- Berichten: 9
- Ontvangen bedankjes 0
Nordschleife 550pp BMW GTR
10 jaren 2 maanden geleden #101465
door PJ_den_OTTER
Nordschleife 550pp BMW GTR werd gestart door PJ_den_OTTER
Heey beste race freaks.
Met gt5 had ik mijn BMW CSL en GTR lexus LFA super afgesteld op 550pp.
Nu met GT6 volg ik ook mijn afstelling als GT5, Maar heb nu vanalles geprobeerd, hard en zachte vering, maar bij de snelle bochten als ik de curb raak kom ik op 2 wielen sommige snellen bochten gaat die ook op 2 wielen.
Ook zwalkt me auto erg bij het aanremmen na een snelle bocht.
Hier mijn afstelling.
ophanging ; V=voor A=achter (lijkt me duidelijk maar toch voor de zekerheid)
Hoogte
V 75mm A 80mm
Vering
V 5.50 A 8.00
Dempers in
V 4 A 4
Dempers uit
V4 A 4
Stabilisator
V 4 A5
Wielhoek
V 1.0 A 0.00
Toe/uitspoor
V 0.00 A0.20
Rembalance
V 6 A5
Heb geen vleugels erop zitten
Race Zacht
Difrentieel
Start 20
Acceleratie 15
Rem 5
Met gt5 had ik mijn BMW CSL en GTR lexus LFA super afgesteld op 550pp.
Nu met GT6 volg ik ook mijn afstelling als GT5, Maar heb nu vanalles geprobeerd, hard en zachte vering, maar bij de snelle bochten als ik de curb raak kom ik op 2 wielen sommige snellen bochten gaat die ook op 2 wielen.
Ook zwalkt me auto erg bij het aanremmen na een snelle bocht.
Hier mijn afstelling.
ophanging ; V=voor A=achter (lijkt me duidelijk maar toch voor de zekerheid)
Hoogte
V 75mm A 80mm
Vering
V 5.50 A 8.00
Dempers in
V 4 A 4
Dempers uit
V4 A 4
Stabilisator
V 4 A5
Wielhoek
V 1.0 A 0.00
Toe/uitspoor
V 0.00 A0.20
Rembalance
V 6 A5
Heb geen vleugels erop zitten
Race Zacht
Difrentieel
Start 20
Acceleratie 15
Rem 5
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- PJ_den_OTTER
- Onderwerp Auteur
- Offline
- Gebruiker
Minder
Lees meer
10 jaren 2 maanden geleden - 10 jaren 2 maanden geleden #101488
door mv1979
Beantwoord door mv1979 in topic Nordschleife 550pp BMW GTR
De physics van GT6 zijn ook heel anders dan in GT5 dus dit is wel verklaarbaar. Je zou kunnen proberen de remgevoeligheid van je differentieel hoger te zetten dan zou hij stabieler moeten worden bij remmen en in de bochten. Jij hebt hem op de laagste stand staan dus dan wordt hij onstabieler. Als dit niet lukt zou ik toch proberen een achterspoiler te monteren (dit kost ook geen pp's i.t.t. GT5.
Laatst bewerkt 10 jaren 2 maanden geleden door mv1979.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: PJ_den_OTTER
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- mv1979
- Offline
- Spammer
Minder
Lees meer
- Berichten: 1175
- Ontvangen bedankjes 84
10 jaren 2 maanden geleden #101494
door PJ_den_OTTER
Beantwoord door PJ_den_OTTER in topic Nordschleife 550pp BMW GTR
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- PJ_den_OTTER
- Onderwerp Auteur
- Offline
- Gebruiker
Minder
Lees meer
- Berichten: 9
- Ontvangen bedankjes 0
10 jaren 1 maand geleden #103227
door raycer
Beantwoord door raycer in topic Re:Re: Nordschleife 550pp BMW GTR
Op de nordschleiffe moet je van de curbstones afblijven! Als je er ooit op het echte circuit geweest bent, dan zie je ook direct waarom. De curbs zijn zo hoog! Ik rij zelf ook vaak net tegen o net erop, dan ben je tijd kwijt...... je kan je wagen hoger leggen om het effect minder te hebben, maar is zeker geen succes voor betere rondetijden.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- raycer
- Offline
- Gebruiker
Minder
Lees meer
- Berichten: 27
- Ontvangen bedankjes 0
10 jaren 1 maand geleden #103228
door raycer
Beantwoord door raycer in topic Re:Re: Nordschleife 550pp BMW GTR
Zet ook je dempers uit vooraan op 6 en achteraan op 5 met uw setting. Ik raad je aan om je dempers in op 6-6 en uit op 10-8 te zetten voor de nordschleiffe.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- raycer
- Offline
- Gebruiker
Minder
Lees meer
- Berichten: 27
- Ontvangen bedankjes 0
10 jaren 1 maand geleden #103229
door Qwaribo
Beantwoord door Qwaribo in topic Re:Re: Nordschleife 550pp BMW GTR
Ik heb het ook met de Huayra.. Met veel auto's al rare sprongen gemaakt..
Ik ben er een aantal keer geweest en ook zelf gereden. Ik ga 19 april weer. Ik ben het zeker niet eens met je stelling! Er zitten wel degelijk een aantal curbs in die ik, en andere rijders die ik ken, meepak(ken). Dacht Hatzenbach en voor Brünnchen dat de secties heten.
Ook is een lijn persoonlijk en afhankelijk van het type auto/aandrijving.
Op de nordschleiffe moet je van de curbstones afblijven! Als je er ooit op het echte circuit geweest bent, dan zie je ook direct waarom. De curbs zijn zo hoog! Ik rij zelf ook vaak net tegen o net erop, dan ben je tijd kwijt...... je kan je wagen hoger leggen om het effect minder te hebben, maar is zeker geen succes voor betere rondetijden.
Ik ben er een aantal keer geweest en ook zelf gereden. Ik ga 19 april weer. Ik ben het zeker niet eens met je stelling! Er zitten wel degelijk een aantal curbs in die ik, en andere rijders die ik ken, meepak(ken). Dacht Hatzenbach en voor Brünnchen dat de secties heten.
Ook is een lijn persoonlijk en afhankelijk van het type auto/aandrijving.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- Qwaribo
- Offline
- Gebruiker
Minder
Lees meer
- Berichten: 321
- Ontvangen bedankjes 13
10 jaren 1 maand geleden #103230
door mv1979
Beantwoord door mv1979 in topic Nordschleife 550pp BMW GTR
juist niet, als je je dempers zo hard zet gá je juist stuiteren?
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- mv1979
- Offline
- Spammer
Minder
Lees meer
- Berichten: 1175
- Ontvangen bedankjes 84
10 jaren 1 maand geleden #103242
door raycer
Beantwoord door raycer in topic Re:Re: Nordschleife 550pp BMW GTR
ik vind dat jullie wagens redelijk zacht afgeveerd staan, hierdoor kan. Je ook een te hoge rebound hebben. Ik rij zelf rond de 10kg hardheid van veren met dempers in op 6 uit op 10-8. Heb de wagen ook voor en achter op 95mm hoogte liggen.juist niet, als je je dempers zo hard zet gá je juist stuiteren?
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- raycer
- Offline
- Gebruiker
Minder
Lees meer
- Berichten: 27
- Ontvangen bedankjes 0
9 jaren 11 maanden geleden #104698
door Patric1964
Beantwoord door Patric1964 in topic Nordschleife 550pp BMW GTR
en heb je nu de juiste instellingen want ik rij afentoe met 600 PP en 550 PK, ik ben dan de host, maar word aan alle kanten ingehaald! Dus vroeg me af of jij nu de juiste instellingen hebt gevonden!!!! thanks
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
- Patric1964
- Offline
- Gebruiker
Minder
Lees meer
- Berichten: 8
- Ontvangen bedankjes 0