glanza krijgt minder vermogen na fase 3 tuning?!

8 jaren 11 maanden geleden #111101 door onnaj1000
Hoi,

Ik speel al een hele tijd gt6 en ben inmiddels nu ook bij de superklasse, maar wat me al heel lang opvalt is dat wanneer ik de Glanza tune van fase 2 naar fase 3 motortuning dat ie minder vermogen en minder pp punten krijgt. Dit is duidelijk een fout in het programma en had verwacht dat het wel door updates opgelost zou worden.

De meeste mensen zal de Glanza weinig interesseren maar omdat ik zelf een Starlet heb vind ik het wel grappig daar af en toe in te rijden.

Kan ik zo'n melding ergens plaatsen zodat de ontwikkelaars er wat mee kunnen?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • onnaj1000
  • onnaj1000's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
8 jaren 11 maanden geleden #111102 door Djie
Beantwoord door Djie in topic glanza krijgt minder vermogen na fase 3 tuning?!
Klinkt als een vreemde bug.... zelf nog niet meegemaakt bij andere auto's. Heb zelf de auto niet dus zal even kijken of bij mij dit ook voor komt!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 11 maanden geleden #111103 door onnaj1000
Beantwoord door onnaj1000 in topic glanza krijgt minder vermogen na fase 3 tuning?!
Het is ook de enige auto waarbij dit gebeurd.

Kan ik dit bij de makers melden?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • onnaj1000
  • onnaj1000's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
8 jaren 11 maanden geleden #111104 door Djie
Beantwoord door Djie in topic glanza krijgt minder vermogen na fase 3 tuning?!

Het is ook de enige auto waarbij dit gebeurd.

Kan ik dit bij de makers melden?


De makers Polyphony Digital zijn niet gemakkelijk te benaderen, er bestaat geen bekend mail adres waar dit soort dingen gemeld kunnen worden. Beste is om dit aan te geven bij de uitgever, Sony Playstation, die zijn wel te benaderen via hun helpdesk of via twitter.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
8 jaren 11 maanden geleden - 8 jaren 11 maanden geleden #111105 door mjhorenberg
Beantwoord door mjhorenberg in topic glanza krijgt minder vermogen na fase 3 tuning?!

Het is ook de enige auto waarbij dit gebeurd.

Kan ik dit bij de makers melden?


De makers Polyphony Digital zijn niet gemakkelijk te benaderen, er bestaat geen bekend mail adres waar dit soort dingen gemeld kunnen worden. Beste is om dit aan te geven bij de uitgever, Sony Playstation, die zijn wel te benaderen via hun helpdesk of via twitter.


Via twitter zou misschien nog eens kunnen werken, maar de helpdesk zou ik niet te veel vertrouwen in hebben. Ik heb in de tijd van GT5 wel eens contact met ze gehad over een probleem in het spel. Ik werd toen afgescheept met het antwoord: We leveren geen ingame support. Daar kon ik het dan mee doen. Maar misschien is dat al wel veranderd, dus je kunt het allicht proberen.
Laatst bewerkt 8 jaren 11 maanden geleden door mjhorenberg.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer