Porsche naar GTSport

6 jaren 11 maanden geleden #117776 door Djie
Porsche naar GTSport werd gestart door Djie
Vandaag onthullen we met trots dat Porsche later dit jaar...

Sinds de licentie van Porsche bij EA games is verlopen zien we in een tal van andere race games Porsches verschijnen. In eerdere Gran Turismo's moesten we onze rondes maken met een RUF, die niet geheel onverdienstelijke de behoefte naar echte Porsche een klein beetje temperde. De populaire Porsche 911 GT3 RS is reeds gepresenteerd en we verwachting in de nabije toekomst natuurlijk meer te gaan zien. Klik op lees verder voor het volledige bericht. Dank Giznavvoor de tip!


Vandaag onthullen we met trots dat Porsche later dit jaar zijn Gran Turismo-debuut zal maken zodra Gran Turismo Sport in de winkels ligt. Vorige week, na de start van de Europese besloten bèta en de release van update 1.04, onthulden we afbeeldingen van de populaire Porsche 911 GT3 RS. 

Porsche 911 GT3 RS

We zijn verguld met onze nieuwe samenwerking. Porsche is een toonbeeld van kracht in de autosport en het merk staat bekend als de koning van de endurance, dankzij de vele successen op dat gebied. De modelnamen, die rechtstreeks afstammen van races, zoals de Carrera, Targa en Panamera, vormen een teken aan de wand voor de historische relatie van het merk met de racerij. De autosport is altijd al onderdeel geweest van het DNA van Porsche. Voor de fabrikant gaat het niet zo zeer om prestige, maar om de voortdurende verbetering van zijn producten met technologie die afkomstig is uit de autosport.

Ook Polyphony begeeft zich de laatste jaren steeds meer in de autosport. Zo deed producer Kazunori Yamauchi mee aan de 24 uur van de Nürburgring en werd het toekomstige FIA Gran Turismo-kampioenschap opgezet.

Porsche komt naar Gran Turismo Sport

Polyphony en Porsche werken vanuit hetzelfde principe en dezelfde filosofie met hun doel van duurzame autosport voor de volgende generatie. Autosportfans die droomden van het besturen van een Porsche in Gran Turismo Sport komen later dit jaar dus volop aan hun trekken.

Porsche komt naar Gran Turismo Sport

Porsche komt naar Gran Turismo Sport

 

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 11 maanden geleden #117777 door CrossEEEh
Beantwoord door CrossEEEh in topic Porsche naar GTSport
Hahaha dat geluid. Beschamend gewoon...

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 11 maanden geleden #117778 door Illoeminati
Beantwoord door Illoeminati in topic Porsche naar GTSport
Lol
Inderdaad de nieuwe 4K 60fps Miele Silence Ecoline stofzuiger :P

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 11 maanden geleden #117779 door giznav
Beantwoord door giznav in topic Porsche naar GTSport

Hahaha dat geluid. Beschamend gewoon...


mijn ervaring is iets anders er is wel degelijk een goede verbetering in het geluid van de auto's in GTS.
waarschijnlijk hebben de criticasters nog geen meter in GTS beta gereden.

tot nu toe gereden 4000km in 17 verschillende auto's geloof me ze klinken echt allemaal anders.
het geluid in GT6 dat klonk als een stofzuiger,dus men heeft idd weldegelijk hard gewerkt aan de verbetering hier van,vergeet niet dat het nog maar een beta is.

kort om mijn bevalt GTS uitstekend ook wat rijgedrag betreft,het straf systeem in de on-line races is een godsgeschenk eindelijk verlost van de beukers en de kofferbak remmers :)

denk ook niet dat je GTS,AC en project cars met elkaar kunt vergelijken (wat we dus wel doen;) ) elk voordeel heeft zijn nadeel en anders om,hebben we het ook nog niet eens over de PC en het console.
het is maar waar voor je kiest,als je maar race plezier hebt en daar gaat het om.

een ieder veel race plezant :lol: cheers
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Jilt, mv1979, CrossEEEh

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 10 maanden geleden #117780 door CrossEEEh
Beantwoord door CrossEEEh in topic Porsche naar GTSport
In mijn ogen blijft GTS gewoon achter de feiten aanlopen en kiezen ze ervoor om een arcaderacer te maken ipv een sim. Iedereen zijn voorkeur, maar ik denk dat velen hier het al te verwend zijn met de sims en dat GTS alleen maar tegen zal gaan vallen. Echter voor mij is GT wel een stukje nostalgie en komt het bij mij zeker op de plank te liggen, maar of ik er net zoveel plezier aan ga beleven dan vroeger is een tweede. Het kan simpelweg niet op tegen het realisme dat de concurrentie nu heeft.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Jilt

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 10 maanden geleden #117784 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Porsche naar GTSport

In mijn ogen blijft GTS gewoon achter de feiten aanlopen en kiezen ze ervoor om een arcaderacer te maken ipv een sim. Iedereen zijn voorkeur, maar ik denk dat velen hier het al te verwend zijn met de sims en dat GTS alleen maar tegen zal gaan vallen. Echter voor mij is GT wel een stukje nostalgie en komt het bij mij zeker op de plank te liggen, maar of ik er net zoveel plezier aan ga beleven dan vroeger is een tweede. Het kan simpelweg niet op tegen het realisme dat de concurrentie nu heeft.


Dat dus exact.

Ik ga er echter geen PS4 voor aanschaffen, dus bij mij komt hij helaas niet op de plank, alhoewel het wel kriebelt. Loyaliteit is hoog bij mij, en ik vergeet niet waar ik vandaan kom.

Daarbij is mijn tijd beperkt, dus blijf ik bij wat ik nu heb.

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 10 maanden geleden #117785 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Porsche naar GTSport
Ik zie het toch echt anders, GTSport kiest (zo interpreteer ik het :)) voor competitie racen en niet voor sim racing. Dus meer richting eSport. Ik vergelijk het dan ook maar het liefst met andere eSports games bijv Counter-Strike. Heel erg populair maar geen sim shooter, wel is het de beste shooter om competitie mee te houden.

Ik hoop dat GT Sport hierin een duidelijk keuze maakt, wat ik overigens in vorige delen vindt missen. GT wilt van oudsher bijna alle soorten type spelers bedienen waardoor het in de brede zin een goed product is maar nergens echt excelleert (dan heb ik het over functionaliteit en niet techniek, ze weten volgens mij altijd het maximale uit een PlayStation te halen :))

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 10 maanden geleden #117787 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Porsche naar GTSport

Ik zie het toch echt anders, GTSport kiest (zo interpreteer ik het :)) voor competitie racen en niet voor sim racing. Dus meer richting eSport. Ik vergelijk het dan ook maar het liefst met andere eSports games bijv Counter-Strike. Heel erg populair maar geen sim shooter, wel is het de beste shooter om competitie mee te houden.

Ik hoop dat GT Sport hierin een duidelijk keuze maakt, wat ik overigens in vorige delen vindt missen. GT wilt van oudsher bijna alle soorten type spelers bedienen waardoor het in de brede zin een goed product is maar nergens echt excelleert (dan heb ik het over functionaliteit en niet techniek, ze weten volgens mij altijd het maximale uit een PlayStation te halen :))


Volgens mij zeggen we het zelfde, maar ligt de nadruk op iets anders.

De e-sports moet echt goed in elkaar zitten. Met e-sports in het verleden, en zo zie je ook bij andere games, dat de beste racers excelleren en vervolgens de rest het nakijken heeft.,
Hierdoor krijg je een aantal die ALTIJD winnen en de rest heeft het nakijken.
The best of the rest zeg maar.
GT Academy deed ik niet meer aan mee, omdat het een leuek kracht meting wereldwijd was en ook landelijk gezien mooie leaderboards opleverde, maar ik wist toch al dat ik verder geen kans maakte.

Wij werkten in divisies in de community. Dat werkte erg goed, omdat je vervolgens op alle niveau's competitie had.
Als dat doorgevoerd wordt binnen GTS, dan hebben ze een concept dat zal excelleren. Zo niet, is het populair bij een beperkte happy few na een paar maanden en bloedt het dood zoals GT6.

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
6 jaren 10 maanden geleden #117790 door HF_BobdeBauer
Beantwoord door HF_BobdeBauer in topic Porsche naar GTSport
Ben benieuwd of er ooit nog een GT uit gaat komen... het duurt allemaal wel weer erg lang in elk geval. Wat ik voor de liefhebbers wel jammer vind.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer