geen eigen recordtijden in klassement te zien...

14 jaren 4 maanden geleden #5340 door a Guest
Ik weet niet of dit het juiste forum is ervoor. Maar goed.

In de handleiding staat dat je eigen snelste rondetijden in klassement onderaan staan. Daar staat dus wel een sectie voor mijn eigen records, alleen staat er geen record in????

Hij slaat telkens alles automatisch op als ik uit een menu ga, dus de gegevens zouden dan toch daarbij moeten staan.

Of zie je je records tijden pas als je het spel helemaal unlocked hebt ofzo?

Zo zie ik dus nooit mijn beste ronde staan als ik weer eens opnieuw aan een race begin, zodoende weet ik nooit of ik al sneller ben dan mijn snelste ronde. Hij laat dan enkel de tijd zien van de snelste ronde van die sessie.

Dus moet ik eerst een rondje rijden om een tijd te hebben.

Ik vind dit erg vervelend en onhandig. Ik heb al in opties gezocht en in de handleiding maar niks gevonden.

Suggesties?

Thnx

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • a Guest
  • a Guest's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
14 jaren 4 maanden geleden #5341 door Jilt
Deze thread staat op de juiste plek!

Ik snap even niet helemaal wat je bedoeld.
Bedoel je in een race, of een Time Trial?
Time Trial noteert altijd de snelste ronde tijd.

Bij een race heb je gedurende de race je snelste tijd in beeld (rechts bovenin) en na de race heb je een overzicht met de totale eindtijden en verschillen qua onderlinge auto's.
Deze tijden worden idd niet opgeslagen en zal je dus handmatig zelf moeten bijhouden.

Ik vraag me alleen af waarom je dat nodig hebt...

Om een Cruijf uitspraak te doen, als je wilt winnen in een race, moet je sneller zijn dan de rest, of zoiets, .... toch :blink: (ben niet zo thuis in voetbal :P )

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 4 maanden geleden #5342 door Rikson66
Beantwoord door Rikson66 in topic Re:geen eigen recordtijden in klassement te zien...
Fantasmagor schrijft:

In de handleiding staat dat je eigen snelste rondetijden in klassement onderaan staan. Daar staat dus wel een sectie voor mijn eigen records, alleen staat er geen record in????

Hij slaat telkens alles automatisch op als ik uit een menu ga, dus de gegevens zouden dan toch daarbij moeten staan.

Of zie je je records tijden pas als je het spel helemaal unlocked hebt ofzo?

Zo zie ik dus nooit mijn beste ronde staan als ik weer eens opnieuw aan een race begin, zodoende weet ik nooit of ik al sneller ben dan mijn snelste ronde. Hij laat dan enkel de tijd zien van de snelste ronde van die sessie.

Dus moet ik eerst een rondje rijden om een tijd te hebben.

Ik vind dit erg vervelend en onhandig. Ik heb al in opties gezocht en in de handleiding maar niks gevonden.

Suggesties?

Thnx


Als je praat over klassement onderaan,dit wordt weergegeven als je een ronde in Time trial gereden hebt.Deze ronde krijg je alleen te zien bij dezelfde auto/track/realisme.Let op,deze ronde tijd dient wel "wit" (clean) te zijn,anders wordt er helemaal niets opgeslagen.Ook moet de PS met internet verbonden zijn.Hierdoor wordt je tijd on-line opgeslagen,en is hij voor iedereen te zien,mits je in staat bent om in de top 100 te rijden.Tijdens het laden van TT laat het scherm je persoonlijke records van gekozen track,met eventueel diverse auto's.Deze records zijn wel te wissen in menu,en ik weet niet of er een optie is om gereden tijden niet op te slaan.Ook deze tijden dienen clean te zijn.Hoop dat je hier iets aan hebt :laugh:
Grtz

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 4 maanden geleden #5343 door a Guest
Beantwoord door a Guest in topic Re:geen eigen recordtijden in klassement te zien...
Haha,

Ik zit nog steeds op die B-3 Eiger N, lancer.

Ik krijg hem niet onder de 1.15

Maar goed gisteren heb ik een 1.16 gereden en dat is mijn record op die baan met die wagen. Dit record krijg ik niet terug te zien tijdens een nieuwe sessie(vandaag), en dat klopt volgens jou dus dat is duidelijk. (Ik zou dan een herhaling kunnen opslaan en de tussentijden zelf opschrijven voor de volgende dag/sessie.)

Maar ik zou die toch wel onderaan moeten zien als "mijn record" in het klassement waar je de top 100 ziet???(onderaan)

En daar staat dus niks, voor geen enkele baan,auto etc etc.

Zo wilde ik ook proberen om met een ghost te rijden en heb dus na een sessie een herhaling ervan opgeslagen met het idee dat ik die dan als ghost kan gebruiken.

ook dit doe ik denk ik ergens fout want ik krijg het niet voor elkaar.

Help:(

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • a Guest
  • a Guest's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
14 jaren 4 maanden geleden #5344 door a Guest
Beantwoord door a Guest in topic Re:geen eigen recordtijden in klassement te zien...
Rikson66 schrijft:

Fantasmagor schrijft:

In de handleiding staat dat je eigen snelste rondetijden in klassement onderaan staan. Daar staat dus wel een sectie voor mijn eigen records, alleen staat er geen record in????

Hij slaat telkens alles automatisch op als ik uit een menu ga, dus de gegevens zouden dan toch daarbij moeten staan.

Of zie je je records tijden pas als je het spel helemaal unlocked hebt ofzo?

Zo zie ik dus nooit mijn beste ronde staan als ik weer eens opnieuw aan een race begin, zodoende weet ik nooit of ik al sneller ben dan mijn snelste ronde. Hij laat dan enkel de tijd zien van de snelste ronde van die sessie.

Dus moet ik eerst een rondje rijden om een tijd te hebben.

Ik vind dit erg vervelend en onhandig. Ik heb al in opties gezocht en in de handleiding maar niks gevonden.

Suggesties?

Thnx


Als je praat over klassement onderaan,dit wordt weergegeven als je een ronde in Time trial gereden hebt.Deze ronde krijg je alleen te zien bij dezelfde auto/track/realisme.Let op,deze ronde tijd dient wel "wit" (clean) te zijn,anders wordt er helemaal niets opgeslagen.Ook moet de PS met internet verbonden zijn.Hierdoor wordt je tijd on-line opgeslagen,en is hij voor iedereen te zien,mits je in staat bent om in de top 100 te rijden.Tijdens het laden van TT laat het scherm je persoonlijke records van gekozen track,met eventueel diverse auto's.Deze records zijn wel te wissen in menu,en ik weet niet of er een optie is om gereden tijden niet op te slaan.Ook deze tijden dienen clean te zijn.Hoop dat je hier iets aan hebt :laugh:
Grtz


Hey Bedankt!

Met clean bedoel je dus dat je echt nergens iets hebt geraakt neem ik aan. Want dat kan natuurlijk goed zo zijn dat ik dat wel heb gedaan en tot nu toe dus gewoon nog GEEN clean ronde heb gereden(diepe schaamte).

B-3 valt toch onder time trial overigens?

Die top 100 is absoluut nog lang niet haalbaar voor me uiteraard. Maar er is een ruimte onder die lijst(dus niet IN die lijst) waar je eigen record kan staan. Als ik het goed begrijp wordt dat record dus online opgeslagen, en alleen CLEAN.

auto/track/realisme is me ook duidelijk die staat dan goed.

Ik ben ALTIJD online, en auto-save staat ook aan.

Dan kun je pas een GHOST laden als je er eentje CLEAN hebt gereden, die vervolgens automatisch online wordt opgeslagen?

Thnx again...

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • a Guest
  • a Guest's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
14 jaren 4 maanden geleden #5348 door Rikson66
Beantwoord door Rikson66 in topic Re:geen eigen recordtijden in klassement te zien...
Nee,als je praat over B-3 ben je met de events bezig.Als je in het menu arcade kiest,en achtereenvolgens timetrial,dan kun je in beschreven top 100 geraken.Tijdens zulke sessies is het wel mogelijk om je snelste ronde op te slaan,en die op een later tijdstip te laden zodat je met je eigen ghost kunt rijden.Als je in dat menu naar on-line rankings gaat zie je de bewuste top 100.Van de snelste 10 in deze lijst kun je trouwens ook hun lap downloaden en als ghost gebruiken,kan heel leerzaam zijn om rempunten en ideale lijn van bepaalde track te gebruiken,suc6!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14 jaren 4 maanden geleden #5349 door a Guest
Beantwoord door a Guest in topic Re:geen eigen recordtijden in klassement te zien...
Rikson66 schrijft:

Nee,als je praat over B-3 ben je met de events bezig.Als je in het menu arcade kiest,en achtereenvolgens timetrial,dan kun je in beschreven top 100 geraken.Tijdens zulke sessies is het wel mogelijk om je snelste ronde op te slaan,en die op een later tijdstip te laden zodat je met je eigen ghost kunt rijden.Als je in dat menu naar on-line rankings gaat zie je de bewuste top 100.Van de snelste 10 in deze lijst kun je trouwens ook hun lap downloaden en als ghost gebruiken,kan heel leerzaam zijn om rempunten en ideale lijn van bepaalde track te gebruiken,suc6!


SUPERRRRRRR

Heb net de TT in arcade gedaan en nu is het helemaal duidelijk. Echt bedankt voor jullie hulp/tijd/geduld, want mijn vragen worden uiteindelijk ook vanzelf door te spelen beantwoord, maar ja nu eenmaal hier is het makkelijk effe te vragen.

Anyways, heb net dus ff TT gedaan en sta 90ste in de top 100!!! Lachen toch.

Super speedway daytona, mitsub lancer evo IX 05, proff. 90. Fantasmagor...


Kickennnnnn.....

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • a Guest
  • a Guest's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Bezoeker
14 jaren 4 maanden geleden - 14 jaren 4 maanden geleden #5353 door Rikson66
Beantwoord door Rikson66 in topic Re:geen eigen recordtijden in klassement te zien...
Fantasmagor schrijft:
[]

SUPERRRRRRR

Heb net de TT in arcade gedaan en nu is het helemaal duidelijk. Echt bedankt voor jullie hulp/tijd/geduld, want mijn vragen worden uiteindelijk ook vanzelf door te spelen beantwoord, maar ja nu eenmaal hier is het makkelijk effe te vragen.

Anyways, heb net dus ff TT gedaan en sta 90ste in de top 100!!! Lachen toch.

Super speedway daytona, mitsub lancer evo IX 05, proff. 90. Fantasmagor...


Kickennnnnn.....[/quote]

:laugh: Ja leuk,denk dat je vandaag officieel besmet bent geraakt met GT virus.. :cheer:
Welkom.
Laatst bewerkt 14 jaren 4 maanden geleden door Rikson66.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer