Project Cars laad sommige circuits goed meer?

8 jaren 1 maand geleden - 8 jaren 1 maand geleden #114807 door Vince Lownoise
Project Cars laad sommige circuits goed meer? werd gestart door Vince Lownoise
:sick: Ik heb zins enige tijd een raar probleem.
Project Cars doet het niet volledig meer. Bro 9( en een hand vol andere cuircit ) b.v. gaat na oefenen naar qualificatie maar laat een 3D chaotisch beeld zien . als ik nog een poging doe (laat sessie opnieuw dan) blijf die vaak hangen (op zwart) of na een minuut of 10 komt die soms als nog?? ik heb dat met meerdere cuircuit. Sommige doen het gewoon goed?? Op nieuw installeren is het eerste wat je doet natuurlijk maar na 3 keer (en rebuild database) niks veranderd. Dan maar initialiseren ook 3 keer gedaan en weer Project Cars weer gedowload, (heb hem bij de PS store gekocht, dus geen Blue Ray) Volgens mij zit de fout in de hardware memory (video of gewoon ram of de HD?? )
Ik weet het niet meer wat moet ik doen, nieuwe kopen? repareren duurt te lang. Ben nogal ziek dus iedere week is er een.
Ook heb ik 2X T300 RS versleten, de een net nieuw???, Ze kalibratiede niet meer en sloeg keihard een kant op. ondanks de herstel software van Thrustmaster , die natuurlijk weer alleen voor de de pc is. Weet niet goed meer wat ik kan doen om Project Cars te laten draaien zoals dat meer dan 6 maanden wel gedaan heeft??? En wat stuur betreft vertrouw ik de T300 ook niet meer en zal een nieuwe T500 RS moeten kopen.(rj ik nu ook mee, maar word ook minder nu) Al met al een hoop geld maar door dat ik nu aan huis gebonden ben dan moet het maar. Trieste bedoeling. Iemand advies?
Alvast bedankt

:angry:

Een nieuwe kopen kan, maar niet weer hetzelfde probleem (wat haast niet kan lijkt mij)
Laatst bewerkt 8 jaren 1 maand geleden door Vince Lownoise.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Vince Lownoise
  • Vince Lownoise's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
8 jaren 1 maand geleden #114823 door Vince Lownoise
Beantwoord door Vince Lownoise in topic Project Cars laad sommige circuits goed meer?
s er nou niemand op dit forum die een (kleine( reactie geeft)??

Bedankt alvast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Vince Lownoise
  • Vince Lownoise's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
8 jaren 1 maand geleden #114825 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Project Cars laad sommige circuits goed meer?
Ik neem aan dat dit voor de PS4 is?

Ik rij Project CARS op de PC.....

Kan iemand anders antwoorden hierop?

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 1 maand geleden #114828 door mjhorenberg
Beantwoord door mjhorenberg in topic Project Cars laad sommige circuits goed meer?
Ik heb ook een digitale versie van Project Cars via de PS store gekocht. Ik moet zeggen dat ik er zelf eigenlijk geen problemen mee heb en alles laad ook goed. Het lijkt dus in ieder geval geen software probleem te zijn. Ik durf zo ook niet te zeggen waar je probleem precies ligt.

Een van de dingen die je noemt waar het mogelijk aan zou kunnen liggen, kan je vrij eenvoudig checken als je nog een andere schijf hebt liggen. Die kan je namelijk zelf eenvoudig vervangen en het is maar een paar minuten werk. Als dat geen uitkomst bied, dan ligt het probleem waarschijnlijk ergens waar je er zelf niet veel aan kunt doen. Als laten repareren voor jou geen optie is, dan blijft er niet veel anders over als een nieuwe kopen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 1 maand geleden - 8 jaren 1 maand geleden #114834 door toostruus
Beantwoord door toostruus in topic Project Cars laad sommige circuits goed meer?
Ik denk iets met HDD van PS4. Je hebt de PS4 ook geboot dus? En daarna PJC opnieuw geinstalleerd?
En het werk nog niet goed? (Ook na 9.0 update?) Dan zit het volgens mij in je HDD van PS4. Is je HDD al redelijk vol?
Nieuwe kopen hoeft niet met Digitale versie want dat heb je al gekocht. Stel dat je de HDD vervangt kun je PJC gewoon opnieuw downen.
Laatst bewerkt 8 jaren 1 maand geleden door toostruus.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 1 maand geleden #114946 door Vince Lownoise
Beantwoord door Vince Lownoise in topic Project Cars laad sommige circuits goed meer?
thank, heb al de nieuwste ps4 gekocht, tja dan dat maar weer met sturen gaan klooien, T300 2X kapot T500 Rs had ik allang was al minder. Nieuwe T500 gekocht, is ook niet alles en dat wist ik. Maar dar heeft niks te maken met het probleem wat ik heb. feit dat ik alles al op de oude PS4 had gedaan wat je maar kan, eerst dus recovery van data!data
firmware 3,15 enz., toen maar na twee keer installeren van PJC maar een keer of 2 initialiseren, van PS4 en steeds maar weer PJC downloaden, in me drift een nieuwe gekocht, weer gezeik met Bro en nog een paar. ik weet nu zeker dat het de PS4 niet is, geen zin meer in een had vervangen van HDD enz. UTP verbindingen, normaal 200 /20 op de bekabelde ps$ 60 om 10.internet zit wel goed. Alles werk G`TA zelf voor de 4 opnieuw gekocht, werkt gewoon snel en goed?? Speel het allang niet meer, en online zijn ze gek daar. dus nee !OFF Topic even" Ben ok te oud en te ziek voor nu. Vroeger genoeg gedaan hoor., iets te vaak, ik werk met alle systemen, maar Mac Pro was vanwege mijn werk de machine, Nu Jobs dood is en die Cook er zit gaat Appel binnen 4 jaar naar bij Jobs . Maar ik ga toch ook dood aan kanker nu wie niet Ben al 58 dus mooi geweest na alles, hele toffe dingen gedaan hoor, mooie goede zoon, mooi vak, mooie vrouwen die het wel deden zondr update!!.. de laatste was eebits met nog een kid van me ook. Ben ook nog Bassits in de Fusion Jazz hoek (ook wie niet) maar was een goede. , dus geld interesseert me niet meer Mijn zoon is dood de zelfde ziekte 12 jaar, mij dochter leeft is nu 6 en heb ik al bijna 4 jaar niet meer gezien, dus ach PS4 meer of minder, ik laat niks na snap je! Normaal gesproken zuiniger gedaan. maar verdiende goed als Cameraman tot die k.. ziekte. Edus nu voor Jan L. weer een PS4 Ga nu PJC in de store halen maar dan nog download die applicatie game content dus hoe dat gaat zien we wel, eerste half jaar geen problemen Nu met Bruno en een paar andere dus wel. Bedankt voor de antwoorden ik moest even off topic om mijn geld smijten uit te legen, anders zou je kunnen denken wat een verwende eikel, (was ik ook wel maar werkte er hard voor) wat me ook weer een zorg zou zijn maar dit is een goed forum dus vandaar. On topic" Bedankt voor de reactie, Sorry voor dit lange verhaal eromheen!
Als ik het probleem niet oplos?? moet toch een rede zij. Weer een kapotte HDD? hahah
Met vriendelijke groet
Vince

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Vince Lownoise
  • Vince Lownoise's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
8 jaren 1 maand geleden #114947 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Project Cars laad sommige circuits goed meer?
Sjesus wat een verhaal man!

Ik begrijp dat je ernstig ziek bent?
Sterkte man!

Is het probleem met de PS4 trouwens verholpen?

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 1 maand geleden #114949 door Vince Lownoise
Beantwoord door Vince Lownoise in topic Project Cars laad sommige circuits goed meer?
Nee helaas niet, maar bedankt man voor je replay :)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Vince Lownoise
  • Vince Lownoise's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
8 jaren 1 maand geleden #114950 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Project Cars laad sommige circuits goed meer?
Graag gedaan.

Vreemd dat hij het nog steeds niet doet.
Ik heb zelf helaas geen PS4, dus wordt lastig je te adviseren.

Iemand naast de geplaatste adviezen nog andere dingen om te proberen?

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 1 maand geleden - 8 jaren 1 maand geleden #114955 door mjhorenberg
Beantwoord door mjhorenberg in topic Project Cars laad sommige circuits goed meer?
Allereerst vervelende situatie idd. Sterkte man en geniet er nog van zolang het kan.

Maar ik vind dat iedereen voor zichzelf moet kunnen bepalen hoeveel je aan je hobby uit geeft. Ik heb zelf een base wheel van Fanatec, dus er zullen ook zat mensen denken dat ik met geld smijt voor racen. Trek ik me verder niets van aan en dat zou jij ook niet moeten doen. Als jij het het waard vind, dan zeg ik: lekker doen.

Ik heb zo out of the box geen directe adviezen op dit moment. Ik begrijp uit je verhaal dat je o.a. problemen hebt met Brno. Kun je wat uitleggen over wanneer de problemen precies optreden? Is het bv in je career of juist online. Zijn er nog meer specifieke banen waar je problemen mee hebt? Ik heb wel een PS4 en een digitale versie van Project Cars. Kan dus wel het een en ander testen. Ik heb overigens mijn schijf wel vervangen met een Hybrid schijf, waardoor alles sneller laad.
Laatst bewerkt 8 jaren 1 maand geleden door mjhorenberg.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer