GT Sport demo vanaf 9 oktober

6 jaren 5 maanden geleden #118185 door mv1979
Beantwoord door mv1979 in topic GT Sport demo vanaf 9 oktober
ik wacht ook nog even met mijn oordeel, ik heb de demo een paar keer gespeeld met de controller en dit vond ik erg lastig maar dat komt ook omdat ik dat totaal niet gewend ben. Ik had wel het idee net als Stef dat de auto iets moeilijker in de hand te houden was. Ik heb de deluxe versie gepreordered, moet nog even afwachten of ik een ander (en welk) stuur moet kopen of dat PD alsnog oude sturen gaat ondersteunen. Wat mij (ook net als Stef) het meeste trekt is het competitieve gedeelte van GT Sport en dat het geen hyper gedetailleerde sim is maakt mij niet zoveel uit, daar zijn andere games voor.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: giznav

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 5 maanden geleden - 6 jaren 5 maanden geleden #118187 door giznav
Beantwoord door giznav in topic GT Sport demo vanaf 9 oktober

ik wacht ook nog even met mijn oordeel, ik heb de demo een paar keer gespeeld met de controller en dit vond ik erg lastig maar dat komt ook omdat ik dat totaal niet gewend ben. Ik had wel het idee net als Stef dat de auto iets moeilijker in de hand te houden was. Ik heb de deluxe versie gepreordered, moet nog even afwachten of ik een ander (en welk) stuur moet kopen of dat PD alsnog oude sturen gaat ondersteunen. Wat mij (ook net als Stef) het meeste trekt is het competitieve gedeelte van GT Sport en dat het geen hyper gedetailleerde sim is maakt mij niet zoveel uit, daar zijn andere games voor.


Martijn bedankt voor je feedback :)

met een stuur rijden heb ik geen kaas gegeten,maar mss is dit een oplossing ?! :unsure:


Connecting a Racing Wheel to the Drive Hub on PS4




This video shows how to connect nearly any racing wheel to the Collective Minds Drive Hub.




Laatst bewerkt 6 jaren 5 maanden geleden door giznav.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 5 maanden geleden #118189 door mv1979
Beantwoord door mv1979 in topic GT Sport demo vanaf 9 oktober
Thanx Dennis, ik had hier ook al over gelezen, schijnt erg goed te werken. Ben een beetje sceptisch, ik heb een filmpje gezien hoe dit werkt maar ik zie duidelijk vertraging tussen stuurwiel en scherm. Bovendien moet je dit ding volgens mij in de USA bestellen en ook en extra controller kopen dus ik denk er nog even over na.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 5 maanden geleden #118190 door vato
Beantwoord door vato in topic GT Sport demo vanaf 9 oktober
persoonlijk denk ik dat alles eigenlijk van de community gaat af hangen voor gt sport als het weer zo een aanhang krijgt als in gt 5 big succes dan
Maar gt heeft meer kapers op de kust nu dus ik wacht nog even met gt sport
Tot dennis me gek genoeg heeft gemaakt

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer