thrustmaster t300rs kalibreer problemen oplossing.

8 jaren 7 maanden geleden - 8 jaren 7 maanden geleden #112756 door Dokman100
Misschien hebben mensen hier iets aan daarom meld ik het even.

Door de stekker of verbinding te hebben verbroken met mij PS3 of PS4 is de motor zijn positie kwijt geraakt.
Hij ging dan kalibreren zo als het filmpje hier onder



Na 2 weken zoek en vragen aan Thrustmaster waar ik nog steeds geen antwoordt op heb gekregen. Toch maar verder gaan vragen. Heb toen een programma van iemand gekregen die officieel van Thrustmaster is. had dit programma al eerder gevonden maar de download link was niet meer goed.

Het programma zorgt er voor dat de motor van je stuurtje opnieuw af gesteld wordt.

Daarom plaats ik hier onder aan. Een link zodat jullie hem kunnen downloaden als jullie hem mochten nodig hebben. Er zit een Nederlandse handleiding bij.

Na het gebruiken van het programma is na de eerste test het stuurtje goed.
Hoop dat het zo blijft.

Hier staat het bestand.
Laatst bewerkt 8 jaren 7 maanden geleden door Dokman100.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Jilt

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Dokman100
  • Dokman100's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
8 jaren 7 maanden geleden #112760 door Illoeminati
Beantwoord door Illoeminati in topic thrustmaster t300rs kalibreer problemen oplossing.
Had in het begin ook problemen met T500rs. Mailtje toen naar winkel dat er kalibratieproblemen waren. Meteen mogen terugsturen en nieuwe gekregen. Misschien iets gelijkaardig met die van jouw... no idea

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 7 maanden geleden #112762 door Dokman100
Beantwoord door Dokman100 in topic thrustmaster t300rs kalibreer problemen oplossing.
Dat zou goed kunnen. Maar die van mijn is al en paar maandjes oud. Dus eerst zelf gezocht. Anders moet hij opgestuurd worden en dan door sturen naar Thrustmaster ben ik hem ook en paar weken kwijt.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Dokman100
  • Dokman100's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
8 jaren 6 maanden geleden - 8 jaren 6 maanden geleden #113226 door Vince Lownoise
Beantwoord door Vince Lownoise in topic thrustmaster t300rs kalibreer problemen oplossing.
Ha als dat de oplossing is dan ben ik echt een duck, heb er twee gehad en die hadden allebei dit probleem.
Omdat er erg veel problemen zijn met de T300 RS heb ik er een tegen de muur gegooid (niet te letterlijk) :evil: En de ander ook in zitten poeren!! :angry: Er was wel wat meer mis met een van die twee geen FFB meer maar de ander ging de laatste tijd wel lekker. Alleen die borg voor het verwisselen van sturen was weer eens lam, ach thrustmaster is en blijft speelgoed.
Ben ik weer met mijn oude (ook pas een jaar oud) T500 RS aan het rijden.
In Project Cars dan GT 6 hoeft voor niet meer zo!
(ondanks die track app die ik te beperkt vind, maar wel weer knap wat ze uit een oude PS3 weten te persen.)
Ben je echt een fanaat met geld te veel dan koop je FANATEC!!! :woohoo:
Van al dat geld wat ik naar Thrustmaster heb gebracht had ik een leuk basis setje van dat merk gehad.
F1 stuur Ferrari, GTE Ferrari, 2X, T500 RS, TH8, dat nieuwe GT met leren grip, plus 2X een T300 RS nou reken maar uit!!!
Goed, maar nu denk ik toch weer, nog een keer eentje aanschaffen?? :sick:
Want als die het doet is die oke qua rijden enz.
En jah, ik weet het ik had wel garantie maar gewoon geen zin om die hele handel weer in te pakken en naar het postkantoor te brengen versturen wachten enz. :blush:
Trouwens ze deden mij te moeilijk dus heb wel wat anders aan me kop dan met thrustmaster (via telefoon engels ook nog) en de winkel te bekvechten. naar wie die moest.
:whistle: jah meneer dat is al u tweede, jahaaaaa!!!!

Nou bedankt voor je tip man en heb het bestand, je weet maar nooit. :lol:
Laatst bewerkt 8 jaren 6 maanden geleden door Vince Lownoise.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer