX1400 in topic Re: Poll voor uitsluitend Divisie gekwalificeerde
Gestemd!
Elk circuit is wat mij betreft welkom B) B) B)
En zeker tijdens een TT leer je het circuit goed kennen ;)
In het (verre) verleden eens een paar rondjes op de motorfiets op Spa gereden. En op de PS in F2010......
"Eau Rouge" is echt een geweldige bocht. Dunne str@#$ langs de benen zeg maar :laugh:

Betalen --> no problem. Zit verschrikkelijk veel werk in voor de ontwikkelaars!!!! (I know...)
Laatst bewerkt 12 jaren 5 maanden geleden door BlackBullGSX1400.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 5 maanden geleden #55816 door ronnieNL
Beantwoord door ronnieNL in topic Re: Poll voor uitsluitend Divisie gekwalificeerde
Tuurlijk, :woohoo:

Hey Dennis! doe dan ook gelijk een poll voor welke auto het dan gaat worden, voordat we weer een glijdende zwabberbak krijgen :P

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 5 maanden geleden #55821 door Djie

Tuurlijk, :woohoo:

Hey Dennis! doe dan ook gelijk een poll voor welke auto het dan gaat worden, voordat we weer een glijdende zwabberbak krijgen :P


Dat is toch juist leuk zo'n bak? Is een mooie uitdaging... zeker in combinatie met een nat Spa circuit! Ook hier qua combo heeft iedereen z'n eigen voorkeur blijkbaar :)

Ik zal de DLC sowieso halen dus zie graag een TT voorbij komen, ben benieuwd of er mensen zijn die TT's rijden maar zelf geen DLC gaan halen?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 5 maanden geleden #55824 door GTHQ_Stratos
Beantwoord door GTHQ_Stratos in topic Re: Poll voor uitsluitend Divisie gekwalificeerde
Ik weet nog niet zeker of ik de DLC zal halen, en al helemaal niet zeker of ik het gelijk doe als die uitkomt. Maar als Spa op de TT lijst komt en ik heb hem nog niet heb ik nog genoeg andere races om mee te oefenen :)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 5 maanden geleden #55827 door Roomboter
Beantwoord door Roomboter in topic Re: Poll voor uitsluitend Divisie gekwalificeerde

Waarom staan die andere twee opties erbij?



:laugh:

Tuurlijk, :woohoo:

Hey Dennis! doe dan ook gelijk een poll voor welke auto het dan gaat worden, voordat we weer een glijdende zwabberbak krijgen :P


Denk dat je op de Mazda RX-7 op Fuji doelt. Naast het feit dat het TT-en op een onbekende baan goed is om de baan goed te leren. Kan je van zo'n wagen ook heel veel leren. Juist met dit soort wagen, leer je heel goed het weight shiften. Het gevoel heb je veel minder in een touring car en is het meer gooi en smijt werk. Ookal i gooi je meer met een touring car is het weight shiften heel belangrijk met zo'n wagen. Ik ben heel lang op een bepaald niveau blijven hangen en reed alleen de wagens wagen me voorkeur naar uit gingen en vooral met veel grip. Toen ik eenmaal (ongeveer 2 jaar geleden) begon met TT-en op verschillende banen en verschillende wagens. Heb ik flikke stappel voouit geboekt.

Ik weet nog niet zeker of ik de DLC zal halen, en al helemaal niet zeker of ik het gelijk doe als die uitkomt. Maar als Spa op de TT lijst komt en ik heb hem nog niet heb ik nog genoeg andere races om mee te oefenen :)


Ik zeg ga je spijt van krijgen ;)

Volg me op Twitter Roomboter_GT om op de hoogte te blijven de TT's en overige races.
Virtual Roadster with G27
Fun days of my life
My Youtube Channel

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Roomboter
  • Roomboter's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer