De nieuwe Lotus Evora

15 jaren 7 maanden geleden #264 door DerbiMikey
De nieuwe Lotus Evora werd gestart door DerbiMikey
Drive the Lotus Evora at the British International Motorshow in association with Gran Turismo™ – the real driving simulator on PLAYSTATION®3

In a hi-tech twist to the unveiling, Lotus fans will find it easier to test-drive the brand new Evora than ever before, thanks to the car’s inclusion in a special demo of Gran Turismo 5 Prologue™.

Lotus has a long-standing relationship with Polyphony, the game’s developer with Lotus cars appearing in each release of the Bafta award-winning Gran Turismo series. Now, thanks to the new title’s unprecedented realism (enabled by the ultra-powerful PLAYSTATION®3 system), Gran Turismo drivers will find their virtual ride in the new Lotus Evora to be startlingly similar to the real thing giving Lotus fans a taster of what to expect before the Evora is available to test-drive for real in Spring 2009.

Polyphony’s digital model of the Lotus Evora was unveiled simultaneously with the car at the British International Motorshow in London last week and fans can try their hand at the game via demo pods situated on the Lotus stand for the duration of the show.

Mike Kimberley, Group Lotus CEO remarked, “We are delighted to join forces with Sony Computer Entertainment and Polyphony once again on such a special occasion for Lotus. The Launch of the Lotus Evora is a milestone for us and represents a new and exciting phase of our development. I’d like to thank the Gran Turismo team for organising this outstanding addition to our exhibit at the British International Motorshow and hope guests enjoy the first ride in our Evora, albeit a virtual one.”

Guests to the Lotus stand at London’s Excel exhibition centre will be able to navigate an Evora on the new London city circuit which was recently introduced to the GT series with the release of Gran Turismo 5 Prologue. The London city circuit takes in some of the city’s most popular landmarks including Piccadilly Circus, Shaftesbury Avenue, Charing Cross, the National Portrait Gallery and Trafalgar Square.

Hier wat vette pics van deze auto in GT :


Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • DerbiMikey
  • DerbiMikey's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
15 jaren 7 maanden geleden #271 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Re:De nieuwe Lotus Evora
OK thnx voor de info DerbiMikey, +1 karma! Zal er morgen even een frontpage item van maken! Mss dat deze met de aankomende update wel beschikbaar zal komen!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
15 jaren 7 maanden geleden #323 door a Guest
Beantwoord door a Guest in topic Re:De nieuwe Lotus Evora
I got A lotus that must come in the full game, it's called the ECE elise and it's A fully electric version of the normal elise.
It's A very green and very fast car and you can drive 300 KM/180 Miles on 1 full battery.
It's much faster and make less noise than A fuel version.
give me A email when you want this one in GT5 and I sent you the official info and sttings and all you need.
it's build by official lotus dealer Van Der Kooi and I got contacts with that guys.

My email for more info is: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Search for this on Youtube to get A moving ECE elise: Essent promoot elektrische auto's

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • a Guest
  • a Guest's Profielfoto
  • Bezoeker
15 jaren 6 maanden geleden #350 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Re:De nieuwe Lotus Evora
Wij zijn hier geen officieel GranTurismo5 website, deze site is bedoeld als fansite, voor en door liefhebbers van Gran Turismo 5!
Wel leuk dat je vindt dat deze Lotus in de Game MOET komen! Hopelijk komt hij erook in want hij ziet er goed uit!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
15 jaren 6 maanden geleden #352 door a Guest
Beantwoord door a Guest in topic Re:De nieuwe Lotus Evora
Tja weet ik nu ook pas maar ik hoopte dat jullie me een linkje konden geven naar de juiste want dit is niet alleen omdat ik het wil maar ook om de auto's van ECE bekender te krijgen en om sponsors en kopers te overtuigen wat voor monsters je voor weinig krijgt want die wagens van ECE kosten bijna niks als je bedenkt hoeveel onderhoud en brandstof je bespaart.
ik heb namelijk contact met ECE en die geven me alle info die ik nodig heb om hem in het spel te krijgen en ook goedkeuring om te promoten en bepaalde info op internet vrij te geven als dat nodig is

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • a Guest
  • a Guest's Profielfoto
  • Bezoeker
15 jaren 6 maanden geleden #353 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Re:De nieuwe Lotus Evora
Top dan kan je er vast wel voor zorgen dat de eerste winnaar van de online cup hier een proefrit mag maken met die auto! Laat maar weten via mijn mail, kan je vinden in mijn profiel <

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
15 jaren 5 maanden geleden #363 door a Guest
Beantwoord door a Guest in topic Re:De nieuwe Lotus Evora
moet er eerst een digitale versies door de makers worden gemaakt.
maar ik weet niet hoe ik die kan bereiken, als dat eenmaal lukt dan link ik hem meteen door naar de directeur van ECE Willem Van Der Kooi.
kun jij even voor mij uitzoeken hoe ik ze kan bereiken want ik weet het echt niet meer

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • a Guest
  • a Guest's Profielfoto
  • Bezoeker
15 jaren 2 maanden geleden #784 door evofan
Beantwoord door evofan in topic Re:De nieuwe Lotus Evora
Ik vind em cool! B) Rijd ook best wel fijn. Ietjes meer power zou mooier zijn geweest maar daar kan Gran Turismo ook niets aan doen!;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer