garage ... aantal auto's die je hebt

12 jaren 2 maanden geleden #65165 door Peetjuhh
garage ... aantal auto's die je hebt werd gestart door Peetjuhh
Hoi allen,

Ik zit nog steeds te wachten op de vermelding dat ik alle auto's heb, die ik normaal ook zou kunnen hebben. Stealth cars is namelijk een ander verhaal:p

Standard Cars 1120
Premium Cars 361

Dus heb ik nu 1481 auto's in de garage staan, maar ogenschijnlijk nog niet allemaal. Em omdat het saldo steeds weer blijft groeien, koop ik maar elke keer weer die ene of andere dure auto er bij. Zo heb ik van bijna alle dure auto's wel 2,3,4 of nog meer van.
Je moet tenslotte toch ergens naar toe met die stomme max aan cash.

Dus, benieuwd wanneer ik ze allemaal heb...en vraag me af, of dat voor het totale aantal van 2000 is:-))

Peet

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Peetjuhh
  • Peetjuhh's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
12 jaren 2 maanden geleden #65167 door WhiteAnimal166
Beantwoord door WhiteAnimal166 in topic Re: garage ... aantal auto's die je hebt
Je weet natuurlijk dat je aan de vinkjes kunt zien of je een auto al hebt of nog niet. Die van de dealer kun je gewoon allemaal kopen wanneer je wil. Voor de standaard wagens ben je afhankelijk van de Used Car Dealer of de online Collercotr's Dealership.

Ik vraag me alleen af of je een melding krijgt als je alle auto's hebt, en of je dus zit twe wahctne op iets wat nooit zal gebeuren? Misschien ben je beter af om je collectie eens te checken met een GT5 auto lijst en af te vinken wat je allemaal hebt om te ontdekken welke je nu nog zoekt.

Daar is ook ergens een online site van, waar je ook per auto kunt zien hoe zeldzaam die is.

"On track I don't fear anyone, but respect everyone"

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • WhiteAnimal166
  • WhiteAnimal166's Profielfoto
  • Offline
  • Moderator
  • GTHQ_WhiteAnimal - D2G
Lees meer
12 jaren 2 maanden geleden #65171 door Peetjuhh
Beantwoord door Peetjuhh in topic Re: garage ... aantal auto's die je hebt

Je weet natuurlijk dat je aan de vinkjes kunt zien of je een auto al hebt of nog niet. Die van de dealer kun je gewoon allemaal kopen wanneer je wil. Voor de standaard wagens ben je afhankelijk van de Used Car Dealer of de online Collercotr's Dealership.

Ik vraag me alleen af of je een melding krijgt als je alle auto's hebt, en of je dus zit twe wahctne op iets wat nooit zal gebeuren? Misschien ben je beter af om je collectie eens te checken met een GT5 auto lijst en af te vinken wat je allemaal hebt om te ontdekken welke je nu nog zoekt.

Daar is ook ergens een online site van, waar je ook per auto kunt zien hoe zeldzaam die is.


Uiteraard weet ik dat van die vinkjes B) Maar als je cash al weer 20 milj is en ik er een gewoonte van gemaakt heb, om toch niet 'voor niets' te rijden, koop ik mij steeds de duurdere modellen.
En die van de dealers heb ik allemaal al lang, elk model ... soms wel in vele kleuren.:p
Maar, er is toch ook een prijs voor alle autos hebben? Of ben ik in de bonen en is het zoals je zegt ... wachten op ...:-))

Ik ben al weer op zoek geweest naar een volledige en up toe date car-database. Ik ben op de hoogte van de online mogelijkheden bij sommige sites, maar zou hem graag als excel bestand willen, die ik uit kan printen en simpelweg kan aanvinken, als ik weer wat gekocht heb enz.
Die ben ik nog niet tegengekomen. Zelf alles invoeren in excel ...what a hell of a job:p

Peet

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Peetjuhh
  • Peetjuhh's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
12 jaren 2 maanden geleden #65177 door WhiteAnimal166
Beantwoord door WhiteAnimal166 in topic Re: garage ... aantal auto's die je hebt
Als je me een PM stuurt met je mail adres, ik heb ergens een Excel lijst. Daarin missen alleen de auto's uit de DLC's, stealth cars en de specials zoals de Sebastian Vettel Red Bull.

In het ergste geval hoef je er maar een paar bij te typen.

Er is een trophy voor het hebben van 1000 auto's, welke dan ook, maar niet voor het hebben van elke wagen die er is in GT5.

"On track I don't fear anyone, but respect everyone"

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • WhiteAnimal166
  • WhiteAnimal166's Profielfoto
  • Offline
  • Moderator
  • GTHQ_WhiteAnimal - D2G
Lees meer
12 jaren 2 maanden geleden #65183 door stigmania
Beantwoord door stigmania in topic Re: garage ... aantal auto's die je hebt
er is inderdaad geen vermelding wanneer je alle auto's hebt, juist 1 als je er 1000 hebt zoals hier al gezegd :laugh:
het beste is inderdaad om via een lijst te kijken en aan te vinken welke je hebt.
zo heb ik het gedaan en heb ze nu allemaal :woohoo:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 2 maanden geleden #65193 door Danidrift
Beantwoord door Danidrift in topic Re: garage ... aantal auto's die je hebt
Je kan maar 1950 auto's in je garage hebben.

Ik heb nu 122 auto's meeste zijn standaard auto's :silly:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Danidrift
  • Danidrift's Profielfoto
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
12 jaren 2 maanden geleden #65195 door stigmania
Beantwoord door stigmania in topic Re: garage ... aantal auto's die je hebt
als je nog iets zoekt, heb er enkele dubbel en met momenten teveel geld :laugh:

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 2 maanden geleden #65203 door Jilt
Beantwoord door Jilt in topic Re: garage ... aantal auto's die je hebt
Ik heb in totaal 640 auto's in mijn garage.

Standaard: 396
Premium: 244

Ben momenteel alle premiums aan het verzamelen en loop trouw na iedere race of event mijn UCD door.
Ik heb in ieder geval alle stealth auto's, Chrome line en DLC.

Op naar de 1000!!

i5 4590 | 16GB | GTX980 | Win10
T300RS Alcantara edition | T3PA | TH8A | GTOmega EVO | Oculus Rift CV1
www.youtube.com/jiltjes
Clean and Fast

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12 jaren 2 maanden geleden #65211 door Peetjuhh
Beantwoord door Peetjuhh in topic Re: garage ... aantal auto's die je hebt

Als je me een PM stuurt met je mail adres, ik heb ergens een Excel lijst. Daarin missen alleen de auto's uit de DLC's, stealth cars en de specials zoals de Sebastian Vettel Red Bull.

In het ergste geval hoef je er maar een paar bij te typen.

Er is een trophy voor het hebben van 1000 auto's, welke dan ook, maar niet voor het hebben van elke wagen die er is in GT5.


Thnx!!! heb je een pm gestuurd, maar twijfel of dit goed gegaan is:-(

Peet

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Peetjuhh
  • Peetjuhh's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer
12 jaren 2 maanden geleden #65215 door Peetjuhh
Beantwoord door Peetjuhh in topic Re: garage ... aantal auto's die je hebt

er is inderdaad geen vermelding wanneer je alle auto's hebt, juist 1 als je er 1000 hebt zoals hier al gezegd :laugh:
het beste is inderdaad om via een lijst te kijken en aan te vinken welke je hebt.
zo heb ik het gedaan en heb ze nu allemaal :woohoo:


Soms, soms kom ik nog zo'n nutteloos bakkie tegen die ik niet heb. En voor de rest, voorlopig nog gewoon de milj.kostende bakken verzamelen. Net postzegels sparen, maar dan anders :-))

Peet

Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.

  • Peetjuhh
  • Peetjuhh's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Offline
  • Gebruiker
Lees meer