Circuit laden?

9 jaren 2 maanden geleden #109478 door florisderijk@gmail.com
Circuit laden? werd gestart door florisderijk@gmail.com
Bij mij laden sommige circuits niet helemaal goed, hij blijft dan constant heen en weer schrijven en soms verdwijnt de baan of scenery, dit betreft een gloednieuwe ps3 (de oude deed hetzelfde) en de disk is spotless. Toevallig doet hij dit niet op de grootste circuits als ring en siërra, deze gaan perfect en nog andere ook, iemand ideeen, ik heb systeemherstel, cache legen enz al geprobeerd?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • florisderijk@gmail.com
  • florisderijk@gmail.com's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
9 jaren 2 maanden geleden #109479 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Circuit laden?

Bij mij laden sommige circuits niet helemaal goed, hij blijft dan constant heen en weer schrijven en soms verdwijnt de baan of scenery, dit betreft een gloednieuwe ps3 (de oude deed hetzelfde) en de disk is spotless. Toevallig doet hij dit niet op de grootste circuits als ring en siërra, deze gaan perfect en nog andere ook, iemand ideeen, ik heb systeemherstel, cache legen enz al geprobeerd?


Hmmm, nog niet van gehoord.
Ik weet wel dat GT6 de banen eenmalig soort van installeert bij nieuw gebruik, zodat de volgende keer sneller geladen wordt. Dit installeren duurt dan vanzelfsprekend wat langer.
Lijkt erop dat jij het over wat anders hebt.

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 2 maanden geleden #109504 door florisderijk@gmail.com
Beantwoord door florisderijk@gmail.com in topic Circuit laden?
Klopt, gewoon online of offline maakt niet uit, gister naar Roma hele tijd baan kwij tin eerste bocht, hoe sneller de auto hoe kutter, daarna naar Red Bull Ring en niets aan het handje

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • florisderijk@gmail.com
  • florisderijk@gmail.com's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
9 jaren 2 maanden geleden #109530 door florisderijk@gmail.com
Beantwoord door florisderijk@gmail.com in topic Circuit laden?
Kan iemand mij helpen?, dit is toch een forum???

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • florisderijk@gmail.com
  • florisderijk@gmail.com's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
9 jaren 2 maanden geleden #109533 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Circuit laden?

Kan iemand mij helpen?, dit is toch een forum???


Klopt, dit is een forum! Een Nederlands forum, wat betekent dat de meeste te gereserveerd zijn om ook te reageren, maar lezen wel alles. (Nuchtere Nederlandse mentaliteit....)

Ik ben bang dat als ik dan tussen de regels doorlees, niemand het antwoord weet.

Ik heb trowuens nog eens serieus hierop zitten googlen, lees wel soort gelijke problemen, maar toch ook net effe anders. Lees tussen de regels door wel dat het met updates te maken heeft.

Welke versie PS3 heb je?

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 2 maanden geleden - 9 jaren 2 maanden geleden #109535 door davinci
Beantwoord door davinci in topic Circuit laden?
Vaag probleem, kan me herinneren dat een hele tijd terug online wel eens problemen waren. Zo had ik op Nurburgring GP/F wel eens het probleem dat ineens de baan ophield en je in het luchtledige rondreed.

Misschien lijkt je GT6 disk wel schoon, maar is er toch iets mis mee? Heb je al eens een andere disk geprobeerd?Want als ik je 1e bericht lees heb je al een nieuwe PS3 gekocht, omdat de oude het zelfde probleem had.
Laatst bewerkt 9 jaren 2 maanden geleden door davinci.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 2 maanden geleden #109543 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Circuit laden?
Heb dit soms ook, maar bij mij is dit dus heel zeldzaam. 1 op de 250 races ofzo. Zou ook ff met een andere GT6 disc proberen maar volgens mij installeert GT6 de data van het circuit op je hdd. Is er nog de optie om extra data op de HDD te laten installeren? Dit was volgens mij zo in GT5...

Zit je HDD niet te vol?
Staat je PS3 goed geventileerd, als je PS3 in een kast staat en zijn warmte niet kwijt kan dan zal de processor ook teruggaan in snelheid om niet te warm te worden. Hierdoor kan het ook zijn dat de tracks niet snelgenoeg geladen worden.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer