Gran Turismo Sport in gesloten beta binnenkort speelbaar

7 jaren 1 maand geleden #117535 door Djie
Polyphony kondigt met grote trots de besloten bèta van...

Op 17 maart zullen verschillende US PSN ID's toegang krijgen tot een gesloten beta van Gran Turismo Sport. In fase 2 zal de EU volgen. In de closed beta zullen op gezette tijden verschillende tracks en auto's beschikbaar komen waarbij er online tegen elkaar gereden kan worden. Het zal ook de eerste introductie zijn van het rijdersprofiel in GT Sport. Heb je een US account? Dan kan je je hieralvast aanmelden en wellicht op 17 maart aan de slag, EU kan zich hier alvast aanmelden. Klik op lees verder voor meer info.


Polyphony kondigt met grote trots de besloten bèta van Gran Turismo Sport aan. Als bètadeelnemer krijg je een voorproefje van de manier waarop Gran Turismo de toekomst van het racen verandert, met zeer competitieve races tegen andere gebruikers uit het hele land en uiteindelijk van over de hele wereld.

Tijdens de bètafase staan er elke dag een paar auto's en circuits tot je beschikking om online te racen tegen anderen. Het auto- en circuitaanbod wisselt van tijd tot tijd in deze periode, zodat we onze GT-fans kunnen testen met verschillende racecategorieën en circuitconfiguraties!

Het is tevens de eerste keer dat je kunt zien hoe het coureursprofiel is geïntegreerd in GT Sport. De introductie van de sportiviteitsbeoordeling (van je gedrag op het circuit) en de coureursbeoordeling (je globale snelheid en prestatieniveau tijdens races) zorgt ervoor dat je online wordt gekoppeld aan gelijken, zodat er aan elke race een gebalanceerde groep van competitieve coureurs meedoet.

De eerste fase van de besloten bèta gaat op 17 maart van start en is alleen open voor bepaalde Amerikaanse PSN-online-id's.

Zoals vaak het geval is bij bètaprogramma's wordt deze groep geleidelijk uitgebreid, zodat we op een optimale manier gegevens kunnen verzamelen. Voor het begin van de bèta hebben we besloten dat de Amerikaanse tijdzones het best passen bij het schema van de ontwikkelaars in Tokio.

Aanvankelijk zullen de servers op specifieke momenten beschikbaar zijn. Via GT.com zullen we deze tijdstippen delen zodra de lancering van de bèta dichterbij komt.

Zodra de bèta groter wordt, ben je welkom in fase 2 als je je hebt opgegeven via het forum van PlayStation Europe of als je een rechtstreekse e-mail hebt ontvangen. Er is weinig plek, dus de kans bestaat dat je niet naar fase 2 kunt. Maar tot de game in de winkel ligt, komen er nog meer bèta-activiteiten aan!

 

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 1 maand geleden #117536 door CerebralVortex
Beantwoord door CerebralVortex in topic Gran Turismo Sport in gesloten beta binnenkort speelbaar
Ga je GT Sport spelen ?

Ik denk niet dat ik het zou kunnen (heb ook geen PS4) na sims als Assetto Corsa gespeeld te hebben. Ik heb heel veel GT5 en GT6 gespeeld en echt super veel plezier mee gehad maar nu wetend dat het toch wel serieus simcade physics zijn maakt het me toch lastig.

Ik heb zelfs Project Cars gekocht met alle DLC in een humble bundle recent en niet eens opgestart omdat ik weet dat de physics niet even goed zijn. Heb het zelf getest met een van de eerste versies van Project Cars maar dat is al heeeel lang geleden. Wil wel de dag / nacht en regen ff checken.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 1 maand geleden #117537 door Djie
Maar even aanmelden voor de Beta gaan we neem ik aan toch allemaal wel doen? :) GTHQ_Koop is in Amerika... dus hij zal wel met een US account moeten kunnen aanmelden.

Als je inderdaad voor de sim ervaring gaat dan zijn er waarschijnlijk betere alternatieven (op basis van de beta die ik in mei heb geprobeerd). Omdat GT Sport zich volgens mij helemaal gaat richten op het competitie element kan juist wel interessant zijn. Counterstrike (CS:GO) is ook geen schiet sim, maar één van de beste competitie spellen! Denk dat Gran Turismo dat ook kan worden.... kan... als ze het goed weten te doen :)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 1 maand geleden #117539 door Jilt

Maar even aanmelden voor de Beta gaan we neem ik aan toch allemaal wel doen? :) GTHQ_Koop is in Amerika... dus hij zal wel met een US account moeten kunnen aanmelden.

Als je inderdaad voor de sim ervaring gaat dan zijn er waarschijnlijk betere alternatieven (op basis van de beta die ik in mei heb geprobeerd). Omdat GT Sport zich volgens mij helemaal gaat richten op het competitie element kan juist wel interessant zijn. Counterstrike (CS:GO) is ook geen schiet sim, maar één van de beste competitie spellen! Denk dat Gran Turismo dat ook kan worden.... kan... als ze het goed weten te doen :)


De e/sport is inderdaad een leuk component, echter de leukigheid gaat er snel vanaf als je tot de conclusie komt dat je nergens kans op maakt. Ze zullen het dan heel breed moeten houden, op alle niveau´s, niet alleen het allerhoogste.

Dan, GT is vooral gefocused op graphics. Gelikt ziet het eruit!
Ben vooral benieuwd naar de geluiden en de FFB feel - realisme.

Ik ben idd bang, dat als je eenmaal aan sim´s zoals iRacing, Assetto Corsa en rF2 hebt gesnuffeld, niets meer in de buurt komt.

@Laurent, de phisics van Project Cars zijn om mee te leven. Zeker als je allemaal dezelfde klasses rijdt.
Misschien leuk weer een vanuit hier wat in PCars te organiseren? GT4 voelt namelijk super in Pcars.

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 1 maand geleden #117540 door GTHQ_koop

Maar even aanmelden voor de Beta gaan we neem ik aan toch allemaal wel doen? :) GTHQ_Koop is in Amerika... dus hij zal wel met een US account moeten kunnen aanmelden.

Als je inderdaad voor de sim ervaring gaat dan zijn er waarschijnlijk betere alternatieven (op basis van de beta die ik in mei heb geprobeerd). Omdat GT Sport zich volgens mij helemaal gaat richten op het competitie element kan juist wel interessant zijn. Counterstrike (CS:GO) is ook geen schiet sim, maar één van de beste competitie spellen! Denk dat Gran Turismo dat ook kan worden.... kan... als ze het goed weten te doen :)

Heb alleen geen PlayStation, er is wel een Xbox in huis maar die raak ik niet aan :P

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
7 jaren 1 maand geleden #117546 door Illoeminati
Beantwoord door Illoeminati in topic Gran Turismo Sport in gesloten beta binnenkort speelbaar
Ik denk dat de Europeanen zich hier kunnen opgeven om een poging tot de beta te wagen :)

beta.software.eu.playstation.com/GTSportBeta
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Kayeos72

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer