Vraag: Hoe kwam jij bij GTHQ?

11 jaren 3 maanden geleden #85382 door Jilt
Vraag: Hoe kwam jij bij GTHQ? werd gestart door Jilt
Hallo allemaal,

Bij GTHQ zijn we altijd opzoek en bezig met verbetering. We willen jullie graag ten dienste zijn.
We hebben mooie tools om inzicht te krijgen in wat jullie het meest bekijken, waar de interesses liggen en dergelijke.

Wat we echter niet kunnen meten en daarom aan jullie willen vragen, ook uit pure interesse, is hoe jullie bij GTHQ zijn gekomen? Hoe ben je als eerste op de site gekomen en waarom ben je er lid van geworden.

Ter info:
GTHQ was voorheen Granturismo5.nl
We hebben tevens de domeinen GTHQ.be; GTHQ.eu, GTHQ.nl

Wist je dat we ook een eigen Facebook account hebben (aanrader), Twitter account en Youtube account?

Facebook link
Twitter link
Youtube link

Abonneer je erop en je blijft altijd op de hoogte van de laatste nieuwstes en weetjes van Gran Turismo.

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jilt
  • Jilt's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • GTHQ_Jilt
Lees meer
11 jaren 3 maanden geleden #85384 door Qwaribo
Beantwoord door Qwaribo in topic Vraag: Hoe kwam jij bij GTHQ?
Ik ben er gekomen via het officiële playstation forum, daar staat GTHQ.nl, raceonline.nl en nog 1 a 2 sites. Deze sprak mij het meest aan (meeste leden denk ik en meest uitgebreide en overzichtelijke forum). :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Jilt

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 3 maanden geleden - 11 jaren 3 maanden geleden #85385 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Vraag: Hoe kwam jij bij GTHQ?
Ik zal zelf beginnen. (Edit: Qwaribo was me voor, goed bezig!)

In december 2008, ik had net een PS3 en GT5 Prologue uitgespeelt, ging ik online racen. Dit waren open lobbies. Ik ben uiteindelijk via Google gaan zoeken naar een actieve community voor Prologue en in die tijd waren er twee die mij aanspraken, Granturismo5.nl en GTPlanet.net. Via google gevonden.
De laatste was volledig Engels en had een erg streng forum. Bij Granturismo5.nl ging het er veel relaxter aan toe en was uiteraard volledig Nederlands-talig.

In januari 2009 ben ik lid geworden en werd ik actief op het forum. Van daaruit ging ik online racen met de leden die hierop actief waren. Ik ben hier nooit meer weg gegaan! En was het niet van plan ook!! ;)

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast
Laatst bewerkt 11 jaren 3 maanden geleden door Jilt.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jilt
  • Jilt's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • GTHQ_Jilt
Lees meer
11 jaren 3 maanden geleden #85388 door Bodhie
Beantwoord door Bodhie in topic Vraag: Hoe kwam jij bij GTHQ?
Ik had verschillende vragen over GT5, en dat in google ingetypt, en kwam meestal op dit forum uit. Heb er eerst 2-3 weken gewoon op rond gekeken, voordat ik echt een account aan ging maken. Zag toen ook dat jullie veel events organiseerde, en daardoor ben ik op deze site gebleven. heb er nooit spijt van gehad, want dankzij deze community ben ik alleen maar meer over GT5 te weten gekomen, en door de vele online events, ben ik ook steeds meer gaan leren, hoe je toch snel en clean online kunt racen.

Keep the good work coming!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Jilt

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 3 maanden geleden - 11 jaren 3 maanden geleden #85389 door SRAD-666
Beantwoord door SRAD-666 in topic Vraag: Hoe kwam jij bij GTHQ?
Ik zocht wat dingen mbt afstellingen en wat andere 'vragen' over GT5. Via google kwam ik al snel op GTHQ uit. De site sprak me direct aan. Mooie layout en veel info. Helaas was de site wat traag, maar daar is onlangs al verbetering in gekomen.
Nadat ik een aantal keren wat info had gebruikt, heb ik me dan ook maar aangemeld.

Daarvoor had ik eigenlijk niet de intentie om online te gaan racen. Had weleens wat openbare lounges gedaan en dat is toch niet echt altijd een succes. Dan kan je net zo goed in de botsauto's op de kermis gaan zitten. Via GTHQ wordt lekker geraced, clean en fair. Eenmaal begonnen met online racen zelfs ook een nieuwe PSN account aangemaakt mét GTHQ_ tag!

- FB page maar even 'geliked'
- Twitter was ik al een volger :)
Laatst bewerkt 11 jaren 3 maanden geleden door SRAD-666.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Jilt

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 3 maanden geleden #85392 door Alfist
Beantwoord door Alfist in topic Vraag: Hoe kwam jij bij GTHQ?
Ik zat te denken, hoe ik bij GTHQ ben gekomen,
Ik weet nog, ik had net PS3 en GT5 Prologue gekocht in 2009.
En bij online racen kwam ik ene Rikson 66 tegen en ik had toen tegen hem geraced op Suzuka met Renault Clio.
En ik werd door hem uitgenodigd op Gran Turismo forum te kijken en aanmelden.
Want ik kwam regelmatig online in open lobby's, nou nou vreselijk.
Ik kon toen net zo goed in de botsauto gaan zitten.
Ik merkte tijdens online racen met Rikson 66 en Roomboter en nog aantal dat heel clean en fair geraced werd.
En dat was ook mijn doel om steeds sneller en sportief met elkaar te zijn met racen op juiste manier.
Wat ik ook erg goed vind van deze forum, dat we elkaar allemaal in waarde laten en elkaar respecteren.
Ieder heeft wel wat, zoals ik ben slechthorend, daar word er rekening gehouden.
Al vanaf april 2009 ben ik lid van deze forum, en dat blijft ook zo.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Jilt

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 3 maanden geleden #85395 door GTHQ_Fantasmagor
Beantwoord door GTHQ_Fantasmagor in topic Vraag: Hoe kwam jij bij GTHQ?
Nadat ik GT1 en GT2 fanatiek heb gespeeld kwam er een lange "game" pauze in mijn leven.

Tot op een dag (2009??) ik wat extra centen in mijn zak had en spontaan een PS3 en Prologue ging halen want ik had zin om weer eens te racen!! Ook erg benieuwd naar de ontwikkelingen ondertussen. Heb GT3 en GT4 volledig overgeslagen dus.

De DFGT was in de aanbieding bij Eplaza en een playseat gebouwd, tijdens dit alles via google op de ouwe site terecht gekomen, en gelijk aangemeld.

Ik had gevonden waarop ik hoopte dat het zou bestaan, en tot zover wordt het alleen maar beter!!!

En het blijft ook altijd leuk om aan niet gamers/GT5-ers uit te leggen wat je als bijna 40-er op een forum van een "spelletje" doet en daarvoor een autostoel in je huiskamer zet!!! maar ik dwaal af...

Zonder GTHQ is GT5 niet wat het nu voor mij is, here to stay!!! :)

Bedankt mannen, voor al het werk!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Jilt

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 3 maanden geleden #85403 door kloek
Beantwoord door kloek in topic Vraag: Hoe kwam jij bij GTHQ?
Toon is in januari 2009 lid geworden laat dit nu bijvoorbeeld 2 januari 2009 om 10.00 uur zijn geweest.
Dan ben ik binnen de 24 uur daarna lid geworden denk ik.
Door Tip van Toon dus :woohoo:

Het online racen was wel echt een hele toer.
We hadden het lobby systeem niet en we spraken gewoon precies een dag en een tijd af.
Zitten rotzooien 10 seconden ervoor afdrukken of 20 seconden erna. Met man of 5 tot 10 tegelijk drukken en dan toch in een lounge met een heleboel ( punters noemden we de rammers :ohmy: ) anderen en heel soms lukte het om dan met een man of 5 in een lounge te zitten maar was hoop gedoe, achteraf wel erg lachwekkend maar gaf ook vaak frustratie. Als het dan wel lukte waren de battles wel geweldig volgens mij staan er nog wel wat filmpjes uit die tijd op jilt's youtube kanaal.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Jilt

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 3 maanden geleden #85405 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Vraag: Hoe kwam jij bij GTHQ?
Jep, hier is er eentje, nog met Peter (GP2224 ) en Dennis (Roomboter), goeie oude tijd:


i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jilt
  • Jilt's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • GTHQ_Jilt
Lees meer
11 jaren 3 maanden geleden #85417 door Ambidexter
Beantwoord door Ambidexter in topic Vraag: Hoe kwam jij bij GTHQ?
Voornemens GT5 te kopen, wat gaan google-en en op GTHQ uitgekomen. Toen toch nog even met Prologue aangesloten, op tijd afdrukken om samen in de lounge terecht te komen. Daarna GT5. Toen kwamen er wat kleintjes om de hoek kijken en ben ik er een jaartje uit geweest, maar nu weer met regelmaat op het forum en de baan.

(aan de oude garde --> hoe zit het met een keer battlegroup rijden? Mss iets om op te pakken op laten we zeggen de HSR met de 1 serie?) Daar is ook nog wel een filpmje van volgens mij.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Jilt

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer