Bugatti Vision GT

8 jaren 7 maanden geleden #112699 door Jilt
Bugatti Vision GT werd gestart door Jilt

Bugatti VGT

Zoals door PVO voor ons werd gespot op autoblog, heeft Bugatti er met GT6 werk van gemaakt om een nieuwe Vision GT voor GT6 aan te kondigen. Een teaser afbeelding is het enige wat we ervan weten, maar GT6 is nog steeds in leven door de VGT projecten. Wat denk jij ervan?


i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jilt
  • Jilt's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • GTHQ_Jilt
Lees meer
8 jaren 7 maanden geleden #112700 door jrsnijder
Beantwoord door jrsnijder in topic Bugatti Vision GT
Van mij mogen ze al die vision energie in gt6 stoppen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 7 maanden geleden #112702 door Illoeminati
Beantwoord door Illoeminati in topic Bugatti Vision GT

Van mij mogen ze al die vision energie in gt6 stoppen.

...en in GT7 wil ik dit persoonlijk niet meer zien :) Beetje leuk voor designers etc, maar verder zegt het me niks

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 7 maanden geleden #112707 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Bugatti Vision GT
En een nieuwe tease:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 7 maanden geleden #112708 door jrsnijder
Beantwoord door jrsnijder in topic Bugatti Vision GT
Zolang het niets met gt7 te maken heeft of een mega update voor gt6 wordt ik hier niet warm of koud van.
Jammer dat ze ons zo in het ongewisse laten
Of gt7 wordt straks giga mooi en hoor je niemand meer of ze raken nog meer mensen kwijt aan andere spellen.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 7 maanden geleden #112712 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Bugatti Vision GT
Ik heb er ook helemaal niets mee.

Goede commerciële gedachte er achter, maar slecht uitgevoerd.
De meeste van de VGT auto´s zijn waardeloos te rijden en klinken als stofzuigers.

Grafisch is GT6 nog steeds wel een van de mooiere spellen!

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jilt
  • Jilt's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • GTHQ_Jilt
Lees meer
8 jaren 7 maanden geleden #112734 door mv1979
Beantwoord door mv1979 in topic Bugatti Vision GT
Ik vind het mooi dat de ontwerpers van de automerken er zo te zien altijd wel moeite voor doen, jammer dat het om zeep geholpen wordt door PD die de auto's belabberde rijeigenschappen en slecht geluid meegeven :dry:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 6 maanden geleden - 8 jaren 6 maanden geleden #112763 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Bugatti Vision GT
En weer ene tease, ze laten wel mooie details zien!
Laatst bewerkt 8 jaren 6 maanden geleden door Djie.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 6 maanden geleden #112784 door Bodhie
Beantwoord door Bodhie in topic Bugatti Vision GT
Bugatti heeft aangekondigd om dit jaar tijdens de IAA van Frankfurt een model op ware grootte van de Bugatti Vision Gran Turismo te tonen. Daarnaast heeft het merk de eerst afbeeldingen vrijgegeven van de auto, die is ontworpen door het designteam van Bugatti.

De designers putten hun inspiratie uit de succesvolle racetraditie van het merk. In de jaren 1920 en 30 boekte Bugatti vele racesuccessen. Het historische thema van het design van de Vision Gran Turismo, een virtuele, hypermoderne racewagen, was vooral gebaseerd op de Bugatti Type 57 Tank en zijn overwinningen tijdens de 24 uur van Le Mans in 1937 en 1939. De Bugatti Vision Gran Turismo maakt zijn debuut dan ook in de klassieke blauwe kleuren van de Type 57 G Tank, de winnende auto in 1937. Tegelijkertijd zijn de twee kleuren blauw een ode aan de historische Franse raceauto's uit die tijd. Blauw werd voor Bugatti sinds die periode de huiskleur.

“We wilden absoluut geen retro-raceauto maken die teruggreep op de herinneringen aan Le Mans, maar een moderne bolide die het gevoel en de sfeer van die speciale momenten uit het verleden van Bugatti wist te pakken”, aldus Sasha Selipanov, hoofd Exterior Design Creative Development. “Het is bekend dat ik een Gran Turismo-fan ben, dus het was een mooi avontuur voor mij om een merk met zo'n roemrucht raceverleden naar het virtuele circuit te brengen.”

“Voor onze fans wilden we dat het project zo realistisch mogelijk werd, zodat we een echte Bugatti in de virtuele wereld van de PlayStation-game konden neerzetten”,verklaart Frank Heyl, hoofd Exterior Design voor Production Development bij Bugatti. “Elk detail van het design wordt gedefinieerd door zijn functie. De Bugatti Vision Gran Turismo is de perfecte combinatie van techniek en esthetiek.”

Voor het design van het interieur werden geen concessies gedaan, net zoals bij het design van de buitenkant. “Dit is een compromisloze raceauto”, benadrukt Etienne Salome, hoofd Interior Design bij Bugatti. Het interieur is ontworpen met het oog op de raceregels. Alle aanwijzers, schermen en besturingsonderdelen zitten op een logische plek voor coureurs: makkelijk te lezen en binnen handbereik.

“We wilden een virtuele raceauto ontwikkelen voor onze fans. Een echte Bugatti tot op de laatste schroef, die de waarden van het merk uitstraalt”, aldus de designers. “Hopelijk beleven de gamers er net zo veel plezier aan als wij tijdens de ontwikkeling.”

Het 1:1-model van de Bugatti Vision Gran Turismo is van 17 tot en met 27 september 2015 te bezichtigen op de Bugatti-stand in zaal 3.0 van de IAA in Frankfurt am Main.










Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer