Ban na modden GT5??

11 jaren 1 week geleden #90641 door Qwaribo
Ban na modden GT5?? werd gestart door Qwaribo
We have recently confirmed usage of illicitly modified game data in the online services of Gran Turismo 5, and the relevant accounts have now been banned from the service.

Hereafter, these Online ID's in question will no longer be able to access the online portion of Gran Turismo 5.

Please be aware that usage of illicitly modified game data and any mischievous conduct against other players using such data are strictly prohibited, and will be subject to penalties as soon as they are found.

We ask everyone for their continued understanding and support.

Bron: us.gran-turismo.com/us/news/d6915.html
Discussie gesloten.
  • Qwaribo
  • Qwaribo's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
11 jaren 1 week geleden - 11 jaren 1 week geleden #90642 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Ban na modden GT5??
Dus niet je gemodde GT5 savegame gebruiken als je online bent/aangemeld ben bij PSN. Wel een heftige maatregel, je kan dus ook niet even meer je oude originele savegame gebruiken want je account wordt gewoon niet meer toegelaten op het netwerk.

Hoop voor degene die het als experiment hebben geprobeerd niet in de problemen komen!
Laatst bewerkt 11 jaren 1 week geleden door Djie.
Discussie gesloten.
Lees meer
11 jaren 1 week geleden - 11 jaren 1 week geleden #90643 door Ewaus
Beantwoord door Ewaus in topic Geachte Kazunori Yamauchi...
Vandaag de PS3 gestart, GT5 erin gedaan, tot zo ver niets nieuws of bijzonders.

Het start op en mijn oog valt op de infoberichten rechts bovenin het scherm... Hmm eens even lezen...
Ooo het gaat over mensen die hacken, boeiend. O ze gaan bannen.... Zo dan dan zal het wel een groot probleem zijn. Het zal een hoop geld kosten of zo.

Maar toen ging ik hier is over nadenken, eigenlijk is het gewoon te bizar om los te lopen dat er een fabrikant is die besluit dat je niet meer op de server mag omdat je auto's aanpast naar je eigen voorkeur. En dit alleen omdat hij dit niet wil, terwijl dit toch het hele idee achter Gran Turismo is...
Zolang het in een door iemand opgezette lobby is waar ze zich helemaal suf scheuren en niet in een event zie ik ook niet in waar het probleem in kan zitten.

Het is alleen wel raar dat er ondanks dat er inmiddels een heleboel mooie 'standaard' straat auto's uitgekomen zijn, (denk aan audi RS-typen en Black Series AMG's en nieuwe M's van BMW, Ferrari GTO en F12 berlinetta om maar wat op te noemen) en wij worden afgescheept met een Amerikaanse remake van een 599 met de naam Corvette 2014.
Ondertussen rijden er in Japan meer auto's die opgevoerd zijn dan er standaard zijn, GT-R's met 1000+ pk,
en dichter bij huis Golf mk 1 met een VR6. Maar in de game mogen we niet eens een blok opboren of een auto voorzien van allerhande andere dingen. :huh:

Dat er ruimte moet komen om straks met GT6 aan te gaan komen kan ik nog volgen. Maar waarom komt er niet een mogelijkheid op GT5 om een auto om te zetten tot funnycar, waarom kan ik hier in mijn garage wel een 6 cylinder in een auto leggen waar er normaal maar een 4 in liggen, maar in de game alleen een turbo of soms zelfs dat niet eens.

Als ik het dus van die kant bekijk begin ik die gene die de auto's hacken wel te snappen, het is hun spel en hun auto en hun tijd. Niets van Polyphony bij.
Ze konden mij immers ook niet helpen toen ik al mijn auto's kwijt was na het vast lopen van mijn PS3 als reactie op een server fout. Toen was het ook allemaal mijn spul, en nu dan dus niet meer?

Met vriendelijke groet,

Ewaus
Laatst bewerkt 11 jaren 1 week geleden door Ewaus.
Discussie gesloten.
Lees meer
11 jaren 1 week geleden #90644 door Qwaribo
Beantwoord door Qwaribo in topic Ban na modden GT5??
Nu vraag ik mij af.. Ik heb er niks mee gedaan maar heb wel een civic doorgestuurd gekregen.. Ben ik dan ook de pineut?
Discussie gesloten.
  • Qwaribo
  • Qwaribo's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
11 jaren 1 week geleden - 11 jaren 1 week geleden #90646 door Djie
Beantwoord door Djie in topic Ban na modden GT5??
Topic gesloten om centraal de discussie te kunnen voeren, discussie verder hier: gthq.nl/forum/nieuws/80132-ban-op-gemanipuleerde-savegame
Laatst bewerkt 11 jaren 1 week geleden door Djie.
Discussie gesloten.
Lees meer