Free download GT6 Car database

9 jaren 11 maanden geleden #103640 door Goeiste
Free download GT6 Car database werd gestart door Goeiste
Watch the movie presentation how to download the file for free

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Goeiste
  • Goeiste's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
9 jaren 11 maanden geleden #103643 door mrmellow
Beantwoord door mrmellow in topic Free download GT6 Car database
lekker geheimzinnig....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 11 maanden geleden #103733 door Goeiste
Beantwoord door Goeiste in topic Free download GT6 Car database
Geheimzinnig of niet!, lekker of niet!, toch heb je gekeken!!
Maar mijn definitie van "Lekker" is toch anders dan zoals die jij die formuleert.

Reageer je altijd zo op alles?, zal je partner fijn vinden als die iets "lekker geheimzinnigs" voor je doet!!!

Wat een zielige, misplaatste, minne reactie. Hebben mensen zoals jij nou echt niets beters te doen dan een ander naar beneden te proberen te halen, opdat je je zelf dan kan verheffen?, niet bij mij, ik sta boven mensen zoals jij met zulke laaggeplaatste opmerkingen en je zal heel hoog moeten komen om mij naar beneden te kunnen halen.

Gr. st**per

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Goeiste
  • Goeiste's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
9 jaren 11 maanden geleden #103734 door Mike-ZENKAI
Beantwoord door Mike-ZENKAI in topic Free download GT6 Car database
Zozo, met verkeerde been uit bed gestapt?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 11 maanden geleden #103736 door OR_BJZ
Beantwoord door OR_BJZ in topic Free download GT6 Car database

ik sta boven mensen zoals jij met zulke laaggeplaatste opmerkingen en je zal heel hoog moeten komen om mij naar beneden te kunnen halen.


Het zit je nogal hoog.....doe es ff rustig man..............

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 11 maanden geleden #103739 door mrmellow
Beantwoord door mrmellow in topic Free download GT6 Car database

Geheimzinnig of niet!, lekker of niet!, toch heb je gekeken!!
Maar mijn definitie van "Lekker" is toch anders dan zoals die jij die formuleert.

Reageer je altijd zo op alles?, zal je partner fijn vinden als die iets "lekker geheimzinnigs" voor je doet!!!

Wat een zielige, misplaatste, minne reactie. Hebben mensen zoals jij nou echt niets beters te doen dan een ander naar beneden te proberen te halen, opdat je je zelf dan kan verheffen?, niet bij mij, ik sta boven mensen zoals jij met zulke laaggeplaatste opmerkingen en je zal heel hoog moeten komen om mij naar beneden te kunnen halen.

Gr. st**per

Ik geloof dat nu iets te veel van jezelf laat zien ;) :lol:
Nu kan ik je aan het kruis nagelen... maar ik denk dat je dat door met zo te reageren zelf al hebt gedaan. :dry:

Met 'lekker geheimzinnig' doelde ik op de manier waarop je je lijst met het publiek wilt delen.
Blijf kijken en je krijgt een link ... maar eerst moet je ff wat letters opschrijven die je straks nodig hebt ? :S

Die dislike heb je trouwens van mij ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Jilt

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 11 maanden geleden #103748 door zoutjuh
Beantwoord door zoutjuh in topic Free download GT6 Car database
:pinch:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 11 maanden geleden #103749 door iAMAGT5FAN
Beantwoord door iAMAGT5FAN in topic Free download GT6 Car database
Ik ben verdwaald en snap niet meer waarom men boos op elkaar is. :(
Erg jammer dat een post zo gaat.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 11 maanden geleden #103750 door Kaarraak
Beantwoord door Kaarraak in topic Free download GT6 Car database

Geheimzinnig of niet!, lekker of niet!, toch heb je gekeken!!
Maar mijn definitie van "Lekker" is toch anders dan zoals die jij die formuleert.

Reageer je altijd zo op alles?, zal je partner fijn vinden als die iets "lekker geheimzinnigs" voor je doet!!!

Wat een zielige, misplaatste, minne reactie. Hebben mensen zoals jij nou echt niets beters te doen dan een ander naar beneden te proberen te halen, opdat je je zelf dan kan verheffen?, niet bij mij, ik sta boven mensen zoals jij met zulke laaggeplaatste opmerkingen en je zal heel hoog moeten komen om mij naar beneden te kunnen halen.

Gr. st**per


Beste Goeiste,

Ik vind bovenstaande post niet gepast. Je post iets in het engels, met een filmpje erbij dat niet goed te volgen is. Ook voor mij is het onduidelijk wat je hier nu precies mee wilt. Om vervolgens zo'n tirade te houden als iemand hier een opmerking over maakt gaat mij wat te ver. Zeker omdat je nog nieuw bent op het forum en Mellow helemaal niet kent.

Ik nodig je uit om je filmpje toe te lichten en verder deel te nemen hier op het forum en/of onze online races, maar dan wel binnen de forum- en fatsoensregels.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Jilt, mrmellow

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
9 jaren 11 maanden geleden - 9 jaren 11 maanden geleden #103758 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Free download GT6 Car database
Ik ben het geheel met Kaarraak eens, als je niet tegen kritiek kunt, ben je wat mij betreft de zwakste schakel.

Ik heb je bestand daarentegen gedownload om te kijken wat je ervan gemaakt hebt.
Ik zie dat je veel zorg en aandacht hebt besteed hieraan.
Kennelijk probeer je zoveel mogelijk centjes te genereren op je youtube account, of poging daartoe. Ik kan echter veel makkelijker een zelfde soort bestand vinden via een google zoektocht, gratis, makkelijk te downloaden en veilig.

Daarbij is het bestand inmiddels zo log en groot, dat het niet prettig laden is met mijn al wat oudere desktop.
Tevens staat er info in waarvan ik niet meteen zeg dat ik hiervan profijt kan hebben in het maken van een keuze in racen of iets dergelijks.
Ik zie op je youtube dik over de duizend filmpjes, die allemaal gaan over zaken die je zo kunt bereiken in Gran Turismo. Wat is daar het doel van? Misschien een lekkere replay van een online race maken ofzo?

Moet je hier maar eens kijken voor wat inspiratie....

www.youtube.com/channel/UCynytxVwPy02oNG_HozOIKg

Dus, in plaats van reclame te maken voor je youtube account, doe waar Gran Turismo voor bedoeld is.... RACEN. Kom lekker online met ons, kijken of je daar mooie films van kan maken ;)

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast
Laatst bewerkt 9 jaren 11 maanden geleden door Jilt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: mrmellow

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer