Project Cars Stuur setting

6 jaren 4 maanden geleden #118255 door marcelvanes
Beantwoord door marcelvanes in topic Project Cars Stuur setting
Thx!

Ik heb nu een PC maar over een maand stap ik over op mn ps4 (de sint moet hem nog brengen ;) )
Ik was het gedoe op de PC zat, begrijp er weinig van. Dus nu maar lekker op de console. Vroeger heb ik heel veel forza gespeeld en het leuk daarvan was dat je makkelijk online kon spelen. Ik zoek nu dus ook een game welke ik eenvoudig online kan spelen en waarop dus ook veel andere spelers zijn. Op de PS3 met GT zag ik maar weinig races waar ik snel en makkelijk aan kan haken. Dus als je mss tips hebt? Assetto corsa, F1 2017, GT, Project cars. Welke game zou het beste zijn voor de PS4/online? Ik heb niet zoveel game-tijd dus wil graag me in 1 game verdiepen.

groet

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 4 maanden geleden #118257 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Project Cars Stuur setting

Thx!

Ik heb nu een PC maar over een maand stap ik over op mn ps4 (de sint moet hem nog brengen ;) )
Ik was het gedoe op de PC zat, begrijp er weinig van. Dus nu maar lekker op de console. Vroeger heb ik heel veel forza gespeeld en het leuk daarvan was dat je makkelijk online kon spelen. Ik zoek nu dus ook een game welke ik eenvoudig online kan spelen en waarop dus ook veel andere spelers zijn. Op de PS3 met GT zag ik maar weinig races waar ik snel en makkelijk aan kan haken. Dus als je mss tips hebt? Assetto corsa, F1 2017, GT, Project cars. Welke game zou het beste zijn voor de PS4/online? Ik heb niet zoveel game-tijd dus wil graag me in 1 game verdiepen.

groet


Het gedoe van de consoles was ik juist zat, de beperkingen daarvan. Ik ben juist naar PC gestapt. Ik hoef ook niet meer terug.
Tijd, tja, heb ik ook niet genoeg van, maar de afwisseling is leuk.
Voor wat betreft de te kiezen game, wat voor online ervaring zoek je?

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 4 maanden geleden #118261 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Project Cars Stuur setting
Tijdje stil geweest door de drukte IRL.

De laatste tijd had ik tevens (na het testen van een ander stuur) het gevoel dat mijn stuur instellingen niet helemaal waren wat ik ervan wilde.
Na research en proberen ben ik uiteindelijk op een punt dat ik denk dat mijn stuur "perfect" aanvoelt.

Ik heb een T300RS met een brake mod op de T3PA pedalen.
Vooral de brakemod vond ik lastig in te stellen, omdat je in het "loze gedeelte" voordat de brake mod gaat werken al je remkracht naar maximaal kreeg. Dat heb ik nu opgelost.

Mijn huidige stuur en FFB instellingen:


i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer