LAN party!

10 jaren 8 maanden geleden #94561 door Qwaribo
LAN party! werd gestart door Qwaribo
In het forum voor de peiling voor de interesses in een endurance race kwam naar voren dat er wel wat personen zijn die een LAN party willen houden.

Waaronder ik!

Iemand ideeën, suggesties?

Ruimte huren? Bij iemand thuis? Opzich heb ik genoeg ruimte thuis maar mijn internet verbinding is bagger. Ik weet niet precies hoe dat zit, je hebt volgens mij wel een internetverbinding nodig..

Het lijkt mij wel erg leuk om te doen.

Ik hoor het graag van mensen die hier evaring/verstand van hebben.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Qwaribo
  • Qwaribo's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
10 jaren 8 maanden geleden #94587 door Qwaribo
Beantwoord door Qwaribo in topic LAN party!
Niemand? :silly:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Qwaribo
  • Qwaribo's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
10 jaren 8 maanden geleden #94588 door mrmellow
Beantwoord door mrmellow in topic LAN party!
Tis een beetje stil op het forum ;)

Vroegah vaak zat op lan parties geweest. Veelal zomers bij vrienden thuis, dus in de tuin/badkamer .. eigenlijk overal waar je maar kon gaan zitten :whistle:, maar ook in buurthuizen en bij een game/internet cafe waar alles al klaar stond.

Geen ervaring met een PS3 lanparty, maar ik heb er zeker oren naar :)
Een probleem voor mij zal een beeldscherm zijn... m'n tv kan ik moeilijk de deur uit krijgen :pinch:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 8 maanden geleden #94589 door Qwaribo
Beantwoord door Qwaribo in topic LAN party!

Tis een beetje stil op het forum ;)

Vroegah vaak zat op lan parties geweest. Veelal zomers bij vrienden thuis, dus in de tuin/badkamer .. eigenlijk overal waar je maar kon gaan zitten :whistle:, maar ook in buurthuizen en bij een game/internet cafe waar alles al klaar stond.

Geen ervaring met een PS3 lanparty, maar ik heb er zeker oren naar :)
Een probleem voor mij zal een beeldscherm zijn... m'n tv kan ik moeilijk de deur uit krijgen :pinch:

Sja vakantie denk ik..

Maar ik heb er helemaal geen ervaring mee. Wil die graag opdoen! Lijkt me wel erg leuk! :)

Maar tv moet te regelen zijn lijkt me. Ik heb me oouwe tv (sony bravia 32") aan me zus gegeven dus die pik ik dan wel in :p

Neem me eigen dan ook mee (samsung 46"). Me pa heeft een bus waar alles makkelijk in past dus moet goed te doen zijn. Kan zelfs wel een aantal mensen halen (incl playseats). De mensen moeten dan wel een beetje op de route liggen uiteraard.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Qwaribo
  • Qwaribo's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
10 jaren 8 maanden geleden #94590 door Djie
Beantwoord door Djie in topic LAN party!
Vakantie en erg druk op het werk ;) Maar heb hier zeker oren naar, gezellig met Petrolheads een weekend races rijden! BBQ aan en mooie verhalen vertellen, mss even karten ergens :) Heb er zin an! Belangrijkste is als we met een klein groepje een datum/locatie kunnen prikken, dan kunnen andere aangeven of ze ook kunnen en komen!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 8 maanden geleden #94591 door Qwaribo
Beantwoord door Qwaribo in topic LAN party!

Vakantie en erg druk op het werk ;) Maar heb hier zeker oren naar, gezellig met Petrolheads een weekend races rijden! BBQ aan en mooie verhalen vertellen, mss even karten ergens :) Heb er zin an! Belangrijkste is als we met een klein groepje een datum/locatie kunnen prikken, dan kunnen andere aangeven of ze ook kunnen en komen!


Ik ben ook zeker voor! Nu me pa een autobedrijf heeft heb ik dus wel een locatie tot me beschikking. Het ligt (redelijk) centraal, vlakbij Apeldoorn. Maarrrr als je internet ervoor nodig hebt, gaat dat moeilijk. Mijn down. is 7 a 8 mb en up is 0,8 :( dus dat wordt dan lastig als je met 10 man erop wilt.

Dus iemand enig idee hoe je een playstation netwerk opzet? Kan dat ook gewoon met een intranet of? :silly:

Anders wordt het iets huren denk ik.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Qwaribo
  • Qwaribo's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
10 jaren 8 maanden geleden #94592 door Qwaribo
Beantwoord door Qwaribo in topic LAN party!
Oke ff gegoogled, gthq.nl/forum/gt5-vraagbaken/54097-lan-support-zonder-internet

Haha niet dus.. Helaas!

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Qwaribo
  • Qwaribo's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
10 jaren 8 maanden geleden #94593 door giznav
Beantwoord door giznav in topic LAN party!
JGA Fabien 2012 - King of the Road Gran Turismo 5 Lan Party

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 8 maanden geleden #94594 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Re:LAN party!
LAN support zit niet in GT5 maar dat hoeft niet zo'n probleem te zijn. De internet connectie is alleen nodig om connectie te maken (en te onderhouden ) met PSN. Daarnaast is het nodig om een lobby op te zetten. De race data gaat Peer2Peer, en is dus geen internet data.... Totdat iemand van buitenaf joined.... :)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
10 jaren 8 maanden geleden #94595 door Qwaribo
Beantwoord door Qwaribo in topic Re:LAN party!
Zie daar! Nuttige info! :D

Dan stel ik hierbij de garage beschikbaar :) ik wil dan wel een maximum stellen aan het aantal mensen. stuk of 10 ofzo. Als we daaraan komen..

Dus wie o wie heeft interesse? Lijkt me handig dan om een datum te prikken. :)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Qwaribo
  • Qwaribo's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer