Op site telkens opnieuw inloggen

9 jaren 5 maanden geleden #108495 door Jilt
Op site telkens opnieuw inloggen werd gestart door Jilt
Als ik op de site kom, moet ik telkens opnieuw inloggen.
ALthans als ik via een ander apparaat, dus mobiel ofzo, naar de laptop ga, en daarna weer naar mobiel, moet ik weer opnieuw inloggen.
Kan dat op een andere manier, dus altijd overal ingelogd, of levert dat een veiligheids risico op voor mijn account?

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jilt
  • Jilt's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • GTHQ_Jilt
Lees meer
9 jaren 5 maanden geleden #108496 door GTHQ_Fantasmagor
Beantwoord door GTHQ_Fantasmagor in topic Op site telkens opnieuw inloggen
Ik heb om de zoveel tijd dezelfde ervaring. Wat ik nu doe is, als dit zich weer bij mij voordoet, is mijn wachtwoord opnieuw instellen en die door mijn pc opnieuw laten onthouden. Daarna kan ik meestal weer een hele tijd verder. Maar soms snap/weet ik ook niet hoe het komt: ik heb een snelkoppeling naar de site waarop ik ben ingelogd, 99 van de 100x gaat dat goed en dan ineens moet ik me opnieuw aanmelden. Maar ja er zijn ergere dingen toch?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 5 maanden geleden #108497 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Op site telkens opnieuw inloggen

Ik heb om de zoveel tijd dezelfde ervaring. Wat ik nu doe is, als dit zich weer bij mij voordoet, is mijn wachtwoord opnieuw instellen en die door mijn pc opnieuw laten onthouden. Daarna kan ik meestal weer een hele tijd verder. Maar soms snap/weet ik ook niet hoe het komt: ik heb een snelkoppeling naar de site waarop ik ben ingelogd, 99 van de 100x gaat dat goed en dan ineens moet ik me opnieuw aanmelden. Maar ja er zijn ergere dingen toch?


Zo is het, je hoeft het nieuws maar aan te zetten en wordt overspoeld met zaken die er zeker toe doen.
Is ook niet heel erg, maar ik weet dat Djie altijd voor perfectie gaat, en op zoek ik naar feedback op de site om het nog mooier en beter te maken. Vandaar een topic even hierover en de vraag daarbij. :)

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jilt
  • Jilt's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • GTHQ_Jilt
Lees meer
9 jaren 5 maanden geleden #108515 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Op site telkens opnieuw inloggen
Vreemd heb zelf dat probleem niet, kan zowel op mijn mobiel als via Chrome(PC) bij beide ingelogd zijn en bijv reacties plaatsen.

Waar Fantas naar verwijst klopt, af en toe gooi ik de cache van de site leeg hierdoor worden alle sessies gereset en moet iedereen opnieuw inloggen. Zal ik niet meer doen ;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 5 maanden geleden #108517 door jrsnijder
Beantwoord door jrsnijder in topic Op site telkens opnieuw inloggen
Ik kan maar op 1 apparaat tegelijk ingelogd blijven.
Als ik naar mijn telefoon ga en vink daar aan dat ik ingelogd wil blijven ben ik op de pc uitgelogd en ook met de tablet.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 5 maanden geleden - 9 jaren 5 maanden geleden #108519 door SRAD-666
Beantwoord door SRAD-666 in topic Op site telkens opnieuw inloggen
Ik heb dat ook weleens. Ook als het vinkje 'ingelogd blijven' aan staat.
Het gebeurt niet alleen wanneer de pagina gesloten wordt, maar volgens mij ook als de computer uit de stand-by komt....
Het is een klikje extra, en even een 'hè!?' momentje als je wil reageren, maar echt storend is het niet...
Als ik op m'n mobiel of op het werk ingelogd heb, log ik wel gewoon uit als ik klaar ben. Thuis eigenlijk ook wel..
Laatst bewerkt 9 jaren 5 maanden geleden door SRAD-666.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 5 maanden geleden #108545 door SRAD-666
Beantwoord door SRAD-666 in topic Op site telkens opnieuw inloggen
Vandaag werd ik weer 'ongevraagd' uitgelogd.

Eerder even wat bij gelezen en gereageerd op het forum.
Daarna in andere tabbladen wat gebladderd over het net. Daarna wil ik weer op GTHQ, het tabblad stond er gewoon nog op, en was ik prompt uitgelogd.

Het spookt op GTHQ ;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 5 maanden geleden #108547 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Op site telkens opnieuw inloggen
Heb wat aanpassingen gemaakt, omdat ik zelf niet het probleem heb kan ik het niet testen. Dus wellicht een keertje echt uitloggen en opnieuw inloggen om daarna te kijken of het blijft werken.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 2 maanden geleden #110234 door jrsnijder
Beantwoord door jrsnijder in topic Op site telkens opnieuw inloggen
Weet niet of ik de enigste ben maar de afgelopen paar dagen zowat elke dag opnieuw aan moeten melden.
Voorheen nooit last gehad.
Ook niet als ik ingelogd was op een ander device.
Verry irri

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 2 maanden geleden - 9 jaren 2 maanden geleden #110236 door Kevin-R34
Beantwoord door Kevin-R34 in topic Op site telkens opnieuw inloggen

Weet niet of ik de enigste ben maar de afgelopen paar dagen zowat elke dag opnieuw aan moeten melden.
Voorheen nooit last gehad.
Ook niet als ik ingelogd was op een ander device.
Verry irri

Ja heb ik ook, maar als je dan vervolgens in een topic gaat ben je opeens weer aangemeld dus erg hinderlijk is het voor mij niet. Maar het hoort inderdaad niet. Wat kleine probleempjes op de site.

Trouwens, bij het plaatsen van mijn laatste 2 reacties kreeg ik de volgende melding.

500 Internal Server Error
Fatal Error was detected!
Please contact the site owner.
Go back

Als ik vervolgens terug naar de site ging zag ik dat mijn comments wel geplaatst waren.
Laatst bewerkt 9 jaren 2 maanden geleden door Kevin-R34.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer