GT Academy 2015 Live Event Details

8 jaren 8 maanden geleden #112515 door B-fokker
Beantwoord door B-fokker in topic GT Academy 2015 Live Event Details
wat waren de tijden van de nummer 1 en 10 ?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 8 maanden geleden #112516 door Kevin-R34
Beantwoord door Kevin-R34 in topic GT Academy 2015 Live Event Details
Arjan heeft het gehaald. Geweldig gedaan! :woohoo: Dat wordt een prachtige ervaring in Abu Dhabi.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 8 maanden geleden #112517 door marsj
Beantwoord door marsj in topic GT Academy 2015 Live Event Details
Gefeliciteerd veel plecier daar en succes :cheer:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 8 maanden geleden #112521 door xchristox
Beantwoord door xchristox in topic GT Academy 2015 Live Event Details
Grappig, ik ben jaren geleden ook eens lid geworden van dit forum en nu zie ik dat ik gister tegen enkele van jullie gespeeld heb op het live event.

Ik was de finalist Chris Thomassen maar helaas kansloos omdat ik GT6 niet thuis heb, ik heb niet eens een playstation haha. Zat een dikke seconde per lap boven die van de winnaar, maar dat viel me nog best mee aangezien ik maar 12 laps ervaring had met GT6, haha.

Wel dik spijt van achteraf, die 1.05 rondetijden moeten te doen zijn met een paar dagen oefenen :)

Volgend jaar toch maar even een weekje of maandje van tevoren een playstation lenen met GT6 of GT7, wat het ook mag zijn. Dit laat ik me niet nognaals aan mn neus voorbij gaan!

Hoe dan ook, gefeliciteerd, ik zal de GT academy in de gaten houden hopelijk schop je het ver.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 8 maanden geleden #112552 door Sp33d1devil1
Beantwoord door Sp33d1devil1 in topic GT Academy 2015 Live Event Details
:woohoo: :woohoo: Ik ga naar Abu Dhabiiii :woohoo: :woohoo:

Nu dat er een paar dagen voorbij zijn gegaan, besef ik het me steeds meer. Dit is echt een fantastische kans!
Vrij onwerkelijk om met bijv. Tim Coronel te bellen en te mailen met mensen van Nissan, alles om zo goed mogelijk voorbereid te zijn. B)

Ik heb zondag gewonnen, en op maandag ochtend heb ik nog even een stuk of 8 rondjes thuis gereden. Daar reed ik elke ronde in 1:04, laag, en zat er zeker een 1:03 in. Al met al ben ik blij dat ik gewonnen heb, mijn 2e ronde in de Finale was iets off the pace, want ik werd afgeleid door een fotograaf.. misschien wel een wake up call voor mij, want het was mijn eigen fout.

Zijn er trouwens nog leuke race competities hier? Ik ben niet heel erg goed meer op de hoogte, nadat ik een jaar geleden was gestopt met GT.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Djie, Roen

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 8 maanden geleden #112574 door Djie
Beantwoord door Djie in topic GT Academy 2015 Live Event Details
Gefeliciteerd man! Erg tof dat je naar Abu Dhabi mag! Zou als ik jou was meer voorbereiden in echte race auto's dan in GT ;) Hopelijk houdt je ons een beetje op de hoogte van je vorderingen, we zijn namelijk razend benieuwd hoe je het gaat doen!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 8 maanden geleden - 8 jaren 8 maanden geleden #112578 door Sp33d1devil1
Beantwoord door Sp33d1devil1 in topic GT Academy 2015 Live Event Details
Thanks!
Ik zal jullie op de hoogte houden :)

Ik ben al druk bezig met sporten om daar zo fit mogelijk te verschijnen, oefenen in echte race auto's gaat lastig worden, aangezien ik daar geen geld voor heb. Ik ga morgen avond in ieder geval karten in Groningen, altijd goed :P
Laatst bewerkt 8 jaren 8 maanden geleden door Sp33d1devil1.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 8 maanden geleden #112579 door Djie
Beantwoord door Djie in topic GT Academy 2015 Live Event Details
Fit zijn is wel handig ja, vaak moet je meteen na fitness testen meteen de auto in. Als je dan een beetje de focus kan houden en niet helemaal stuk bent gaat dat helpen. Het is echter niet het belangrijkste, afgelopen jaren zag men de fitness en media meer iets dat men nog kan trainen. Geld is altijd een kwestie in het racen :( had zelf wel een trackday gedaan en een uur kunnen rijden voor €250,- op circuit van Zolder. Was voor mij het eerst op een circuit en het helpt toch even het ruwe randje eraf te halen, keer laat remmen etc, dwars gaan gewoon om te voelen hoe het is. Kan je een voorsprong geven!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Sp33d1devil1

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 8 maanden geleden #112617 door Sp33d1devil1
Beantwoord door Sp33d1devil1 in topic GT Academy 2015 Live Event Details
Jaa idd, ik ga proberen om dat nog voor elkaar te krijgen. Want zoals je zegt is dat wel een voordeel.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer