Boeh!!

7 jaren 10 maanden geleden #115907 door Kevin-R34
Beantwoord door Kevin-R34 in topic Boeh!!
Bij mij heeft het racen nooit een pauze gekend :P Na een tijdperk van rFactor 2 ben ik nu sinds 2 weken bezig met iRacing waar ik tot zover zeer over te spreken ben. @Myquandro, mocht je voor de T300 gaan en je wilt iRacing proberen dan mag je mij altijd om goede settings vragen.

Ik hoop voor de hardcore GT fans dat GTHQ weer een community wordt vol leagues, drukte en gezelligheid. Weet zeker dat GT Sport daar wel weer voor gaat zorgen. Moet goed komen! B)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 10 maanden geleden #115908 door Rikson66
Beantwoord door Rikson66 in topic Boeh!!
Ik ben waarschijnlijk 1 van de weinigen die nog steeds alleen gt speelt :laugh:
Inmiddels al bijna 170.000 km weggetrapt met gt6 dus redelijk hardcore GT zeg maar...
Ik kijk eigenlijk meer uit naar AC op PS4 dan naar GTsport,maar helaas is dat ook al 2 keer uitgesteld.
Overstappen naar PC is me gewoon te duur.
Maar vroeg me wel af of er voor de rest dan helemaal geen communities zijn in NL voor al die andere race games??

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 10 maanden geleden #115909 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Boeh!!

Ik ben waarschijnlijk 1 van de weinigen die nog steeds alleen gt speelt :laugh:
Inmiddels al bijna 170.000 km weggetrapt met gt6 dus redelijk hardcore GT zeg maar...
Ik kijk eigenlijk meer uit naar AC op PS4 dan naar GTsport,maar helaas is dat ook al 2 keer uitgesteld.
Overstappen naar PC is me gewoon te duur.
Maar vroeg me wel af of er voor de rest dan helemaal geen communities zijn in NL voor al die andere race games??


Wij zijn er nog!
Alleen is alles zo verdeeld inmiddels. 14 a 15 man in de CRC met AC was het begin. Halverwege nog 7 man.
Ook leuk, maar met 15 man is leuker.

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jilt
  • Jilt's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • GTHQ_Jilt
Lees meer
7 jaren 10 maanden geleden #115910 door NoMercy89
Beantwoord door NoMercy89 in topic Boeh!!
Ook ik lees nog steeds mee.
Volg het allemaal wel.
Vooral omdat ik toch een leuke tijd heb gehad met de mannen hier.
GT zal hem voor mij niet meer worden waarschijnlijk.
Vind het te duur om een ps4 en nieuw stuurtje aan te schaffen als ik nog jaren vooruit kan met me pc.
Ook heb ik het gewoon naar mijn zin in rfactor 2.
Begin van dit jaar veel geoefend en het spel leren.
Na de vakantie beginnen de kampioenschappen weer.
Merk wel dat het spel wat verouderd begint te worden en voor zo ver ik weet zit er nog geen nieuwe rfactor aan te komen.

Hier is het wat rustiger momenteel maar waar ik momenteel race merken we wel dat simrace toch wel populairder word.
Ik hoop dat met de komst van de nieuwe GT dat het hier ook weer wat aantrekt.
Het zal erg afhankelijk zijn van de game zelf.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 10 maanden geleden #115912 door stonelejo
Beantwoord door stonelejo in topic Boeh!!

Ik ben waarschijnlijk 1 van de weinigen die nog steeds alleen gt speelt :laugh:
Inmiddels al bijna 170.000 km weggetrapt met gt6 dus redelijk hardcore GT zeg maar...
Ik kijk eigenlijk meer uit naar AC op PS4 dan naar GTsport,maar helaas is dat ook al 2 keer uitgesteld.
Overstappen naar PC is me gewoon te duur.
Maar vroeg me wel af of er voor de rest dan helemaal geen communities zijn in NL voor al die andere race games??


B) Ja jullie hebben daar een echte hardcore GT6 ploegje,ik volg dat nog altijd dagelijks

Ik race niet meer online, maar vermaak mij nog wel met pc race games.

NoMercy89
Ook heb ik het gewoon naar mijn zin in rfactor 2.
Begin van dit jaar veel geoefend en het spel leren.
Na de vakantie beginnen de kampioenschappen weer.
Merk wel dat het spel wat verouderd begint te worden en voor zo ver ik weet zit er nog geen nieuwe rfactor aan te komen.

Dat zal wel lang op zich laten wachten, gezien de tijd tussen rfactor en rf2,zal voorlopig wel alleen bij updates blijven.

Verder volg ik deze club dagelijks :)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 10 maanden geleden #115913 door mv1979
Beantwoord door mv1979 in topic Boeh!!
kiekeboe :side:
ik lees het meeste dat hier langs komt ook nog wel, race momenteel hooguit 1x in de week online met PCars via GT-racing. GT6 heb ik inmiddels afgesloten. Ik ben wel heel erg benieuwd naar GTSport, wat ik mis zijn wat meer serieuze (endurance)races voor de console die vanuit de game georganiseerd worden, ik hoop dat die er komen. Ik heb zelf helaas geen tijd om zoiets op te zetten en voor datgene dat er georganiseerd wordt is er vaak erg weinig animo.
Iracing zou wat dat betreft ideaal zijn voor mij maar daarvoor zou ik een complete nieuwe pc+game moeten aanschaffen en daar heb ik momenteel ook geen tijd voor/zin in. Plus mijn principiële afkeer/desinteresse voor alles wat met pc's te maken heeft :blush:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 10 maanden geleden #115918 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Boeh!!
Hahaha dus iedereen leest, maar niemand plaatst wat, lol.

Als we dat allemaal doen dan is het hier dus heel stil. ... :laugh:

Nou ja, we hebben weer wat te bediscussieren zo blijkt uit een reveal van Kunis net :)

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jilt
  • Jilt's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • GTHQ_Jilt
Lees meer
7 jaren 9 maanden geleden #115936 door GTHQ_koop
Beantwoord door GTHQ_koop in topic Boeh!!

Ben hier nieuw, maar ik schrik van de stilte hier :P
Ben laatste tijd intensief gt5 aan het doen, maar helaas is de server verleden tijd.

Hoe zit dit met gt6? En is gt6 beter of net zo goed als deel 5? Ik hoor er niet hele goede verhalen over.


Nou je zegt het eigenlijk al. GT6 was na een maand of twee eigenlijk zo dood als een pier (online).
Des al niet te min zijn er nog steeds hardcore mannen die het heel lang hebben uitgehouden hier.

Zal met GT Sport wel weer aantrekken.
Ook is er een hoop overgestapt naar van alles en nog wat omdat de aankoop verplichting van een nieuwe console, stuur of andere zaken niet voor een ieder is weggelegd, danwel andere keuzes zijn gemaakt.

Wel leuk dat Koop en jij hebben gereageerd.

Koop, succes met de keuken. Gaat er nu dan ook gekookt worden, of is hij alleen voor de vorm en de sier? :laugh:

Vrouwtje kookt hé, ik heb Thuisbezorgd.nl :P

We willen volgend jaar kijken voor ander huis, oude keuken was gewoon op dus dit is weer wat meer waarde ;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 8 maanden geleden #116123 door GTHQ_koop
Beantwoord door GTHQ_koop in topic Boeh!!
Even wat huishoudelijke info voor 't geval er weer vragen worden gesteld waarom er niet word gereageerd..

Ik zit middenin een grote verandering in het huishouden dus zal wat minder reageren en/of online zijn de komende tijd zolang ik niet weet hoe dit af gaat lopen.

MIjn vriendin en ik gaan na ruim 16jr uit elkaar :ohmy:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 8 maanden geleden #116124 door HF_BobdeBauer
Beantwoord door HF_BobdeBauer in topic Boeh!!
Oh, dat is niet zo fijn. Sterkte

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer