GT Sport release op 18 oktober

6 jaren 8 maanden geleden #117996 door Djie
GT Sport release op 18 oktober werd gestart door Djie
Het lange wachten...

Het lange wachten is voorbij, GT Sport zal op 18 oktober verschijnen op de PS4. Na een paar jaar van afwezigheid op de nieuwst console kan je binnenkort van weer van start met Gran Turismo. Velen hebben al eerder de beta kunnen spelen en geproefd wat GT Sport kan gaan brengen. Het richten op competitie zal voor velen een verwelkoming zijn en ook wij zijn ontzettend benieuwd hoe Gran Turismo dit verder zal neerzetten. Wie weet komen er weer vele leuke en uitdagende events langs!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 8 maanden geleden #117998 door CrossEEEh
Beantwoord door CrossEEEh in topic GT Sport release op 18 oktober
Ben erg benieuwd hoeveel mensen van hier het weer gaan spelen. Ik ga het zeker een kans geven, want ik heb toch al een PS4.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 8 maanden geleden - 6 jaren 8 maanden geleden #117999 door lenso
Beantwoord door lenso in topic GT Sport release op 18 oktober
Collector's Edition is besteld... nu nog de zomer overbruggen met drankje in de hand :woohoo: en "gamezolder" af te werken :-(
Laatst bewerkt 6 jaren 8 maanden geleden door lenso.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 8 maanden geleden #118001 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic GT Sport release op 18 oktober
Toch bizar, voor mij voor het eerst GEEN Gran Turismo.

Toch hoop ik dat hij lekker in de smaak valt en dat hier weer wat leven in de virtuele brouwerij komt op het gebied van GT!

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 8 maanden geleden #118003 door Djie
Beantwoord door Djie in topic GT Sport release op 18 oktober

Ben erg benieuwd hoeveel mensen van hier het weer gaan spelen. Ik ga het zeker een kans geven, want ik heb toch al een PS4.


Ben ook zeer benieuwd... wanneer zou GT Sport geslaagd zijn als je het een kans geeft? Wanneer zou je het meer gaan spelen?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 8 maanden geleden #118004 door Kayeos72
Beantwoord door Kayeos72 in topic GT Sport release op 18 oktober
:huh: lees net dat ze 150 auto's hebben in het spel, dat zijn dus waarschijnlijk zo'n 50 Skylines, 20 MX5jes, 10 NSXjes, dan nog een handje vol Imprezaas en Evoos. Maar gelukkig kan het nog oplopen naar 500 autootjes...Yej...:whistle:

Persoonlijk hoop ik dat Yamagotchi failliet gaat en daarna Polyphony echt eens weer een goed spel uitbrengt met goede content (en niet met dubble tracks en of auto's en deze als aparte versies stelt) en luistert naar de gamers. Nu lijkt het al jaren dat Yamagotchi, zichzelf vooral pleziert..

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 8 maanden geleden #118006 door giznav
Beantwoord door giznav in topic GT Sport release op 18 oktober
Gran Turismo Sport – Join The Human Race 10.17.17 | PS4


Welcome to the future of motorsports – the definitive motor racing experience is back and better than ever only on PlayStation 4.
Gran Turismo Sport is the world’s first racing experience to be built from the ground up to bring global, online competitions sanctioned by the highest governing body of international motorsports, the FIA (Federation International Automobile). Create your legacy as you represent and compete for your home country or favorite manufacturer.




Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer