Playstation Plus

11 jaren 3 maanden geleden #87651 door MWJ2014/LOUNGA
Playstation Plus werd gestart door MWJ2014/LOUNGA
Wat zijn jullie ervaringen met deze service? Mogelijke redenen om het juist wel of niet te doen?

Wil even zeggen dat ik dit nu voor ongeveer een maand of 3 gebruikt heb. De hoeveelheid kwalitatieve spellen die je krijgt voor 5 euro per maand is het meer dan waard. Het addertje is natuurlijk dat je lid moet blijven om ze te kunnen spelen en ze dus eigenlijk meer gehuurd zijn in een zekere zin. Echter hoeft dat de pret niet te drukken, want alles werkt zoals het hoort. Zo te zien doet Sony met dit echt zijn best en halen ze echt nog vrij recente Triple-A titels binnen als Crysis 2, MK9, Batman Arkham City ect.

Bij aanmelden krijg je toegang tot een spel of 8 die periodiek beschikbaar zijn. Elke maand komen er 3 titels bij (2 "grotere" spellen en één van een kleine studio) en verdwijnen er weer een stuk of 3.

Ook is er de optie om de spellen op meerdere ps3 consoles te downloaden en te spelen. Tot zover ik weet zijn dat er op dit moment 2, wellicht weet iemand dit beter? Als je met een vriend de kosten zou delen, dan ben je 7,50€ kwijt voor 3 maanden en heb je een hoop spellen om online tegen mekaar te spelen. Een no brainer als je het mij vraagt.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • MWJ2014/LOUNGA
  • MWJ2014/LOUNGA's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
11 jaren 3 maanden geleden #87661 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Playstation Plus
Ook ik heb PS+ aangeschaft, idd als je van games houd en niet alles meteen bij de release wilt hebben dan is dit een pracht service. Vooral het opslaan van de savegames in de "cloud" vindt ik een mooi plus punt. Er gaat namelijk een keer een dag komen dat de GT5 savegame corrupt raakt dus dan ben je blij dat je een backup hebt!

Mijn PS+ heb ik idd ook gedeeld met 1 andere PS3, weet niet of het mogelijk is om dat met nog meer te delen eigenlijk...

Heb zelf een grote HDD in de PS gezet dus gewoon alles downloaden, dan kan je het altijd nog eens spelen... als ik tijd heb :P

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 3 maanden geleden #87666 door GTHQ_Fantasmagor
Beantwoord door GTHQ_Fantasmagor in topic Playstation Plus
Goeie topic, want ik vraag me al tijdje af hoe het nu zit met de GT5 Back up die ik niet kan kopieren.

Ik sla wel elke week een keer het "spel vooruitgang" bestandje op de pc, maar stel als de boel nu
crashed kan ik daar dus niet mee herstellen?

Maw zijn we verplicht op PS+ te nemen willen we een "echte" back up kunnen saven??

thnx

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 3 maanden geleden #87667 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Playstation Plus

Goeie topic, want ik vraag me al tijdje af hoe het nu zit met de GT5 Back up die ik niet kan kopieren.

Ik sla wel elke week een keer het "spel vooruitgang" bestandje op de pc, maar stel als de boel nu
crashed kan ik daar dus niet mee herstellen?

Maw zijn we verplicht op PS+ te nemen willen we een "echte" back up kunnen saven??

thnx


Nee je kunt ook gewoon standaard een USB stick aan je PS3 hangen, en dan handmatig de savegame kopieren! Het GT5 backup bestand kan je idd niet kopieren, de originele wel!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 3 maanden geleden #87692 door MWJ2014/LOUNGA
Beantwoord door MWJ2014/LOUNGA in topic Playstation Plus
Goed punt idd vd cloud. Zo kan je dan ook als het goed is je savegames op een andere PS3 weer ophalen als je bij vrienden bent bijv.

Daarnaast zijn er zo nu en dan leuke exclusieven. Zo is er nu de God of War Ascension MP Closed Beta. Op bepaalde afgeprijsde spellen in de store krijg je ook zo nu en dan een paar euro korting.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • MWJ2014/LOUNGA
  • MWJ2014/LOUNGA's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
11 jaren 3 maanden geleden - 11 jaren 3 maanden geleden #87693 door zeppos
Beantwoord door zeppos in topic Playstation Plus
het grote voordeel van plus is de automatische updateservice...je moet het wel activeren dacht ik maar dan zorgt het systeem zelf voor updates van games en systeemupdates...
PlayStation Plus is een abonnementsservice waarmee allerlei extra features aan PlayStation Network worden toegevoegd. Een abonnement op deze service kan in de PlayStation Store worden aangeschaft. Als PlayStation Plus-lid heb je de beschikking over de volgende services:

Maandelijks exclusieve toegang tot PSN, minis en PS one-games.
Maandelijks exclusieve PlayStation Store-kortingen.
Exclusieve toegang tot premium avatars en dynamische thema's.
Als eerste en met voorrang toegang tot gamedemo's en bètaversies.
Volledige game uitproberen: probeer volledige games voor een bepaalde periode uit voordat je deze aanschaft.
Automatisch downloaden: stel je PS3-systeem in om systeemsoftware, game-updates en zelfs nieuwe gamedemo's automatisch en rechtstreeks naar je PS3 te downloaden.

vooral dit laatste spaart je véél tijd..je kunt zelf kiezen wanneer de Ps3 dit doet..kan midden in de nacht....
Laatst bewerkt 11 jaren 3 maanden geleden door zeppos.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 3 maanden geleden #87698 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Playstation Plus
Idd die automatische update vind ik ook een echte meerwaarde.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer