GT5 in de prullebak?

10 jaren 6 maanden geleden #96013 door Peetjuhh
GT5 in de prullebak? werd gestart door Peetjuhh
Hoi allemaal,

Iedereen wachtend op GT6 en daarom GT5 in de prullebak gepleurd? B)

Ondanks gezondheidsklachten, ben ik ook wachtend op GT6! Liever vandaag dan morgen.
Bovenstaande is mede de redenen dat ik niet veel gedaan heb met GT5 de laatste tijd. Doch heb ik weer geprobeerd de seasonal events weer te rijden.
Wel met... ergernis.

Gek werd ik van meldingen dat ik geen bonusrommel meer kon krijgen, daar de max bereikt was.
Alles aan helmen e.d. weggegooid(wat moet je met die zooi)
Ik blijf het jammer vinden, dat je nog te veel klikken moet her en der in de menu's, om verder te kunnen.
Hoop daarom ook van ganse harte, dat je GT6 qua meldingen e.d., zelf aanpassen en bewaren kan.
Jammer is ook, dat men in GT5 nog steeds kiest voor banden, die zelfs in normal life niet onder de auto's zitten.

Ohh, is het ueberhaupt zinvol om geld voor GT6 te bewaren? Denk dat je er niks mee kunt, maar vraag toch ff voor alle zekerheid:-)
Dan kan ik ook die 20 milj opdoeken. B) Scheelt ook weer meldingen over max bereik:p

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Peetjuhh
  • Peetjuhh's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
10 jaren 6 maanden geleden - 10 jaren 6 maanden geleden #96017 door mrmellow
Beantwoord door mrmellow in topic GT5 in de prullebak?
Ik zou zeggen, kom lekker online racen ;)

Had GTHQ er niet geweest stond mijn GT5 2 jaar terug al op marktplaats :laugh:
Ik heb dus hoge verwachtingen van het online/socialmedia/community gedeelte van GT6 :whistle:
Laatst bewerkt 10 jaren 6 maanden geleden door mrmellow.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 6 maanden geleden - 10 jaren 6 maanden geleden #96018 door Djie
Beantwoord door Djie in topic GT5 in de prullebak?
Er is op dit moment nog geen nieuws over het overzetten van credits/auto's vanaf GT5 naar GT6. Dit soort dingen spelen natuurlijk altijd en is het altijd maar de vraag of het ontwikkelteam Polyphony Digital de tijd erin willen steken om dit voor elkaar te krijgen. Persoonlijk hoeft het van mij niet, vind het altijd wel leuk om opnieuw te beginnen en je wagenpark op te bouwen en licenties te halen.

Toch blijft het belangrijkste gedeelte online racen! Zodra GT6 uit is zal ik denk ik alleen nog maar in GT6 online gaan rijden :) GT5 krijgt dan een plekje op de schoorsteenmantel als ik die zou hebben :)
Laatst bewerkt 10 jaren 6 maanden geleden door Djie.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 6 maanden geleden #96021 door mv1979
Beantwoord door mv1979 in topic GT5 in de prullebak?
Zou het op zich wel prettig vinden als ik m'n licenties zou kunnen overzetten zodat ik meteen aan de slag kan. Credits en auto's hoeft van mij niet zonodig, is juist leuk om dit opnieuw te doen toch?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 6 maanden geleden #96073 door Peetjuhh
Beantwoord door Peetjuhh in topic GT5 in de prullebak?

Ik zou zeggen, kom lekker online racen ;)

Had GTHQ er niet geweest stond mijn GT5 2 jaar terug al op marktplaats :laugh:
Ik heb dus hoge verwachtingen van het online/socialmedia/community gedeelte van GT6 :whistle:


Online racen heb ik ook al best wel veel gedaan. Op zich wel gaaf en leuk, maar niet altijd mijn ding qua deelname voorwaarden. :)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Peetjuhh
  • Peetjuhh's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
10 jaren 6 maanden geleden #96074 door Peetjuhh
Beantwoord door Peetjuhh in topic GT5 in de prullebak?

Er is op dit moment nog geen nieuws over het overzetten van credits/auto's vanaf GT5 naar GT6. Dit soort dingen spelen natuurlijk altijd en is het altijd maar de vraag of het ontwikkelteam Polyphony Digital de tijd erin willen steken om dit voor elkaar te krijgen. Persoonlijk hoeft het van mij niet, vind het altijd wel leuk om opnieuw te beginnen en je wagenpark op te bouwen en licenties te halen.

Toch blijft het belangrijkste gedeelte online racen! Zodra GT6 uit is zal ik denk ik alleen nog maar in GT6 online gaan rijden :) GT5 krijgt dan een plekje op de schoorsteenmantel als ik die zou hebben :)


Voor mij is het ook niet een vereiste, maar gewoon ff iets wat ik mij afvroeg. Voor ik mijn accounts om zeep help :laugh:
Gewoon van begin af aan weer alles opbouwen, is ook nog leuk ook om te doen.
1 ding ben ik wel al zeker van, japanse auto's zullen vast niet meer dan 50 of zo worden in mijn garage. B)
Nu heb ik gekeken hoe ik die garage van mij ontdoen kan van veel japans spul, maar je kunt dus niet ineens een hele zooi in 1 keer verwijderen! :angry:

Is er een optie bekend, waarmee je de saved game patchen kunt en zodoende die hele japanse zooi in 1 keer wissen kunt? :evil:

Wat GT6 aangaat, hoop ik dat je met online racen ...vooraf ook gelijk de voorwaarden voor deelname kunt zien. Scheelt elke keer weer er in en uit gaan qua tijd. B)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Peetjuhh
  • Peetjuhh's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
10 jaren 6 maanden geleden #96075 door Peetjuhh
Beantwoord door Peetjuhh in topic GT5 in de prullebak?
ff tussendoor met een Mini een seasonal van 650PP op de Nurburgring gewonnen. :laugh:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Peetjuhh
  • Peetjuhh's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer