Casual Friday

9 jaren 10 maanden geleden #105688 door SRAD-666
Beantwoord door SRAD-666 in topic Casual Friday

Het aanstaande BCC is een van de redenen van sluiten, maar hoofd moot is echt het animo.
Jos bedankt voor het organiseren van de BCC! Hoop dat hier wat op af komt.
Ik ben voorlopig even druk met andere zaken, zoals schilderen, bbq-en, vakantie vieren en dat soort dingen, dus casual friday erbij doen gaat ff niet lukken. Het lage animo is dus eigenlijk een geschenk uit de hemel.

Als jullie zelf een lounge willen opengooien onder de noemer van CF, dan willen we deze best faciliteren met de openingspost oid.

WK is begonnen..... Hmmm, jammer dat ik niet van voetbal hou en ook zeker niet zal kijken. Bier zuipen okay, maar voetbal, no go..
..


Ik ben dus niet de enige!!!
Zit lekker Top Gear te kijken. Dat hele WK zal me echt aan m'n anus oxideren. Hopelijk snel weer voorbij, dan kunnen we weer normaal doen (en heb ik niet van die achterlijke diensten, omdat dat voetballen zo gezellig is...?!?)
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Jilt

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 10 maanden geleden #105689 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Casual Friday
:laugh: :laugh: Zo is dat!!



i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: SRAD-666

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jilt
  • Jilt's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • GTHQ_Jilt
Lees meer
9 jaren 10 maanden geleden #105692 door mv1979
Beantwoord door mv1979 in topic Casual Friday
Pfff landverraders :laugh: Dat je niet van voetbal houdt okee maar dit is wel overdreven veel de voetbalhater uithangen :dry:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 10 maanden geleden #105693 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Casual Friday

Pfff landverraders :laugh: Dat je niet van voetbal houdt okee maar dit is wel overdreven veel de voetbalhater uithangen :dry:


Hahaha, nee ik haat het niet!
Ik kijk er gewoon niet naar en interesseert me gewoon niet. Sorry, ieder z'n ding...

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jilt
  • Jilt's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • GTHQ_Jilt
Lees meer
9 jaren 10 maanden geleden #105694 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Casual Friday

Pfff landverraders :laugh: Dat je niet van voetbal houdt okee maar dit is wel overdreven veel de voetbalhater uithangen :dry:


Hahaha, nee ik haat het niet!
Ik kijk er gewoon niet naar en interesseert me gewoon niet. Sorry, ieder z'n ding...

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Jilt
  • Jilt's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Moderator
  • GTHQ_Jilt
Lees meer
9 jaren 10 maanden geleden #105698 door SRAD-666
Beantwoord door SRAD-666 in topic Casual Friday

Pfff landverraders :laugh: Dat je niet van voetbal houdt okee maar dit is wel overdreven veel de voetbalhater uithangen :dry:


Net als Jilt, hou ik er gewoon niet van, vind er geen zak aan.
Vind het leuk hoor, dat het Nederlands elftal heeft gewonnen gisteren.Of als ze ver komen. Maar als ze niet ver komen... ook goed...

Die voetballers zelf zijn ook onverbeterlijke acteurs. Dramatisch over de grond rollen, schreeuwen het uit of ze dood gaan. Coureurs lopen zsm naar hun motor om te kijken of ze door kunnen, een wielrenner idem dito. Mentaliteit! ;)

En wat er allemaal 'om het voetbal heen' gebeurt, alles moet er voor wijken. Hebben ze gisteren gewonnen, en wat gaan er weer een zooitje kanslozen doen... de boel slopen: ME in actie tegen onruststokers Den Haag na zege Oranje (klik!!) .
Bij het WK hockey staan de heren én de dames in de finale, beide tegen Australië, geinâhg(!), en zitten de supporters bij wijze van spreken hand in hand. Over twee weken is de TT van Assen, het grootste daagse sportevenement van NL (met ruim 100.000 bezoekers). Ook daar zitten de fans van Rossi, Marques, Lorenzo, Bradl, Edwards etc. naast elkaar te genieten van hun sport! En de niet liefhebbers van deze sporten, hebben er geen last van!

Dat zijn allemaal van die dingen die m.i. het voetballen zo negatief maken...
Zo, ik ben het weer even kwijt! :) :)
Vandaag begint de 24 uur van le mans!! . en morgen hebben we de MotoGP van Catalunya!
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Jilt

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 10 maanden geleden #105700 door driescuit
Beantwoord door driescuit in topic Casual Friday

Zo, ik ben het weer even kwijt! :) :)
Vandaag begint de 24 uur van le mans!! . en morgen hebben we de MotoGP van Catalunya!


Ik ben al aan't kijken. Beeld via LemansTV en audio van radio Lemans

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer