Divisie (Kwalificatie) Discussie

13 jaren 3 maanden geleden - 13 jaren 2 maanden geleden #22964 door Roomboter
Divisie (Kwalificatie) Discussie werd gestart door Roomboter






Divisie (Kwalificatie) Discussie.

HET IS VERBODEN OM OVER TIJDEN TE DISCUSSIËREN OP HET FORUM OF ZE BEKEND TE MAKEN. In wat voor vorm dan ook.



Volg me op Twitter Roomboter_GT om op de hoogte te blijven de TT's en overige races.
Virtual Roadster with G27
Fun days of my life
My Youtube Channel
Laatst bewerkt 13 jaren 2 maanden geleden door Roomboter.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Roomboter
  • Roomboter's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
13 jaren 3 maanden geleden #22977 door Zahlia
Beantwoord door Zahlia in topic Re: Divisie Kwalificatie Discussie
1. "discussiëren" ;)

2.

Voor het aanmaken van een GTHQ_Tag op de PSN (PlayStation Network) heb je een bereikbaar e-mail adres nodig. Dit moet een ander e-mail adres zijn dan degene die je voor een andere PSN naam gebruikt.
Door een nieuwe PSN naam aan te maken met het GTHQ ervoor, ben je, zoals gezegd, herkenbaar voor de site en andere deelnemers.
De GTHQ_Tag ziet er alsvolgt uit: GTHQ_(jouw naam) dus: GTHQ_Auto.

Is dit zo'n zwaar vereiste? Ik heb namelijk geen e-mail adressen meer over, en eigenlijk ben ik niet van plan een compleet nieuw spel te starten. Ik doe alles met Zahlia02. Nu kan ik wel verder lopen bitchen, maar regels zijn regels.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 3 maanden geleden #22980 door kloek
Beantwoord door kloek in topic Re: Divisie Kwalificatie Discussie
Wat is de deadline voor het insturen van de gereden tijden ?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 3 maanden geleden #22983 door Fabi0g
Beantwoord door Fabi0g in topic Re: Divisie Kwalificatie Discussie
Ja, dat probleem heb ik ook, mijn PSN is fabinator4

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 3 maanden geleden #22984 door Morvious
Beantwoord door Morvious in topic Re: Divisie Kwalificatie Discussie

1. "discussiëren" ;)

2.

Voor het aanmaken van een GTHQ_Tag op de PSN (PlayStation Network) heb je een bereikbaar e-mail adres nodig. Dit moet een ander e-mail adres zijn dan degene die je voor een andere PSN naam gebruikt.
Door een nieuwe PSN naam aan te maken met het GTHQ ervoor, ben je, zoals gezegd, herkenbaar voor de site en andere deelnemers.
De GTHQ_Tag ziet er alsvolgt uit: GTHQ_(jouw naam) dus: GTHQ_Auto.

Is dit zo'n zwaar vereiste? Ik heb namelijk geen e-mail adressen meer over, en eigenlijk ben ik niet van plan een compleet nieuw spel te starten. Ik doe alles met Zahlia02. Nu kan ik wel verder lopen bitchen, maar regels zijn regels.


Er staat dat ze het op prijs zouden stellen. Iets op prijs stellen is geen vereiste toch?
Ik denk dat er maar weinig mensen zijn die opnieuw gaan beginnen, ookal is het in dit geval maar tot lvl 6!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 3 maanden geleden #22986 door Roomboter
Beantwoord door Roomboter in topic Re: Divisie Kwalificatie Discussie

1. "discussiëren" ;)

2.

Voor het aanmaken van een GTHQ_Tag op de PSN (PlayStation Network) heb je een bereikbaar e-mail adres nodig. Dit moet een ander e-mail adres zijn dan degene die je voor een andere PSN naam gebruikt.
Door een nieuwe PSN naam aan te maken met het GTHQ ervoor, ben je, zoals gezegd, herkenbaar voor de site en andere deelnemers.
De GTHQ_Tag ziet er alsvolgt uit: GTHQ_(jouw naam) dus: GTHQ_Auto.

Is dit zo'n zwaar vereiste? Ik heb namelijk geen e-mail adressen meer over, en eigenlijk ben ik niet van plan een compleet nieuw spel te starten. Ik doe alles met Zahlia02. Nu kan ik wel verder lopen bitchen, maar regels zijn regels.


Ja, dat probleem heb ik ook, mijn PSN is fabinator4



In de Kwalificatie thread staat dat het "gewaardeerd" word om met een GTHQ_Tag te rijden. Het is dus niet verplicht. Een nieuw e-mail adres is trouwnes zo aangemaakt en dat hoef je verder nergens voor te gebruiken., behalve bij het aanmaken van je nieuw account op je PS3.

Tevens hoef je het spel niet opnieuw te beginnen als je een wagen van je main account schenk aan je GTHQ account en rijd een seizoenevent dan level je in no time omhoog en over de credits nog maar te zwijgen. En dan hoef je je GTHQ account alleen maar te gebruiken voor de GTHQ events.


Wat is de deadline voor het insturen van de gereden tijden ?


In principe is er geen deadline. Omdat er dagelijks nieuwe leden bij komen. Zodra het eerste event word aangekondigt dan weet je nog hoeveel tijd je hebt in het geval je daaraan wilt meedoen. We gunnen een ieder z'n tijd. Niet iedereen heeft immers tijd om dagelijks achter z'n PS3 te kruipen.

Volg me op Twitter Roomboter_GT om op de hoogte te blijven de TT's en overige races.
Virtual Roadster with G27
Fun days of my life
My Youtube Channel

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Roomboter
  • Roomboter's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
13 jaren 3 maanden geleden - 13 jaren 3 maanden geleden #22987 door wijkertje23
Beantwoord door wijkertje23 in topic Re: Divisie Kwalificatie Discussie
Voor de AMG challange heb je minimaal level 12 nodig .. als je de race moet rijden op de 2de van links.. is datr correct ?

Ik wil beginnen nu met rijden maar als ik verkeerd me tijden door geef is dat beetje lullig

Tevens rij ik met mij account ( Division_NL ) me tijd en zal de race,s en kampioenschappen met GTHQ_Division_NL rijden ...

heb het al gevonden...

beginners klikken en dan pas 2de van links hahaha
Laatst bewerkt 13 jaren 3 maanden geleden door wijkertje23.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 3 maanden geleden - 13 jaren 3 maanden geleden #22991 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Re: Divisie Kwalificatie Discussie
Lezen is een vak! :laugh:

Idd, beginners AMG Academy, sector 2

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast
Laatst bewerkt 13 jaren 3 maanden geleden door Jilt.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 3 maanden geleden #22999 door Zahlia
Beantwoord door Zahlia in topic Re: Divisie Kwalificatie Discussie

In de Kwalificatie thread staat dat het "gewaardeerd" word om met een GTHQ_Tag te rijden. Het is dus niet verplicht. Een nieuw e-mail adres is trouwnes zo aangemaakt en dat hoef je verder nergens voor te gebruiken., behalve bij het aanmaken van je nieuw account op je PS3.

Tevens hoef je het spel niet opnieuw te beginnen als je een wagen van je main account schenk aan je GTHQ account en rijd een seizoenevent dan level je in no time omhoog en over de credits nog maar te zwijgen. En dan hoef je je GTHQ account alleen maar te gebruiken voor de GTHQ events.

Bedankt.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13 jaren 3 maanden geleden #23165 door jordyleroy
Beantwoord door jordyleroy in topic Re: Divisie Kwalificatie Discussie
Ik maak gwn een nieuw account met GTHQ clan die ik dan voor GTHQ events gebruik. Kleine moeite en het staat wel leuk als je zo'n GTHQ clan hebt als je aan zo'n event mee doet :lol: ;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer