Augustus Update

15 jaren 7 maanden geleden #278 door Djie
Augustus Update werd gestart door Djie
Heb de update inmiddels binnen en een aantal races kunnen rijden. Zijn duidelijk wat performance verbeteringen. Ook is er een grote verandering aan het geluid van de verschillende auto's.
Ik merk dit vooral wanneer ik achter een andere auto rij. Hoe dichter ik bij kom hoe harder het geluid van de auto voor me word, op zich logisch maar dat geluid overstemt mijn auto geluid! Ik rij met incar view dus lijkt me deze "geluidsoverlast" een beetje overdreven...

iemand ook hier last van?

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
15 jaren 7 maanden geleden #280 door DerbiMikey
Beantwoord door DerbiMikey in topic Re:Augustus Update
dat was mij eerlijk gezegd ook al opgevallen idd...
is wel leuk en aardig, maar je kan idd op deze manier moeilijk je eigen motor horen....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
15 jaren 7 maanden geleden #285 door Latour
Beantwoord door Latour in topic Re:Augustus Update
Heb het nog niet geprobeert die nieuwe update, is de online mode ook wat beter geworden? En wanneer komt die schademodel nou eens eindelijk? Ben wel blij om die andere veranderingen waardoor het realisme alleen maar beter wordt!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
15 jaren 7 maanden geleden - 15 jaren 7 maanden geleden #289 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Re:Augustus Update
jah ik vind de online modus wel een stukje beter, bij de beginner races hoef je nu echt niet te kijken je kan nu gewoon ongestraft overal afsnijden op bijv. Suzuka en wallgrinden op de Highspeedring. Gevordenen is beter, het penalty systeem is echt een stuk verdraagzamer geworden :)

Al vind ik het bovengenoemde geluidissue wel een kwalijke zaak, doet juist niet ten goede van het realisme :(
Laatst bewerkt 15 jaren 7 maanden geleden door Djie.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer