AC - Community Racing

6 jaren 11 maanden geleden #117807 door HF_BobdeBauer
Beantwoord door HF_BobdeBauer in topic AC - Community Racing
Koop ik en Thomas hebben nog even ons kunnen vermaken in een andere lounge.
Rijden met andere clubs is altijd leuk. Hoeveel meer serieuze mensen op de baan des te beter. Echter op maandagen en donderdagen ben ik bezet...

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 11 maanden geleden #117808 door CerebralVortex
Beantwoord door CerebralVortex in topic AC - Community Racing
Maandagen en woensdagen zijn zowat mijn vaste tennis dagen, dus dat gaat ook niet meer lukken voor mij.

Heeft iemand interesse in Dirt Rally ? Ik heb nog een extra key via de humble monthly waar hij bij zat maar had hem dus al. Ik dacht dat ik mijn race vriendjes er mss blij mee kon maken. Eerste die mij een PM stuurt krijgt hem. Liefst enkel als je effectief van plan bent om hem te gaan spelen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 11 maanden geleden #117809 door HF_BobdeBauer
Beantwoord door HF_BobdeBauer in topic AC - Community Racing
Ik wil hem op zich wel proberen. Maar kan niet beloven dat ik me er in vast ga bijten. Als de besturing me niet pakt, haak ik al snel weer af. Dirt 1 en 2 vond ik daarentegen wel leuk.
Mocht er toch iemand anders zijn die er helemaal lyrisch van is dan pas ik. Anders lijkt het me wel wat....:)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 11 maanden geleden - 6 jaren 11 maanden geleden #117810 door CerebralVortex
Beantwoord door CerebralVortex in topic AC - Community Racing
Prima Hein, ik stuur je de code via Steam dadelijk. 't Amuzement ermee !
Laatst bewerkt 6 jaren 11 maanden geleden door CerebralVortex.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 11 maanden geleden #117811 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic AC - Community Racing
Het animo was niet heel groot, maar de server kennelijk ook niet online.
Was er gisteren helaas niet om het te herstellen. Ook geen tijd gehad om het te testen. Excuus voor de overlast.

Nu nieuwe server draaien met de 72D op Zandvoort.

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jilt
  • Jilt's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • GTHQ_Jilt
Lees meer
6 jaren 11 maanden geleden #117812 door Illoeminati
Beantwoord door Illoeminati in topic AC - Community Racing
Was de voorbije paar races niet present door andere verplichtingen, maar volgende week ben ik er normaal gewoon terug bij :)
Oldskool knallen op Zandvoort blijkbaar... zien of ik er iets van bak

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 11 maanden geleden #117814 door CrossEEEh
Beantwoord door CrossEEEh in topic AC - Community Racing
Er zijn voor morgen nog een aantal plekken vrij als het goed is op Brands Hatch. Inschrijven kan via de site. www.assetto-corsa.nl/2017/05/04/15-mei-2017-brands-hatch-gt3-sprintrace/

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 11 maanden geleden #117815 door Illoeminati
Beantwoord door Illoeminati in topic AC - Community Racing

Er zijn voor morgen nog een aantal plekken vrij als het goed is op Brands Hatch. Inschrijven kan via de site. www.assetto-corsa.nl/2017/05/04/15-mei-2017-brands-hatch-gt3-sprintrace/


Heel verleidelijk, maar heb helemaal niet geoefend. FIXED_SETUP=0 wilt zeggen vrij setup? Dan kan ik al helemaal niet mee :p Zal kijken of ik volgende week daar iets kan meepikken

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 11 maanden geleden #117819 door CrossEEEh
Beantwoord door CrossEEEh in topic AC - Community Racing

Er zijn voor morgen nog een aantal plekken vrij als het goed is op Brands Hatch. Inschrijven kan via de site. www.assetto-corsa.nl/2017/05/04/15-mei-2017-brands-hatch-gt3-sprintrace/


Heel verleidelijk, maar heb helemaal niet geoefend. FIXED_SETUP=0 wilt zeggen vrij setup? Dan kan ik al helemaal niet mee :p Zal kijken of ik volgende week daar iets kan meepikken


Gewoon de McLaren 650 pakken en dan ga je automatisch al hard. Anders mag je mijn setup wel voor de AMG :silly: .

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 11 maanden geleden #117820 door Illoeminati
Beantwoord door Illoeminati in topic AC - Community Racing

Er zijn voor morgen nog een aantal plekken vrij als het goed is op Brands Hatch. Inschrijven kan via de site. www.assetto-corsa.nl/2017/05/04/15-mei-2017-brands-hatch-gt3-sprintrace/


Heel verleidelijk, maar heb helemaal niet geoefend. FIXED_SETUP=0 wilt zeggen vrij setup? Dan kan ik al helemaal niet mee :p Zal kijken of ik volgende week daar iets kan meepikken


Gewoon de McLaren 650 pakken en dan ga je automatisch al hard. Anders mag je mijn setup wel voor de AMG :silly: .


Thx voor het aanbod :) maar zal het vanavond niet halen. Zal proberen van volgende week mee te doen als het kan. Precies wel aardig vol veld?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer