GT Sport morgen beschikbaar in Europa

6 jaren 6 maanden geleden #118193 door some12hate
Beantwoord door some12hate in topic GT Sport morgen beschikbaar in Europa
degene die bij bol.com hebben besteld zullen vandaag waarschijnlijk niks op de deurmat gaan vinden.
er is bij bol iets fout gegaan met uitleveren.

is polyphony een keer op tijd verpest iemand anders het voor ze :whistle:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 6 maanden geleden #118194 door Djie
Beantwoord door Djie in topic GT Sport morgen beschikbaar in Europa
Dat is lullig, heb je daarvan een bericht ontvangen?

Volgens mij heeft iedereen wat geduld nodig want als je de game voor het eerst aan zet kan je een day 1 patch van 10gb verwachten :)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 6 maanden geleden #118196 door Jeffrey00
Beantwoord door Jeffrey00 in topic GT Sport morgen beschikbaar in Europa
Hey oude race maatjes, kennen jullie me nog :P.

Ik heb GT Sport bij bol.com besteld en vandaag gewoon binnen gehad.
Even kijken hoe de game aanvoelt en dan koop ik misschien wel weer een stuurtje (G29?) om weer gezellig te racen tegen jullie ;)

Gr, Jeffrey

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 6 maanden geleden #118197 door some12hate
Beantwoord door some12hate in topic GT Sport morgen beschikbaar in Europa

Dat is lullig, heb je daarvan een bericht ontvangen?

Volgens mij heeft iedereen wat geduld nodig want als je de game voor het eerst aan zet kan je een day 1 patch van 10gb verwachten :)


nee geen bericht gehad, ik heb zelf navraag gedaan nadat ik geen verzendbevestiging had ontvangen gister ochtend. ze zouden contact opnemen over oplossing, is ook nog niet gebeurd.

ik heb de Collector's Edition besteld, misschien dat het probleem daar ligt..

t is iig even afwachten

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 6 maanden geleden #118198 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic GT Sport morgen beschikbaar in Europa
En? Iedereen die hem wel heeft, wat zijn jullie eerste indrukken?

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 6 maanden geleden #118200 door giznav
Beantwoord door giznav in topic GT Sport morgen beschikbaar in Europa

En? Iedereen die hem wel heeft, wat zijn jullie eerste indrukken?



in een woord geweldig,gereden op alle mogelijke,banden,met controller,het geeft mijn,geweldig gevoel.:woohoo:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Jilt

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 6 maanden geleden #118201 door lenso
Beantwoord door lenso in topic GT Sport morgen beschikbaar in Europa
Al enkele km achter de rug op de PS4 met controller en G29.
Eerste indruk was als een mega update van GT6, mooie layout, details bolides,...
"voelt als thuiskomen".

Controller/G29 : beiden doen het goed. Controller wordt bij mij gebruikt voor rally en stuur doet/voelt goed aan. Mis wel een soort calibratie zoals in PC2.

Circuit/auto: nieuwe circuits zijn altijd leuk maar waar zijn de "oude" circuits en de auto's zien er echt prachtig uit.

Arcade Race: voelt echt vertrouwt aan, denk dat iedere GT-speler dit nu al kent... voorlopig is de moeilijkheidsgraad niet hoog.

Campagne: het vroegere rijbewijs/licenties is voor mij altijd een beetje verslavend om toch maar goud te behalen, al is het maar met 0.1 sec.....YES :woohoo:

Online: al een paar races online (Sport) gedaan en dit is tot nu toe een beetje tegengevallen. In de chat voor de race wil iedereen een "clean race" maar als de lichten op groen staan worden de professionele tikjes links en rechts meermaals uitgedeeld. Lobby nog niet gedaan.

Server : al een paar keer onderhoud d.w.z. dat je enkel Arcade kan spelen.

Bestickerings -editor : normaal niet mijn dada maar wel vlot en uitgebreid u auto beplakken.

Tuning en Miles inwisselen : voorlopig nog niet veel wijzer van geworden maar het is een ander manier van tunen en onderdelen aankopen.

Kort : ziet er prachtig uit en voelt echt vertrouwd aan met wat nieuwe snufjes en wat het online gedeelte betreft zal mss nog moeten groeien als de servers up en running zijn ;)
Denk dat het voorlopig nu de offline spelen wordt om dan e-Sport te ontdekken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Jilt

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 6 maanden geleden #118202 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic GT Sport morgen beschikbaar in Europa

En? Iedereen die hem wel heeft, wat zijn jullie eerste indrukken?


in een woord geweldig,gereden op alle mogelijke,banden,met controller,het geeft mijn,geweldig gevoel.:woohoo:


Dat zijn berichten Giz! Top, goed te horen. Ik begreep idd dat met controller hij helemaal te gek is. Daar zijn ze toch wel goed in bij Polyphony.

Al enkele km achter de rug op de PS4 met controller en G29.
Eerste indruk was als een mega update van GT6, mooie layout, details bolides,...
"voelt als thuiskomen".

Controller/G29 : beiden doen het goed. Controller wordt bij mij gebruikt voor rally en stuur doet/voelt goed aan. Mis wel een soort calibratie zoals in PC2.

Circuit/auto: nieuwe circuits zijn altijd leuk maar waar zijn de "oude" circuits en de auto's zien er echt prachtig uit.

Arcade Race: voelt echt vertrouwt aan, denk dat iedere GT-speler dit nu al kent... voorlopig is de moeilijkheidsgraad niet hoog.

Campagne: het vroegere rijbewijs/licenties is voor mij altijd een beetje verslavend om toch maar goud te behalen, al is het maar met 0.1 sec.....YES :woohoo:

Online: al een paar races online (Sport) gedaan en dit is tot nu toe een beetje tegengevallen. In de chat voor de race wil iedereen een "clean race" maar als de lichten op groen staan worden de professionele tikjes links en rechts meermaals uitgedeeld. Lobby nog niet gedaan.

Server : al een paar keer onderhoud d.w.z. dat je enkel Arcade kan spelen.

Bestickerings -editor : normaal niet mijn dada maar wel vlot en uitgebreid u auto beplakken.

Tuning en Miles inwisselen : voorlopig nog niet veel wijzer van geworden maar het is een ander manier van tunen en onderdelen aankopen.

Kort : ziet er prachtig uit en voelt echt vertrouwd aan met wat nieuwe snufjes en wat het online gedeelte betreft zal mss nog moeten groeien als de servers up en running zijn ;)
Denk dat het voorlopig nu de offline spelen wordt om dan e-Sport te ontdekken.


Ik begreep inmiddels ook dat de FFB redelijk aanvoelt, zeker tot 90% op pushen van de auto, maar dat daarna de laatste 10% als de auto op de limiet komt, het gevoel kwijt is.
Dat is in racen nou net waar het om gaat. Ben benieuwd hoe jij daar over denkt.
Kan je wat zeggen over het vergelijk met PCars 2 betreffende de FFB? en auto gevoel?

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 6 maanden geleden #118212 door lenso
Beantwoord door lenso in topic GT Sport morgen beschikbaar in Europa
Op gebied van FFB ben ik geen expert zoals al die video's op Youtube... maar in GT, rij nu voorlopig met Civic Type R om de nieuwe circuits te leren kennen/tijdgebrek, voelt en stuurt mijn G29 echt goed/scherp en idd eens je begint te slippen is het bijna onmogelijk om u eruit te sleuren, wat enigszins logische lijkt.
Met zware bolides nog niet véél geracet maar met de NSX ging het toch redelijk vlot en leuk ...
Als ik vergelijk met PC2 dan is de "lichtere klasse" echt goed maar om een of andere reden rij ik echt voorzichtig om niet van de baan te geraken, is iets dat blijven hangen is van PC1.
Als ik mijn rijstijl van GT toepas in PC dan is het 100% gravel eten en dat mis ik een beetje dat je geen leercurve hebt bij PC en je wilt natuurlijk direct in die mooie bolides met de gekende gevolgen.
Mijn rijkunsten kunnen mss ook veel beter maar zal met de km's wel komen hopelijk :unsure:

Moet echt eens tijd vinden om dagje te racen en niet snel eens alles opstarten en na een half uurtje wéér af te sluiten want aan de setting zal het niet liggen :woohoo:

Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: giznav

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 6 maanden geleden #118214 door giznav
Beantwoord door giznav in topic GT Sport morgen beschikbaar in Europa
[quote [/quote]


:woohoo: Lenso dat ziet er goed uit mijn complimenten.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer