NASCAR race organiseren (interesse peilen)

×

Enquete: Dag keuze (was ended 0000-00-00 00:00:00)

Maandag (avond)
2 20%
Dinsdag (avond)
Geen stemmen 0%
Woensdag (avond)
Geen stemmen 0%
Donderdag (avond)
1 10%
Vrijdag (avond)
1 10%
Zaterdag (avond)
Geen stemmen 0%
Zondag (avond)
2 20%
Ma t/m Vr. (avond)
Geen stemmen 0%
Maakt niet uit
4 40%
Totaal aantal stemmers: 10 ( WvMBaws, some12hate, Myquandro, CrossEEEh, SRAD-666 ) Lees verder
U kunt niet aan deze enquete deelnemen omdat u niet bent ingelogd.
11 jaren 6 maanden geleden #83354 door Myquandro
NASCAR race organiseren (interesse peilen) werd gestart door Myquandro
Interesse in NASCAR racen

Geef het hier aan als je interesse hebt om met een NASCAR race mee te doen.

Geef in de enquete even aan welk moment in de week je zou willen racen en post ook even een berichtje met jouw voorkeur voor dag(en), aantal ronden en (als je daar een voorkeur voor hebt) schade aan/uit en straffen aan/uit. Als we dan een groep bij elkaar hebben om met een vol startveld te kunnen starten dan kijk ik waar de meeste meningen naar uitgaan en maak een event aan.

Het is belangrijk dat je in elk geval aan geeft als je mee wilt doen (ook als je dat in andere topics al wel eens aangegeven hebt).

Ik hoop dat we binnen korte tijd een leuke groep bij elkaar hebben om dit te doen aangezien zeker NASCAR vooral het leukst is met 15/16 coureurs.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Myquandro
  • Myquandro's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Spammer
Lees meer
11 jaren 6 maanden geleden #83360 door Ambidexter
Beantwoord door Ambidexter in topic NASCAR race organiseren (interesse peilen)
Zondag - maandag avond
20-25 ronden. Ik ben op zich geen voorstander voor de pacecar. Shit happens, als je je wagen in de prak rijdt, of wordt gereden, dan is dat zo. proberen de pits te halen en doorrijden. Dus schade aan, rollende start,

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 6 maanden geleden #83370 door some12hate
Beantwoord door some12hate in topic NASCAR race organiseren (interesse peilen)
Heb gestemd op maandag, zondag is ook n goeie..
En als er grnoeg animo voor is is het ook te implementeren op n donderdag..
bij volle lounge (of meer dan 12 deelnemers) zou ik zeggen minimaal 30 rondjes. (op daytona is n tank na 40 vol gas leeg)
Bij minder deelnemers lijken sprint racehes me wel leuk +- 7rondjes..

Lijkt me ook wel leuk om de andere ovals ook te bezoeken..

Schade is mij om t even..

Bij lange races afspreken hoe hard de kopgroep gaat rijden bij calamiteiten, en
bij de korte gewoon vol knallen tot de finish..

Voor de mensen die denkrn/vinden dan t dom rondjes rijden is zou ik zeggen : Probeer t eens. En je zult zien dat t nirt zo dom is ;)

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 6 maanden geleden #83386 door GT_elloco
Beantwoord door GT_elloco in topic NASCAR race organiseren (interesse peilen)
Ik heb zondagavond gestemd maar zolang het niet op dinsdag is, zal ik altijd proberen er bij te zijn. Ik ben het eens met some12hate. Het is gewoon het leukst om met een hele groep bij elkaar te rijden, als je maar doorknalt na een ongeluk is de groep vanzelf kleiner en dus minder leuk en als je net degene bent die de muur in is geduwd heb je helemaal een pestrace, zeker als het een lange is.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 6 maanden geleden #83389 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic NASCAR race organiseren (interesse peilen)
Dag maakt mij niet uit. Het is bij mij toch altijd adhoc of ik kan of niet....

Pacecar is in deze races goede toevoeging. Omdat het zo close is, raak je, zeker met veel deelnemers, snel in een incident.
Om dan alles weer bij elkaar te krijgen zodat je alle ronden close kunt racen is goed.

Daar gaat het bij deze races uiteindelijk om!

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 6 maanden geleden #83394 door SRAD-666
Beantwoord door SRAD-666 in topic NASCAR race organiseren (interesse peilen)
Ik zal mee doen als het uitkomt. Met m'n onregelmatige werktijden is dat toch lastig te plannen.

Ik denk, net als Jilt, dat die Pacecar wel een leuke toevoeging geeft. Net als in het echt. Zo hou je het veld ook lekker bij elkaar. Als je met die Nascar's achter raakt, kom je er ook niet meer bij. Dus met pacecar is het leuker voor de spanning lijkt me...

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 6 maanden geleden #83397 door giznav
Beantwoord door giznav in topic NASCAR race organiseren (interesse peilen)
ben ook geen voor stander van een pace car :(

zou het in het begin simpel houden,zo dat iedereen ook een beetje kan wennen aan deze vorm van raceen.

het lijkt simpel maar het is best moeilijk,zou ook de schade op licht zetten ;)


@Myquandro mss heb je wat aan deze link:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11 jaren 6 maanden geleden #83402 door Myquandro
Beantwoord door Myquandro in topic NASCAR race organiseren (interesse peilen)
Ik ben blij dat er al een groepje begint te komen, het wordt voor anderen dan ook makkelijker om mee te doen, vooral ook omdat je dan een groot veld van rijders krijgt wat, zeker bij NASCAR, de races veel leuker maakt.

Wat betreft de pacecar. Het is duidelijk dat de meningen verdeelt zijn. Ik wil op dit moment vooral de intresse in een race (misschien meerdere) peilen, dat er al wordt begonnen over wel of geen pacecar is prima, maar uiteindelijk heb ik slechts een heel vaag idee over hoe de race eruit moet komen te zien en ga ik dat pas invullen als we genoeg deelnemers hebben, wat dat stuk betreft staat alles nog open. Als ik het allemaal ga invullen (ronden, pitstops, wat er gebeurt bij ongelukken, etc.) ga ik nog navraag doen bij de (potentiele) deelnemers wat zij willen.

@ Giznav. Bedankt voor de link, ik heb alle pagina's op de site over NASCAR al zo ongeveer bekeken.

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Myquandro
  • Myquandro's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Spammer
Lees meer