Welkom, Gast
Gebruikersnaam Wachtwoord: Onthoudt mij

DLC RouteX probleem
(1 bekijken) (1) Gast
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3

Onderwerp: DLC RouteX probleem

DLC RouteX probleem 3 maanden, 1 week geleden #67375

Beste mensen,

Ik heb gisteravond DLC RouteX gekocht in de PSstore.
Na het gekocht en gedownload te hebben (grootte 100kb) startte ik GT5 op en ging ik direct via het hoofdmenu naar "rechts" en klikte op het Downloadablecontent icoon, dat rood/roze icoontje, om het te willen installeren.
Toen kreeg ik helaas de melding "No downloadable content found"

Hoe komt dit? Ik heb er netjes voor betaald en krijg het niet.
Ook heb ik het via de ps store nog een paar keer geprobeerd te downloaden maat nix werkt..

Wie kan me helpen?

Groet Mark
  • Mark
  • Afwezig
  • Gebruiker

Re: DLC RouteX probleem 3 maanden, 1 week geleden #67437

Ik ga er vanuit dat je de download met dezelfde account is gedaan als waar je mee speelt.
Je zou kunnen proberen om via de PS store hem opnieuw te downloaden.
Als hij er dan nog niet staat, weet ik het ook verder niet...

Re: DLC RouteX probleem 3 maanden, 1 week geleden #67439

HF_BobdeBauer schreef :
Ik ga er vanuit dat je de download met dezelfde account is gedaan als waar je mee speelt.
Je zou kunnen proberen om via de PS store hem opnieuw te downloaden.
Als hij er dan nog niet staat, weet ik het ook verder niet...

De familypack erbij downloaden heeft voor velen het probleem opgelost!
  • Djie
  • Afwezig
  • Administrator

Re: DLC RouteX probleem 3 maanden, 1 week geleden #67443

Ik heb maar 1 ps account dus daar ligt het helaas niet aan..
Ook heb ik geprobeerd het meerdere malen extra te downloaden maar helaas werkte dat ook niet.
Wat is dat familypack en wat kost het? Ik heb namelijk geen "tegoed" meer op mn account.
Ik zou ook niet zo snel weten waar ik dat hier op Curacao kan kopen. De gamestores zijn hier heel bootleg helaas.

Whaha ik wil of die racebaan of mn geld terug
  • Mark
  • Afwezig
  • Gebruiker

Re: DLC RouteX probleem 3 maanden, 1 week geleden #67449

Family pack is gratis, staat tussen GT5 in store

Re: DLC RouteX probleem 3 maanden, 1 week geleden #67453

Oh super, ik ga zodra ik tijd heb kijken of dat helpt.
Thanks gor the tip!
  • Mark
  • Afwezig
  • Gebruiker

Re: DLC RouteX probleem 3 maanden, 1 week geleden #67463

Misschien kan het ook hier mee te maken hebben. Dit artikel vond ik op insidegamer.

Problemen met PSN na onderhoud
Nieuws | 6 februari 2012 -

Een aantal leden PlayStation Network-gebruikers ondervindt momenteel problemen met de service, waardoor download- en transactielijsten leeg zijn. Dit gebeurde nadat Sony onderhoud pleegde aan de Europese tak van de dienst.

Door het probleem, wat een 80023102-error oplevert, kunnen gebruikers eerder gekochte producten niet opnieuw downloaden en is het ook niet meer mogelijk om nieuwe producten uit de store te downloaden. Vooral PlayStation Plus- leden lijken hier last van te hebben, maar het probleem komt ook voor bij andere mensen.

Sony heeft inmiddels gereageerd en zegt aan een oplossing te werken. "We kennen het probleem dat ontstaan is na het onderhoud op PlayStation Network en we werken momenteel aan een oplossing. Er is niets dat jullie hoeven te doen," zo schrijft een communitymanager op het EU PlayStation-forum, die daaraan toevoegt dat gebruikers zich geen zorgen hoeven te maken dat zij hun bestanden kwijtraken.

Geplaatst op 6 februari 2012 om 10:54 door Crew

Bron: PSN Stores

Re: DLC RouteX probleem 3 maanden, 1 week geleden #67469

Misschien heeft het er mee te maken dat je op Curaçao zit.
Ik weet niet hoe het met de restricties van de PS store zit.
Heb je een nederlandse disc of 1 uit een ander land?
Als je bijv een amerikaanse disc hebt, kun je niet een nederlandse dlc gebruiken.

Re: DLC RouteX probleem 3 maanden, 1 week geleden #67511

Mannen bedankt voor het zover beantwoorden van mijn vraag.

Die family pack kan ik helaas niet downloaden, hij zegt dan: deze content is niet beschikbaar voor deze account.
Mijn ps3 komt uit nederland, die heb ik daar gekocht toen ik daar nog woonde, maar GT5 heb ik hier op Korsow gekocht.. Zou het daar aan kunnen liggen?

Groet
  • Mark
  • Afwezig
  • Gebruiker

Re: DLC RouteX probleem 3 maanden, 1 week geleden #67513

Mark schreef :
Mannen bedankt voor het zover beantwoorden van mijn vraag.

Die family pack kan ik helaas niet downloaden, hij zegt dan: deze content is niet beschikbaar voor deze account.
Mijn ps3 komt uit nederland, die heb ik daar gekocht toen ik daar nog woonde, maar GT5 heb ik hier op Korsow gekocht.. Zou het daar aan kunnen liggen?

Groet

Oe denk dat daar het probleem ligt... Dat geeft HF_BobdeBauer ook al aan. Zou even bellen met de Playstation Helpdesk...kijken of ze iets weten!
  • Djie
  • Afwezig
  • Administrator
  • Pagina:
  • 1
  • 2
  • 3
Tijd voor maken pagina: 1.01 seconden

Welkom

Inloggen met Facebook

Kalender

Forum berichten